Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes dat roken en drinken

Pagina's : [1] 2 3 4

SaMiax
11-04-2003, 22:11

IK SNAP ECHT NIET DAT ZE DAT KUNNEN DOEN EN DAT ZE ER VOOR OPEN STAAN!!! JE ZIET HET ECHT HEEL VAAK MAN! EN ALS JE VRAAGT WAROM DOE JE DAT? DAN ZEGGEN ZE: :huil: IK KAN HET NIET HELPEN WANT IK BEN VERSLAAFD!! domme wijven :jammer:

Lady_moi
11-04-2003, 22:12
hahahaha wijven el hachma alihoum :kwaad:

SaMiax
11-04-2003, 22:13
Origineel gepost door lady_moi hahahaha wijven el hachma alihoum :kwaad: kter men hachma alihoem... hadsie mosieba... yeh fdiha... :rolleyes:

Liloesh
11-04-2003, 22:15
Wat met jongens die roken en drinken??? I don't like it eather....

SaMiax
11-04-2003, 22:16

Origineel gepost door Liloesh Wat met jongens die roken en drinken??? I don't like it eather.... ja dat is ook erg. maar bij de meisjes vind ik het erger dan bij de jongens... dat hoor je toch niet te doen als meisje/vrouw... je hoort schoon te zijn en je zelf te respecteren en niet jezelf volgooien met dat shit!

Lady_moi
11-04-2003, 22:17
bah :jammer:

Oem_Lena
11-04-2003, 22:19
het is voor een man haram en voor een vrouw haram

RealCasawia
11-04-2003, 22:20
Origineel gepost door Liloesh Wat met jongens die roken en drinken??? I don't like it eather.... Ja wallah ik wou net zeggen !! Jongens hebben echt naar hun zin dat op dat gebied niet zo erg naar ze gekeken wordt wallah tfoeeeeeee........ Ik vind dat je die meiden gewoon moet laten en Allah swt zal wel over hun oordelen geldt natuurlijk ook voor de jongens !! Met alle respect voor jouw mening hoor OujdaChick ;) Ziekkkkkkkkkkk !! :p

SweetRose
11-04-2003, 22:20
Respect voor diegene die het kunne weerstaan ;)

SaMiax
11-04-2003, 22:22
Origineel gepost door RealCasawia Ja wallah ik wou net zeggen !! Jongens hebben echt naar hun zin dat op dat gebied niet zo erg naar ze gekeken wordt wallah tfoeeeeeee........ Ik vind dat je die meiden gewoon moet laten en Allah swt zal wel over hun oordelen geldt natuurlijk ook voor de jongens !! Met alle respect voor jouw mening hoor OujdaChick ;) Ziekkkkkkkkkkk !! :p hahaha zeker ziekkkk!!! ewa ik zeg er altijd wat van en vraag ook steeds waarom ze het doen.. en dan krijg ik zon dom antwoord.. ik denk echt van: ZEG DAT MAAR AAN ALLAH swt EN DAN GAAN WE ZIEN WAT VERSLAAFD IS... echt gsarra dat ze het doen...

Liloesh
11-04-2003, 22:23
Origineel gepost door zin 'n midar Respect voor diegene die het kunne weerstaan ;) Join my club ;)

samira_el
11-04-2003, 22:25
Origineel gepost door OujDaChicK IK SNAP ECHT NIET DAT ZE DAT KUNNEN DOEN EN DAT ZE ER VOOR OPEN STAAN!!! JE ZIET HET ECHT HEEL VAAK MAN! EN ALS JE VRAAGT WAROM DOE JE DAT? DAN ZEGGEN ZE: :huil: IK KAN HET NIET HELPEN WANT IK BEN VERSLAAFD!! domme wijven :jammer: Het is makrouh, niet haram, roken dan

SaMiax
11-04-2003, 22:28
Origineel gepost door samira_el Het is makrouh, niet haram, roken dan een pot nat :D

samira_el
11-04-2003, 22:30
Origineel gepost door OujDaChicK een pot nat :D Naar mijn gevoel ook,. volgens de koran niet

Oem_Lena
11-04-2003, 22:30

Origineel gepost door samira_el Het is makrouh, niet haram, roken dan nee is haram :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4