Bekijk originele versie : Captain Jack (43) overleden ...
Southstyler
23-10-2005, 01:07
Captain Jack nu echt dood
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Spiegel Online e.a.
Gepubliceerd: zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:39
Popartiest Captain Jack is vanochtend in een ziekenhuis op Mallorca overleden. Gisteren meldde FOK! al zijn dood, maar dat bleek later slechts een gerucht. De van oorsprong Cubaan Francisco Alejandro Gutierrez, de echte naam van Captain Jack, was afgelopen maandag na een zware hersenbloeding in een coma geraakt. Hij is 43 jaar geworden.
Gutierrez, ook wel bekend als Franky Gee, vormde in 1995 met zangeres Liza da Costa en enkele producers de band Captain Jack. Ze hadden met de gelijknamige single direct een grote internationale hit. Later volgden nummers als 'Soldier, Soldier' en 'Drill Instructor'. In totaal gingen meer dan zeven miljoen cd's van Captain Jack over de toonbank. Het succes van de groep duurde echter niet lang en ze verdwenen uit beeld. In Duitsland verzorgde Captain Jack nog wel zo nu en dan een optreden.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/58770
Nog meer mensen behalve mij opgegroeid met zijn muziek? ik zong zijn liedjes vroeger altijd mee :banana: .. RIP :traan1:
Michael_83
23-10-2005, 01:22
Captain Jack nu echt dood
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Spiegel Online e.a.
Gepubliceerd: zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:39
Popartiest Captain Jack is vanochtend in een ziekenhuis op Mallorca overleden. Gisteren meldde FOK! al zijn dood, maar dat bleek later slechts een gerucht. De van oorsprong Cubaan Francisco Alejandro Gutierrez, de echte naam van Captain Jack, was afgelopen maandag na een zware hersenbloeding in een coma geraakt. Hij is 43 jaar geworden.
Gutierrez, ook wel bekend als Franky Gee, vormde in 1995 met zangeres Liza da Costa en enkele producers de band Captain Jack. Ze hadden met de gelijknamige single direct een grote internationale hit. Later volgden nummers als 'Soldier, Soldier' en 'Drill Instructor'. In totaal gingen meer dan zeven miljoen cd's van Captain Jack over de toonbank. Het succes van de groep duurde echter niet lang en ze verdwenen uit beeld. In Duitsland verzorgde Captain Jack nog wel zo nu en dan een optreden.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/58770
Nog meer mensen behalve mij opgegroeid met zijn muziek? ik zong zijn liedjes vroeger altijd mee :banana: .. RIP :traan1:
Was hij toevallig een kleurling in legerkledij? Zo ja, ik zal hem missen.
La la la la Captain Jack, running along with Captain Jack doda doda doda. :banana:
Hazouz_55
23-10-2005, 11:10
He ho Captain Jack. He Ho captain Jack. Bring me back to to railroad track ! Sound up, one two. zo iets ! Wel zielig, maar je weet niet er cocaine en alcohol er aan te pas gekomen zijn, die gefungeerd zouden kunnen hebben als katalysator voor zijn dood.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.