Bekijk originele versie : Hij word blind
Salaam,
Ik lig hier te huilen, maar voor ik wegga wil ik jullie even meedelen dat ik het verschrikkelijke nieuws heb gehoord, mijn neef heeft een paar dagen geleden een gevecht gehad, ze hebben een stuk glas in het oogkussen van men neef gestoken, hij moest naar het ziekenhuis hij lag op de spoed, en nu krijg ik te horen dat hij 99% kans heeft om voor eeuwig blind te zijn, ik kan niet meer staan, ik ben echt vreselijk verdrietig, ik weet dat er ergere dingen bestaan, maar dit vind ik op dit moment het ergste :(
Origineel gepost door qwatra
Salaam,
Ik lig hier te huilen, maar voor ik wegga wil ik jullie even meedelen dat ik het verschrikkelijke nieuws heb gehoord, mijn neef heeft een paar dagen geleden een gevecht gehad, ze hebben een stuk glas in het oogkussen van men neef gestoken, hij moest naar het ziekenhuis hij lag op de spoed, en nu krijg ik te horen dat hij 99% kans heeft om voor eeuwig blind te zijn, wolah help me ik kan niet meer staan, ik ben echt vreselijk verdrietig, ik weet dat er ergere dingen bestaan, maar dit vind ik op dit moment het ergste :(
beide ogen? :eek:
slimiatje
11-04-2003, 20:18
aaaaah het spijt me voor je meid :(
anoniem_girl
11-04-2003, 20:23
Sterkte meid!
tatouzient
11-04-2003, 20:33
veel sterkte...
bisous xxx
misSanae
11-04-2003, 20:43
Ja heel veel sterkte allebei. Het zal wel moeilijk zijn, maar met allah's hulp komt het inshallah weer goed
Oem_Lena
11-04-2003, 20:55
Origineel gepost door qwatra
Salaam,
Ik lig hier te huilen, maar voor ik wegga wil ik jullie even meedelen dat ik het verschrikkelijke nieuws heb gehoord, mijn neef heeft een paar dagen geleden een gevecht gehad, ze hebben een stuk glas in het oogkussen van men neef gestoken, hij moest naar het ziekenhuis hij lag op de spoed, en nu krijg ik te horen dat hij 99% kans heeft om voor eeuwig blind te zijn, ik kan niet meer staan, ik ben echt vreselijk verdrietig, ik weet dat er ergere dingen bestaan, maar dit vind ik op dit moment het ergste :(
allah igib achifa
AsMaE_Kenitria
11-04-2003, 22:33
sterk blijven meid, alles komt inshallah wel goed:goedzo:
liefs Asmae,
Lady_moi
11-04-2003, 22:34
wayo!Sterkte meid sterkte!
SweetRose
11-04-2003, 22:35
Allatief :schok:
Ewaa laista!!!
veel sterkte toegewenst aan jou maar zeker aan hem ;)
Schoekran voor al jullie steun, maar ik weet gewoon niet hoe ik zijn zussen en moeder moet troosten, terwijl ik het zelf nog niet eens aankan, maar Allah zal ze helpen inschahalah
Abdelmalek22
12-04-2003, 18:01
salaam,
Het komt allemaal goed meid. Mijn broer is nu al een paar jaar blind. Dus ik weet hoe je je voelt. Bij mijn broer was de oorzaak niet een gevecht, maar een hersentumor. Het was zelf een dodelijke hersentumor dus hij heeft geluk dat hij nog leeft. Allah heeft een reden waarom hij dit doet, dus maak je niet druk. Inshallah komt alles goed
Veel sterkte
Salaam aleikom,
Qwatra meid veel sterkte toegewenst en insha-allah komt alles goed.
schoekran allemaal jullie, en ja ik zal er mee moeten leren leven hoe moeilijk ook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.