Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eindeloos verdriet

C_OUJDIA
11-04-2003, 19:34

Zo lang hebben we naar je uitgekeken. Vol verwachting,keken we uit naar dat moment. Het moment waarom jij ook deel zou nemen aan het leven. Een eigen plekje tussen ons allen. We hadden je al een plekje gegeven in ons hart. Ik was al van je gaan houden op mijn manier. Maar tot de dag aanbrak.Dat ene telefoontje deed de wereld omdraaien. Na 9 maanden was het over. Het had niet gemogen. Allah wou je voor z'n eigen. De traan die we hadden laten vloeien uit liefde uit verdriet. Als engel was je geboren en als engel ben je heen gegaan. Voor even mocht ik je zien. Je lag er zo vredig bij. Een kus met een traan Sprak ik de woorden uit. "Ina Lilahi Wa Ina Ilajhi Rajioen" Vandaag een jaar geleden. Hoe zou het geweest zijn. Zou je al lopen. Zou je de woordjes 'papa' 'mama' al uitgesproken hebben. Al deze gedachten zwerven door mijn hoofd. Nooit ben ik je vergeten. Ik weet je bent in goede handen. Als engel kijk je naar ons uit. Jou familie. mijn nichtje... Liefs Ctje.

C_OUJDIA
11-04-2003, 19:36
Dit wou ik ff kwijt. Soms gaat het gevoel gewoon niet weg van verdriet,gemis. Denkt terug aan de mensen die je dierbaar waren. De pijn. Gevoel dat je zo graag bij ze wil zijn. :tranen: Laat ik er maar over ophouden. :(

samira_el
11-04-2003, 19:37
Veel sterkte.. :)

mimi_tangaouia
11-04-2003, 19:46
veel sterkte wat is trouwens haar naam als ik vragen mag??

Lady_Fortuna
11-04-2003, 19:46

Heel mooi geschreven oujdia!!! Me3endi men selek!!!:goedzo: en sterkte hè... :blauwkus:

just_najat
11-04-2003, 19:57
Ina Lilahi Wa Ina Ilajhi Rajioen ze heeft nu een plekje in eljanna maar ik kan me voorstellen dat het helemaal rond de geboortedatum nog pijner doet dan normaal.... sterkte!

Soefy
11-04-2003, 20:00
Origineel gepost door C_OUJDIA Dit wou ik ff kwijt. Soms gaat het gevoel gewoon niet weg van verdriet,gemis. Denkt terug aan de mensen die je dierbaar waren. De pijn. Gevoel dat je zo graag bij ze wil zijn. :tranen: Laat ik er maar over ophouden. :( :( Veel sterkte meid..

qwatra
11-04-2003, 20:00
Origineel gepost door C_OUJDIA Zo lang hebben we naar je uitgekeken. Vol verwachting,keken we uit naar dat moment. Het moment waarom jij ook deel zou nemen aan het leven. Een eigen plekje tussen ons allen. We hadden je al een plekje gegeven in ons hart. Ik was al van je gaan houden op mijn manier. Maar tot de dag aanbrak.Dat ene telefoontje deed de wereld omdraaien. Na 9 maanden was het over. Het had niet gemogen. Allah wou je voor z'n eigen. De traan die we hadden laten vloeien uit liefde uit verdriet. Als engel was je geboren en als engel ben je heen gegaan. Voor even mocht ik je zien. Je lag er zo vredig bij. Een kus met een traan Sprak ik de woorden uit. "Ina Lilahi Wa Ina Ilajhi Rajioen" Vandaag een jaar geleden. Hoe zou het geweest zijn. Zou je al lopen. Zou je de woordjes 'papa' 'mama' al uitgesproken hebben. Al deze gedachten zwerven door mijn hoofd. Nooit ben ik je vergeten. Ik weet je bent in goede handen. Als engel kijk je naar ons uit. Jou familie. mijn nichtje... Liefs Ctje. We mogen onze doden noit vergeten, goed dat je het hier op zet, we worden zo geconfronteerd met de waarheid dat wij ook elk moment kunnen sterven, dus ik wens je veel sterkte :( :(

tatouzient
11-04-2003, 20:08
ina lillahi wa ina lillahi radjioen... het is idd moeilijk om iemand dierbaar te verliezen... en ja, je moet de doden altijd gedenken... bij mij ist vandaag 8mnd geleden da mn beste vriend Allahie arghmoe was gestorve... bisous xxx