Bekijk originele versie : mensen kunnen zo jieeggg tfoeeee zijn :rolleyes:
MoCrOcHiCa
11-04-2003, 18:06
heb vandaag een :maf: dag gehad, racisten in overvloed vandaag, een of andere hollander heeft heel mijn gezicht opengekrabt, hij d8 ff dat hij alles kon maken mongool :rolleyes:
oefff egt een stelletje racisten in dit boerengat waar ik woon :rolleyes:
gisteren was ik boodschappen aan het doen, ging zo'n wijf met ahar hak recht op mijn voet staan, ik zo jah hallo wat doe je, die wijf kijkt me aan , lach en loopt verder,
ewa dit ligt toch nie aan mijn, of zie ik dit verkeerd, maar 1 ding als het kon had ik ze allemaal 1 voor 1 neergeknalt :auw:
mimi_tangaouia
11-04-2003, 18:10
zoiets zou ik echt niet pikken gewoon neer knallen
C_OUJDIA
11-04-2003, 18:11
Als je hulp nodig hebt. :zweep: de marokkaanse slipper staat gereed
MoCrOcHiCa
11-04-2003, 18:13
oefff komt wel goed, gewoon niet op ingaan, horen wie het zegt :D
heb zelfs politie verrot uitgescholden maar jah
tazzz het houd tog niet op, en ik ( als marokkaans zijnde ) zal tog wel altijd de foute partij zijn , dus laat maar lekker gaan allemaal
ze kunnen deze krijgen :vingers:
waaaaah!! ik zou mijn hak op haar gezicht gaan staan als ze dat bij mij deed.. k zou dat echt pikken man!
enne als je hulp nodig hebt C_Oujdia en Ik komen wel in actie :bril:
MoCrOcHiCa
11-04-2003, 18:15
Origineel gepost door OujDaChicK
waaaaah!! ik zou mijn hak op haar gezicht gaan staan als ze dat bij mij deed.. k zou dat echt pikken man!
enne als je hulp nodig hebt C_Oujdia en Ik komen wel in actie :bril:
hahah beankt voor jullie hulp, maar jah wat kan je beginnen tegen en wijf van 30 , hallooo ben net 17 ze3ma ik kan haar handlen ofsooow yeh right :D
jah ik laat hu nou gewoon ik bedoel , wanneer we er nie op ingaan is voor hen de lol er snel vanaf
mimi_tangaouia
11-04-2003, 18:16
Origineel gepost door C_OUJDIA
Als je hulp nodig hebt. :zweep: de marokkaanse slipper staat gereed
wahahahahah zeker net als die irakees die die poster van saddam aan het klappen was
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
oefff komt wel goed, gewoon niet op ingaan, horen wie het zegt :D
heb zelfs politie verrot uitgescholden maar jah
tazzz het houd tog niet op, en ik ( als marokkaans zijnde ) zal tog wel altijd de foute partij zijn , dus laat maar lekker gaan allemaal
ze kunnen deze krijgen :vingers:
ik denk dat je er echt mee moet leren leven, wij hebben het altijd gedaan, en wij kunnen nooit wat goed doen, we leven nu eenmaal in een ***wereldje en daar kan je alleen uitkome als je sterft, dus ik vind het echt zielig voor je,.. :( :(
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
hahah beankt voor jullie hulp, maar jah wat kan je beginnen tegen en wijf van 30 , hallooo ben net 17 ze3ma ik kan haar handlen ofsooow yeh right :D
jah ik laat hu nou gewoon ik bedoel , wanneer we er nie op ingaan is voor hen de lol er snel vanaf
jah so what.. al was ze 40 dan nog zou i haar klappen... word snel agressief :o
C_OUJDIA
11-04-2003, 18:44
Origineel gepost door mimi_tangaouia
wahahahahah zeker net als die irakees die die poster van saddam aan het klappen was
Hahaha :haha: het glas van die lijst wou niet eens kapot gaan. :lol: pas na een paar klappen en voetstampen. Ma ja
Die irakezen zijn vreemde wezens net als wij marokkanen vreemd zijn op onze eigen manier :maf2: :maf:
MoCrOcHiCa
12-04-2003, 10:16
Origineel gepost door C_OUJDIA
Hahaha :haha: het glas van die lijst wou niet eens kapot gaan. :lol: pas na een paar klappen en voetstampen. Ma ja
Die irakezen zijn vreemde wezens net als wij marokkanen vreemd zijn op onze eigen manier :maf2: :maf:
geen enkel soort isvreemder dat de nederlander :rolleyes: nie allemaal hoor maar ik wordt er de laatste dagen zo ziek van, sinds dat gedoe met sadam enzo krijg ik persoonlijk alleen maar kritiek over me heen en gezeik, halllloooo ik ben geboren en getogen in nederland begrijpen ze dat dan niet Oefffff
ze denken meteen dat alle moslims extrimisten en teroristen zijn ga dat jezelf wijs maken ofsooow :rolleyes:
ik wee nie hoe het emt jullie zit hoor maar ik kan nu niet eens normaal door de stad of het winkelcentrum lopen :rolleyes: domme mensen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.