Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negaffa Naima uit Rotterdam..ken jij haar??

Pagina's : [1] 2

ambitiontje
22-10-2005, 21:41

Wie kent Negaffa Naima uit Den Haag??? Ik ben echt heel benieuwd wat jullie over haar weten??;) Ik heb namelijk laatst gebeld en ze vertelde dat ze ook een zoussia jurk had...Maar heeft zij kwaliteit??? Wa salam

G-Bella
22-10-2005, 21:51
Wie kent Negaffa Naima uit Den Haag??? Ik ben echt heel benieuwd wat jullie over haar weten??;) Ik heb namelijk laatst gebeld en ze vertelde dat ze ook een zoussia jurk had...Maar heeft zij kwaliteit??? Wa salam Naima uit Rotterdam of Denhaag..?? Want bij je titel heb je Rotterdam staan

Berkania83
22-10-2005, 21:52
Uit R'dam of uit Den Haag? ik wil deze info ook graag weten over beide eigenlijk:o

ambitiontje
22-10-2005, 22:02
Ja uit Rotterdam.... Ze zit ergens vlakbij de Kruiskade of zo.. Wa salam

mimi_tangaouia
22-10-2005, 23:52

Ja uit Rotterdam.... Ze zit ergens vlakbij de Kruiskade of zo.. Wa salam ja ze heeft er twee eentje in het groen en eentje in het wit ik heb zelf de groene op me bruiloft aangehad

chelha81
23-10-2005, 00:46
wat kosten de jurken bij haar....en werkt ze ook in Marokko

miss_burberry
23-10-2005, 00:58
Ik heb haar nooit live meegemaakt.. Alleen op foto's gezien.. Niet mijn smaak.. :)

Ghizlane_mocro
23-10-2005, 00:59
nee niet echt mijn smaak, maaaaaaaar ze is echt de liefste negaffa ever:D

mimi_tangaouia
23-10-2005, 01:18
wat kosten de jurken bij haar....en werkt ze ook in Marokko volgens mij 125 of 150 euro per jurk maar wbt prijs hoef je echt niet druk te maken

mimi_tangaouia
23-10-2005, 01:20
nee niet echt mijn smaak, maaaaaaaar ze is echt de liefste negaffa ever:D haar jurken zijn soms gewoontjes maar soms heeft ze er ook jurken tussen hangen die echt super zijn op me builoft heb ik me eigen jurken gedaan en de sousia van haar en inderdaad zij is de allerliefste negaffa die ik heb gezien een negafa is niet alleen een persoon die je op komt maken en aankleden maar zij is de hele tijd aanwezig op de belangrijkste dag van je leven met ene hart van goud

ambitiontje
23-10-2005, 11:35
haar jurken zijn soms gewoontjes maar soms heeft ze er ook jurken tussen hangen die echt super zijn op me builoft heb ik me eigen jurken gedaan en de sousia van haar en inderdaad zij is de allerliefste negaffa die ik heb gezien een negafa is niet alleen een persoon die je op komt maken en aankleden maar zij is de hele tijd aanwezig op de belangrijkste dag van je leven met ene hart van goud Moet je ook betalen voor de jurk die je zelf draagt...kan je dan alleen de sieraden huren en is dat meer dan honderd euro?? Heeft ze ouderwetse jurken of zo?:) wa salam

mimi_tangaouia
23-10-2005, 13:14
Moet je ook betalen voor de jurk die je zelf draagt...kan je dan alleen de sieraden huren en is dat meer dan honderd euro?? Heeft ze ouderwetse jurken of zo?:) wa salam je betaalt alleen voor de makeup en sieraden en hoe meer je neemt hoe meer korting je krijgt haar jurken zijn niet ouderwets maar soms gewoontjes ik zou gewoon ene kijkje bij haar gaan nemen het is een super lieve vrouw

chelha81
24-10-2005, 19:10
oke kan iemand misschien foto's plaatsen van haar assortiment

ambitiontje
24-10-2005, 22:40
Ik denk niet dat zij een website heeft hoor... Wa salam

haflat
25-10-2005, 02:25

hoi ik ken zianna naima uit den haag zij is super aardig en heeft zeker kwaliteit ...bij haar ben je echt voor 1 keer in je leven op en top bruid!!!!!

Pagina's : [1] 2