Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is liefde????

LZN
11-04-2003, 23:50

Wat is liefde? Het spel dat geliefde met elkaar spelen of is het een spel waarin iedereen zomaar wat doet in de hoop dat het de goede zet is.. wat zou liefde immers kunnen zijn? Zou liefde net zo iets zijn als wordt beschreven in elk boek of in de mooiste films te zien is? De grote vraag blijft wat is liefde… Is liefde iets specifieks tussen man en vrouw? Iedereen vraagt zich af wat de liefde nou precies inhoudt.. er worden duizenden boeken over geschreven, mensen verdienen miljoenen met liefdes liedjes, men doet massaal mee aan Valentijnsdag, er zijn speciale chat site’s voor gemaakt.. en ga zo maar door… het lijkt wel als of de hele wereld wanhopig opzoek is naar iets dat liefde heet… je hoort mensen zeggen dat het leven niet compleet is zonder een geliefde.. dat het leven geen zin meer heeft zonder een geliefde.. maar wat maakt die geliefde dan zo bijzonder dat je denkt dat je niet meer zonder kan… Dit zijn slechts vragen.. allemaal vragen waar men over na kan denken.. vragen waar mensen dag in dag uit mee bezig zijn.. zou echte liefde misschien dan toch bestaan.. er zijn immers mensen die beweren dat ze de liefde van hun leven gevonden hebben na jaren.. maar wat heb je aan een geliefde als je weet dat er een eind aan het geheel gaat komen.. wat heb je aan een geliefde als je weet dat je dag des oordeels er toch alleen voor zult staan? Misschien is het handig om stil te staan bij andere vormen van liefde dan alleen maar het geliefde… mensen worden mee gesleurd in de waan van de liefde… Er wordt op het gezonde verstand ingespeeld dat je geliefde nodig hebt om te kunnen slagen in dit leven, maar is dit niet een retorische stelling…. Iedereen weet toch dat je geliefd wordt door mensen in dit leven.. sta eens stil bij dit feit.. je werd als mens de eerste 40 dagen nadat de engelen je leven in hebben geblazen al geliefd… toen je nog geen erkend mens was op deze wereld.. je wordt als individu geliefd door je ouders die je onvoorwaardelijke liefde geven… je werd al geliefd nog voor je zelf lief kon hebben… Misschien is het handig om hierbij stil te staan… in plaats van altijd alleen maar opzoek te gaan naar de liefde… want waarom niet koesteren wat je hebt… liefde zit heel dicht bij.. liefde is onvoorwaardelijk iets wat diep van binnen zit… als individu moet je weten dat echte liefde diep van binnen zit… begin met het dichterbij te zoeken.. zoek naar de echte geliefde van binnen die 100% onvoorwaardelijk is en besef dat je ouders je 100% onvoorwaardelijk lief hebben………………………….

KI_kracht
12-04-2003, 00:28
er niks meer bij. de woorden zijn gezegd en bij het lezen van de tekst is liefde gevoeld en volgens mij zijn de woorden waar. :goedzo:

SweetRose
12-04-2003, 00:34
ajoww kweet zeker dat het mooi is...maar als je er mee afkomt op dit tijdstip...>> :stoned: :D:D

KI_kracht
12-04-2003, 00:36
Origineel gepost door zin 'n midar ajoww kweet zeker dat het mooi is...maar als je er mee afkomt op dit tijdstip...>> :stoned: :D:D nu pas kun je de sterren helder zien ;)

SweetRose
12-04-2003, 00:38

Origineel gepost door KI_kracht nu pas kun je de sterren helder zien ;) hehe gaan we de romantische toer op of wa? :D euhm..het is te koud om naar buiten te gaan en laat staan naar boven te zien...:maf2: komen die soorgelijke sterrren nooit es overdag? :(

SweetRose
12-04-2003, 00:43
sarazena je moet het woordje goedzo tussen dubbelpuntjes zetten :D:D

SaraZena
12-04-2003, 00:49
Origineel gepost door zin 'n midar sarazena je moet het woordje goedzo tussen dubbelpuntjes zetten :D:D i know :D .....zat ff niet op te letten :zwaai:

SweetRose
12-04-2003, 00:55
Origineel gepost door SaraZena i know :D .....zat ff niet op te letten :zwaai: heheh..kzag het en ik wou je ff verwittigen...:D:D aangezien het hier dood is :maf: iedereen slaaapt :huil:

SaraZena
12-04-2003, 01:02
Origineel gepost door zin 'n midar heheh..kzag het en ik wou je ff verwittigen...:D:D aangezien het hier dood is :maf: iedereen slaaapt :huil: :D het is hier idd supersaai en msn is ook dood :maf:

SweetRose
12-04-2003, 01:08
msn valt wa mee...rachida en ik zijn antwoord en vraag spel aant doen...:maf: :maf2:

SaraZena
12-04-2003, 01:14
Origineel gepost door zin 'n midar msn valt wa mee...rachida en ik zijn antwoord en vraag spel aant doen...:maf: :maf2: zo triest :D ;) is in ieder geval beter dan niks :D ik ga zo slapen. welterusten allemaal :zwaai:

SweetRose
12-04-2003, 01:15
hahaha ewaa jah :p slaapwel zenaa :zwaai: :maf2: Mooi dromen over mij hé :engel:

bint_duh_bledie
12-04-2003, 10:32
Wat is liefde Reeds sedert mensenheugenis spreekt men erover, vele theorieen kwamen reeds voor de dag, slechts één ding is onbetwistbaar, een warm en heerlijk gevoel vanbinnen. Door iemand ooit een naam gekregen, dat gevoel zou vanaf dan liefde noemen. Door velen de naam verkracht en misbruikt, hun sexuele uitspattingen liefde genoemd, gewoon om hun lusten te verdoezelen. Slechts weinigen weten nog wat het is, het sexuele en emotionele vaak verward, omdat in het jachtige leven geen plaats meer is voor de echte gevoelens van het hart.