Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan ik dit hebben gedaan??!!!

Pagina's : [1] 2

zinalady
11-04-2003, 21:37

:schrik2: :schrik2: ik heb net voor het eerst in mijn leven zoiets raars gedaan....ik was met iemand aan de pfone en we hadden een meningsverschil oke een ruzietje maar voor ik het wist schold ik diegene uit en hing ik gewoon zomaar expres op........wajoooooooooooooooooooooo ik vind dit ineens zo lullig van mezelf!! :confused: Nou zou ik graag willen horen dat het helemaal niet zo erg is en dat iedereen dat dagelijks doet..... :verdriet: soooo please tell me it wasn't mean of me.... :( Ik durf diegene nu ook nietmeer terug te bellen :kwaad:

bint_duh_bledie
11-04-2003, 21:39
nee dat is wel klote jah ik doe dat altijd bij mijn verloofde als hij boos begint te worden hang ik altijd op en dan word hij heel kwaad en durf ik hem niet meer te bellen maar doe haar of hem even excusses aanbieden het spijt me ik zal het nooit meer doen

zinalady
11-04-2003, 21:41
jah maar kweet niet of dat zal helpen....Ik heb mezelf echt laten gaan...... Ohhhhhhh soms zeg ik ook zulke stomme dingen :( Maar goed je zegt dat jij het ook doet dus ben niet de enige!!!!! beslama

RIF_CHICKIE
11-04-2003, 21:43
misschien terug bellen en zeggen dat het je spijt, vrienden zijn ervoor om elkaar te vergeven, togg zuc06 verder, en volgende keer 2 keer nadenken voor je er iets uitschreeuwd okey?!?! :maf2: doegie

misstery
11-04-2003, 21:43

Tja, in een vlaag van woede kunnen mensen soms dingen doen waar ze achteraf spijt van hebben. Het is voor een persoon heel vervelend als er wordt opgehangen na een ruzie omdat het van weinig respect getuigt. Gelukkig ben je er zelf ook van geschrokken dus dat zegt genoeg over je eigen normen en waarden ;) Ik zou zeggen, bel die persoon op en biedt je excuses aan en dan is het voorval zo weer vergeven en vergeten!

RaZer
11-04-2003, 21:45
echt een vrouwen iets :jammer: en dat doen ze vooral tegen de persoon waar ze het meest om geven. Maar jah ik zou zeggen bel haar of hem op en bied je exciuses aan en vertel erbij waarom. Pakt ze niet op dan stuur je haar een sms.

dulce_lamia
11-04-2003, 21:45
Sooooo dat doet mn moeder ook altijd in mn oor ophangen, ik kan dat niet uitstaaaan!!!! :kwaad:

zinalady
11-04-2003, 21:46
Ja maar moet ik dat nu wel gaan doen??? kan ik niet beter een dagje wachten of misschien wel een jaar of 10 ofzo???!Ik ken die persoon die zal zich nu echt goed gekwetst voelen.....maar ja het was niet mijn bedoeling...ik haat mezelf echt soms...oeffffffffffffffffffffffff!!!!!! thanx voor jullie reacties:blauwkus:

zinalady
11-04-2003, 21:47
En ja Razer je hebt gelijk....ik geef ook veel omdiegene daarom was ik ook zo boos! En dulce ohhhh als jou moeder het doet dan is het vast niet erg dat ik het ook doe he! :confused:

RaZer
11-04-2003, 21:48
Origineel gepost door zinalady Ja maar moet ik dat nu wel gaan doen??? kan ik niet beter een dagje wachten of misschien wel een jaar of 10 ofzo???!Ik ken die persoon die zal zich nu echt goed gekwetst voelen.....maar ja het was niet mijn bedoeling...ik haat mezelf echt soms...oeffffffffffffffffffffffff!!!!!! thanx voor jullie reacties:blauwkus: Hoe langer je wacht hoe meer ze ermee zal zitten. Je wet toch dat je fout zit, nou zeg het dat je fout zat. Ze zal heus niet gelijk zeggen ow je bent een schat het is goed misschien zal ze bij jou ophangen maar dan kan je tenminste zeggen dat je het heb geprobeert waardoor je je ook minder schuldig zal gaan voelen.

bint_duh_bledie
11-04-2003, 21:50
Origineel gepost door zinalady Ja maar moet ik dat nu wel gaan doen??? kan ik niet beter een dagje wachten of misschien wel een jaar of 10 ofzo???!Ik ken die persoon die zal zich nu echt goed gekwetst voelen.....maar ja het was niet mijn bedoeling...ik haat mezelf echt soms...oeffffffffffffffffffffffff!!!!!! thanx voor jullie reacties:blauwkus: pak de tilifoen niks wachten :melk: het spijt me zo

zinalady
11-04-2003, 21:52
Okeeee........jullie hebben gelijk....ik ga het nu maar doen denk ik!!! soooo heb nooit geweten dat ik zo een schijterd kan zijn...oke wish me good luck dat zal ik wel nodig hebben Bye

AsMaE_Kenitria
11-04-2003, 21:53
:regie:BELLEN EN ZEGGEN DAT HET JE SPIJT hoe langer je wacht, hoe meer schuldgevoel je krijgt, ik kan het weten heb t ook al eens gehad:(:(, en idd vooral tegen die gene waar ik t meest om gaf :Osolly bij deze ewa meid succes he en BELLEN!!!! liefs Asmae,

zinalady
11-04-2003, 21:53
Maar trouwens jullie weten niet wat ik gezegd heb.....als jullie dat wisten dan denk ik niet dat jullie me als tip zouden geven diegene te bellen.....oefffffffffffffffffffffffffffffffffff

just_najat
11-04-2003, 21:55

stuur een sms-je...dan kan ze het ook even rustig tot zich door laten dringen...met een beetje geluk smsd ze snel terug en anders moet je morgen ff bellen en nogmaals uitleggen dat je echt spijt hebt en dat je niet wist wat je bezielde....good luck

Pagina's : [1] 2