Bekijk originele versie : Wie zijn de beste dakka marakchia groep in nederland?
sarah1986
23-10-2005, 22:07
Salaam a3laikoem allemaal,
Ik ga in februari trouwen insallah en ik ben opzoek naar een goeie dakka marakchia groep........heeft iemand tips?
alvast bedankt!:)
salaam meis
alvast gefeliciteerdt en ik wens je alle geluk toe
ik heb in me telefoon een nummer staat het si een dakamaraksia groep
ik heb ze zelf 1 keer meegemaakt op een trouwerij van een buurmeisje
en ik vond ze geweldig
het nummer is 0618432197
het beste is om met je vriendin j verloofde of iemand een afspraak te maken en dan kunnen ze paar stukjes uit oefenen en de avond doornemen en kijken of je ze wat vind !
ik hoop dat ik je hierbij heb geholpen meis
m3salama jamila
Dat wil ik ook wel weten.... hoe heet die groep milatju?
ik zou niet weten ik denk dat je ze beter kan bellen
sarah1986
24-10-2005, 22:50
niemand die meer reageerd behalve sindibad? jullie zijn trouwens heel erg duur met 800 euro belachelijk!en dan nog eens niet eens met zijn allen komen opdagen!!
Marrakchia_86
25-10-2005, 10:32
Yeh yeh DAKA MARRAKCHIA.... mij CITY styl!!!
Neeh meid, de beste zijn die van begië, die spelen echt alsof het hun eigen bruiloft is en zijn helemaal niet duur! Ik ga voor je navragen meid... en stuur je vervolgend een PM ohkéé...
hoeveel zijn die van belgie dan????
miss_burberry
25-10-2005, 19:21
Ik vind Manar de beste www.manar.nl
:)
mirjam777
25-10-2005, 20:19
Ik vind Manar de beste www.manar.nl
:)
Ja echt? Ik heb ze geboekt voor mijn bruiloft, maar ik heb ze nooit live meegemaakt. Ze leken me heel goed, maar nadat ik ze geboek had las ik op een andere topic allemaal kritiek. Dat ze te weinig speelden, arrogant waren, gezeur met geld, dat soort dingen. Ik hoop dat het roddels zijn :confused:
Miss_Nadoria_
26-10-2005, 01:26
Zelf persoonlijk vind ik Aladin uit amsterdam het beste ik heb ze 1 keer meegemaakt en ik ken een dakkaspeler daarvan persoonlijk.. Ik heb ook een nummer van hun.. Als je dit nummer wilt moet je me maar pm-en want ik weet neit hoe ik het op deze site meot zetten!! En ja smaken verschillen natuurlijk... Ewa als je geinteresseerd bent hoor ik het wel ;).... Byebye and good luck!
nouhaylaaa
26-10-2005, 07:13
manar is zeker gruwelijk :banana: meid dat zijn zeker roddels ik heb ze zo vaak meegemaakt en altijd super :goedzo:
miss_burberry
26-10-2005, 12:42
manar is zeker gruwelijk :banana: meid dat zijn zeker roddels ik heb ze zo vaak meegemaakt en altijd super :goedzo:
Sluit me helemaal aan bij nouhaylaaa :D
:banana:
el_mouslima
26-10-2005, 12:50
manarrrrrrr.. t zijn ook echte leuke personen.. heeeeeeeeel vriendelijk en spontaan :D
:banana:
mirjam777
26-10-2005, 20:16
ahhhhh, gelukkig maar :hoera:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.