Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : En wat nu?

Pagina's : [1] 2

Morokhen
11-04-2003, 17:50

Ewa Sallaam Oulikom.....op school ging iemand tien keer heel hard zuigen,..en zijn...

Morokhen
11-04-2003, 17:52
hoofd naar beneden....dus tien x en dan pakt iemand je van je nek niet al te hard...en dan ga je spacen dus ik had het ook gedaan........ik ging helemaal te keer......echt helemaal los en toen op het einde.....ging ik keihard op de grond.....kennen jullie die ook? Alvast bedankt voor jullie moeite...:D

Oem_Lena
11-04-2003, 17:53
Origineel gepost door Morokhen Ewa Sallaam Oulikom.....op school ging iemand tien keer heel hard zuigen,..en zijn... zuigen :confused: :confused: :confused:

_h4T3d_sE7eN
11-04-2003, 17:53
niks te melden yek ? :rolleyes: I know the feeling :hihi:

Oem_Lena
11-04-2003, 17:54

Origineel gepost door Morokhen hoofd naar beneden....dus tien x en dan pakt iemand je van je nek niet al te hard...en dan ga je spacen dus ik had het ook gedaan........ik ging helemaal te keer......echt helemaal los en toen op het einde.....ging ik keihard op de grond.....kennen jullie die ook? Alvast bedankt voor jullie moeite...:D ik begrijp der niets van :confused: :confused: :confused:

qwatra
11-04-2003, 17:55
Origineel gepost door Morokhen hoofd naar beneden....dus tien x en dan pakt iemand je van je nek niet al te hard...en dan ga je spacen dus ik had het ook gedaan........ik ging helemaal te keer......echt helemaal los en toen op het einde.....ging ik keihard op de grond.....kennen jullie die ook? Alvast bedankt voor jullie moeite...:D waar heb je het in Godsnaam over... :confused: :)

C_OUJDIA
11-04-2003, 17:56
Tja :confused:

Morokhen
11-04-2003, 18:04
kijk heel hard zuigen......en dna pakt iemand je van je keel....kan je neit zelf doen...en dan....ga je helemaal weg.....net alsof je wiet hebt gerookt.....wolllaah je space....je kan het niet alleen doen////

cheima
11-04-2003, 18:05
Origineel gepost door Morokhen kijk heel hard zuigen......en dna pakt iemand je van je keel....kan je neit zelf doen...en dan....ga je helemaal weg.....net alsof je wiet hebt gerookt.....wolllaah je space....je kan het niet alleen doen//// ja maar waar aan ''zuigen'' :confused: :confused: :confused:

qwatra
11-04-2003, 18:06
Origineel gepost door Morokhen kijk heel hard zuigen......en dna pakt iemand je van je keel....kan je neit zelf doen...en dan....ga je helemaal weg.....net alsof je wiet hebt gerookt.....wolllaah je space....je kan het niet alleen doen//// dank je voor de raad maar k kan nog steeds niet mee...

mimi_tangaouia
11-04-2003, 18:07
bedoel je gewoon in de leegte zuigen of ergens op zuigen ??? :confused:

Morokhen
11-04-2003, 18:10
Schatje....gewoon aan negerens...je spuug zeg maar heel hard door slikken....

mimi_tangaouia
11-04-2003, 18:11
Origineel gepost door Morokhen Schatje....gewoon aan negerens...je spuug zeg maar heel hard door slikken.... schatje??? :schok: ok het is duidelijk

cheima
11-04-2003, 18:13
Origineel gepost door mimi_tangaouia schatje??? :schok: ok het is duidelijk :lol: :lol: of niet :melig:

Shining_Star
11-04-2003, 18:15

Origineel gepost door mimi_tangaouia schatje??? :schok: ok het is duidelijk :hihi: :giechel:

Pagina's : [1] 2