Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : al-Moseel

MueZli
11-04-2003, 17:37

Sinds vanochtend op al Jazeera te zien, grootschalige plunderingen in de stad al Moseel. Roof uit universiteiten en ziekenhuizen, zelfs zo erg dat ook naalden zijn gestolen. Geen veiligheid at all. Inmiddels nemen de burger het heft in handen, door wapen t gaan gebruiken om de gestolen waar uit belangrijke gebouwen als universiteiten en ziekenhuisen terug te halen. Ik hoop dat dit niet op n burgeroorlog gaat eindigen.

MueZli
11-04-2003, 19:58
Pista, het zijn koerden die onder toezient oog de stad al-Moseel plunderen. De amerikanen die daar gestationeerd zijn KIJKEN TOE! Mensen worden de stad binnen GELATEN! Irakezen zijn wel degelijk beschaafde mensen, wie heeft anders beweerd! Waarom bewaken de amerikanen ipv de oliebronnen dit soort steden NIET?

MueZli
11-04-2003, 20:01
Origineel gepost door pista .. Diegenen die de eer aan zichzelf houden krijg je niet te zien uiteraard. Maar de bevrijding van Bagdad door de colalitie legt hen automatisch de veplichting op een einde te maken aan de chaos en straffeloosheid die onstaat bij elk machtsvacuum. Dat hadden ze op voorhand moeten weten. Ik sprak over de stad al Moseel, maar voor Bagdad geld dat even goed. We krijgen wel degelijk de mensen te zien, die 1 niet plunderen, zich schamen dat het gebeurt en niet blij zijn met de komst van de Amerikanen en..oproepen doen aan de HELE wereld om hier een einde aan te brengen ! Wat dat betreft ben ik blij dat we al-Jazeera kunnen zien hiero.

Diamond_Vert
11-04-2003, 20:04
Hé lui hou eens op met de realiteit onder ogen te zien en objectief te oordelen over datgene wat je ziet, het is hoogtij vieren door propaganda en geruchten, wij moeten ook mee doen anders horen WIJ moslims er niet bij. :D

Diamond_Vert
11-04-2003, 20:12

:lol: LEES: Ik had er geen erger in dat mijn pro-amerikaanse/zionistische ego de overhand kreeg en baghdad me als eerste in de vingertjus schoot.

bnisnassen
12-04-2003, 21:03
Origineel gepost door MüeZli Sinds vanochtend op al Jazeera te zien, grootschalige plunderingen in de stad al Moseel. Roof uit universiteiten en ziekenhuizen, zelfs zo erg dat ook naalden zijn gestolen. Geen veiligheid at all. Inmiddels nemen de burger het heft in handen, door wapen t gaan gebruiken om de gestolen waar uit belangrijke gebouwen als universiteiten en ziekenhuisen terug te halen. Ik hoop dat dit niet op n burgeroorlog gaat eindigen. alles wat nu in irak gebeurt (plunderingen, roof en alle soorten criminaliteiten) was goed gepland door amerika en de zionisten om hun aanwijzigheid te bestigen en voor lang in irak te blijven. alles wat in dit land gebeurt interessert amerika niet, maar het ministerie van olie en olie raffinaderijen hebben ze dit goed bevaakt en beschermt. ziekenhuizen beschermen doen ze dat niet, het levert geen dollars en ze willen dat irakesen liever dood dan leven en gezond. universiteiten beschermen doen ze dat niet amerika wilt liever een volk die niet kan lezen of schrijven. amerika probeert zo mogelijk chaos te creeren en ze wachten op een burgeroorlog om hun plan te realiseren en irak in kleine landjes te delen. wat nu in irak gebeurt is een kruistocht niet meer of minder. amerikanen waren nooit bevrijders maar altijd bezetters en de arme landen onder druk te zetten. het lijkt dat amerika een demokratisch land is maar achteraf het is een mafialand, (de demokraten en de republikeinen 2 mafia partijen die decinium het land hebben geregeerd).

Ole_Guapa
13-04-2003, 00:28
Origineel gepost door MüeZli Pista, het zijn koerden die onder toezient oog de stad al-Moseel plunderen. De amerikanen die daar gestationeerd zijn KIJKEN TOE! Mensen worden de stad binnen GELATEN! Irakezen zijn wel degelijk beschaafde mensen, wie heeft anders beweerd! Waarom bewaken de amerikanen ipv de oliebronnen dit soort steden NIET? Tuurlijk. Arabieren doen zoiets natuurlijk niet. Lamenielachen. Hoe zit dat dan in Bagdad? Ook allemaal koerden zeker. O nee. Christenen? Turkmenen? Shit zijn er ook zionisten daar, dan kunnen we die de schuld geven. Be real.

appie666
13-04-2003, 00:54
De grooste plunderaars zijn die vuile Amerikanen die azen op olie niet de arabieren het is hun land vergeet dat niet grote vriend!

MueZli
13-04-2003, 02:17
Origineel gepost door Ole_Guapa Tuurlijk. Arabieren doen zoiets natuurlijk niet. Lamenielachen. Hoe zit dat dan in Bagdad? Ook allemaal koerden zeker. O nee. Christenen? Turkmenen? Shit zijn er ook zionisten daar, dan kunnen we die de schuld geven. Be real. Voordat je dozijn vooroordelen over me heen strooit, LEES! Lees de hele topic!.. Ik ga tot 10 tellen voordat ik, kwaad wordt. Dat je me van zo iets laaghartigs beschuldigd. Ik begrijp dat je me niet kent en niet al mijn berichten leest, want dan zou je tot deze DOMME reactie niet gekomen zijn. De plunderingen in al Moseel zijn wel degelijk gepleegd door de koerden, heb ik daar een waarde OORDEEL aan geplakt neeh! Is dat gebeurt onder het toezient oog van de VS, ja! De reactie dat Irakezen niet en masse aan het plunderen waren, was een reactie op Pista, die d8 dat ik schreef dat ze dat allemaal deden = MIJN reactie was dus, tuurlijk zijn ze beschaafde mensen ! EN irakezen zijn de bewoners van IRAK, los of ze whatever ZIJN!