Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Teksten/verhalen schrijven!

Hamza21
11-04-2003, 21:46

Hoi mensen, Ik ga mezelf een beetje toeleggen op het schrijven van verhalen en proza. Heeft iemand van jullie tips voor mij, bijvoorbeeld in de vorm van enkele gratis sites met schrijfcursussen?? Alvast erg bedank! H

T-ManiaC
11-04-2003, 21:57
Me not... :D Mischien dat je kan kijken op google.nl of een ander zoekpagina... :zwaai:

Hamza21
11-04-2003, 22:33
Jammer....:( De zoekmachines heb ik al doorgespit, helaas zonder succes ;) Toch bedankt Touria!

T-ManiaC
11-04-2003, 23:52
:D Up !!! Mensen help hem wie o wie heeft een idee of een link.... :)

MaPrem
13-04-2003, 15:16

Gratis cursussen zul je volgens mij niet kunnen vinden. Misschien dat je een gebruikte van iemand kan overkopen op internet. Anders heeft het NTI een actie waarin ze hun cursussen met 50 % korting aanbieden. Je hebt een proefmaand, dus als je het het geld niet waard vindt, stuur je alles weer terug. Je krijgt dan wel begeleiding vanuit het NTI. In de bibliotheek zullen ook wel wat boeken voor auto-didacten liggen. Succes!!

JUF
13-04-2003, 16:10
JUF tipt (gratis) kijk eens in de bibliotheek, daar hebben ze wel boeken over schrijven. oh ja hamza. als je wil schrijven moet je er gewoon mee beginnen. gewoon ff doen. zonder al die regels.......... ga op je gevoel af, dan kun je t later nog altijd verbeteren schrijven is n kunst, je hebt het of je hebt het niet.... probeer gewoon ff wat. ennuh vergeet het niet te plaatsen op deze forum he :zwaai:

Hamza21
13-04-2003, 20:51
Allemaal bedankt voor jullie tips!! Ik ben dus op de bibliotheek aangewezen ;) Als ik iets heb geschreven Juf, dan laat ik het zeker lezen..