Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wallennnnn!!!! (onder je ogen)

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mocromeid
24-10-2005, 16:01

ik heb egt hele donker wallen egt lelijkk!! :traan1: wie weet iets waardoor het minder wordt??????

lalla_nadoria
24-10-2005, 16:15
dat heb ik nou dus ook van die donkere kringen onder de ogen. Ik had laatst een topic geopend over een product van garnier dat donkere kringen en wallen onder de ogen vermindert, maar weet niet zeker of het werkt daarom had ik ook die topic geopend om te vragen of mensen er ervaring mee hebben, maar er is bijna niemand die me kan helpen. :jammer: :jammer:

Modesty
24-10-2005, 17:11
Komkommer dames, als je wakkker wordt ff koele komkommer tien minuten op je ogen laten werken,! DAT ZORGT ervoor dat je doorbloeding beter en optimaler werkt waardoor de zwelling wegtrekt en je gewoon een fitter oog van krijgt!! dusss heel goedkoop GEWOON KOMKOMMER.

lalla_nadoria
24-10-2005, 17:21
Komkommer dames, als je wakkker wordt ff koele komkommer tien minuten op je ogen laten werken,! DAT ZORGT ervoor dat je doorbloeding beter en optimaler werkt waardoor de zwelling wegtrekt en je gewoon een fitter oog van krijgt!! dusss heel goedkoop GEWOON KOMKOMMER. Komkommer moet je gebruiken bij opgezwollen wallen, maar mijn probleem is donkere kringen onder de ogen, heb je daar ook een oplossing voor????? :(

Modesty
24-10-2005, 17:24

Komkommer moet je gebruiken bij opgezwollen wallen, maar mijn probleem is donkere kringen onder de ogen, heb je daar ook een oplossing voor????? :( ja daar heb je en creme voor kan je bij de apotheek verkrijgen!!, en je kan het ook krijgen bij gezondheidswinkel,!! dat helpt goed!! me nicht had hem van de apotheek en alles is weggegaan bij haar maar je moet daarbij OKO komkommer blijven gebruiken want het is goed voor de doorbloeding van je ooog meid.!!

Kurdi_Girl
24-10-2005, 17:33
hey je kunt een wallencreme van mac gebruiken,,, helpt voor donkere kringen EN opgezwollen wallen (vooral voor wallen erg goed) er zit een hoge consentratie cafeine in volgesm ij krijg je mac wel aleen in amsterdam, rotterdam en maastricht,,, anders moet je ff in de bijenkorf navragen het helpt echt!!

lalla_nadoria
24-10-2005, 17:34
ja daar heb je en creme voor kan je bij de apotheek verkrijgen!!, en je kan het ook krijgen bij gezondheidswinkel,!! dat helpt goed!! me nicht had hem van de apotheek en alles is weggegaan bij haar maar je moet daarbij OKO komkommer blijven gebruiken want het is goed voor de doorbloeding van je ooog meid.!! Weet je ook hoe die creme heet , en hoeveel het kost ????? Ik gebruik ook af en toe komkommer hoor, maar toch bedankt voor je tip :sjans:

Saloua1978
24-10-2005, 23:04
Ik gebruik een camouflage van Biotherm werkt ook heel goed.

waffie
24-10-2005, 23:34
Touche eclay van YSL echt de beste voor donkere kringen!!!!!

waffie
24-10-2005, 23:35
Sorry wel even goed doorgeven Touche eclat van YSL

ikbeniemand
25-10-2005, 14:25
dit zijn zekr allemaal camouflagecremes? zijn er geen andere producten die helpen maar niet camoufleren zoals foundation..

mocromeid
26-10-2005, 14:55
allemaal hartstikke bedankt ik gah die komkommers uitproberen!! XxXxX:hayat

mocromeid
26-10-2005, 15:00
ja daar heb je en creme voor kan je bij de apotheek verkrijgen!!, en je kan het ook krijgen bij gezondheidswinkel,!! dat helpt goed!! me nicht had hem van de apotheek en alles is weggegaan bij haar maar je moet daarbij OKO komkommer blijven gebruiken want het is goed voor de doorbloeding van je ooog meid.!! weet je misschien ook hoe die creme heet?

Modesty
26-10-2005, 15:03
weet je misschien ook hoe die creme heet? WHALLAH GEEN idee gewoon, maar ff vragen bij gezondheids winkel zit in rode tube.!!:D

Lampjuh
26-10-2005, 15:32

ik heb egt hele donker wallen egt lelijkk!! :traan1: wie weet iets waardoor het minder wordt?????? Heel veel mensen beweren dat aambeienzalf helpt, misschien kan je die proberen. Kijk ook deze masker http://www.123lens.nl/details/DetailsVisolaireOogContourMasker.shtml http://www.123lens.nl/images/Extra/VisolaireOogContourMasker.gif

Pagina's : [1] 2 3 4 5