Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vind je belangrijk in een relatie??

Pagina's : [1] 2

Shining_Star
11-04-2003, 17:35

Salaam allemaal, Wat vinden jullie eigenlijk belangrijk in een (liefdes) relatie?????? :zwaai:

C_OUJDIA
11-04-2003, 17:36
Doe ik niet aan. (Een mooie ondertiteling heb je :goedzo: )

Shining_Star
11-04-2003, 17:37
Origineel gepost door C_OUJDIA Doe ik niet aan. (Een mooie ondertiteling heb je :goedzo: ) Thank you :bril: tja dat kan ;)

chicamaroquia
11-04-2003, 17:40
Origineel gepost door C_OUJDIA Doe ik niet aan. (Een mooie ondertiteling heb je :goedzo: ) Wil je niet trouwen? :confused:

chicamaroquia
11-04-2003, 17:42

Origineel gepost door real_jeblia Salaam allemaal, Wat vinden jullie eigenlijk belangrijk in een (liefdes) relatie?????? :zwaai: Deze punten vind ik belangrijk. :) Vertrouwen Respect (zelfrespect en wederzijds respect) Liefde Affectie en genegenheid Goede verstandhouding Hetzelfde niveau hebben Zorgzaamheid Overtuiging

C_OUJDIA
11-04-2003, 17:48
Origineel gepost door chica*******a Wil je niet trouwen? :confused: Voorlopig nog niet :D Vrijgezellen leven bevalt me prima :hoera:

_h4T3d_sE7eN
11-04-2003, 17:50
Origineel gepost door real_jeblia Salaam allemaal, Wat vinden jullie eigenlijk belangrijk in een (liefdes) relatie?????? :zwaai: elke vrijdag couscous :kwaad:

SaMiax
11-04-2003, 17:50
dat een man trouw en eerlijk moet zijn.. geen geheimen en als er iets is dat je dwars zit gelijk er over praten.. samen oplossen... :D

najlae
11-04-2003, 17:55
WAT IK ZELF BELANGRIJK VIND IS VERTROUWEN EN GEEN LEUGENS ONDERLING. EN GEEN DINGEN DOEN DIE DE ANDERE PARTNER ZOU KWETSEN EN ELKAAR BEHANDELEN MET RESPECT.

qwatra
11-04-2003, 17:59
zeker en vast de eerlijkheid, de liefde moet in zowel slecht tijde als goede tijde worden behouden(nee niet de serie goede tijde slechte tijde, maar zo denk ik er over), er moet veel gepraat worden over de islam, omdat ik van mezelf weet dat ik niet echt een kenner ben in ons geloof hoop ik dat mijn partner me erbij zal helpen om een betere moslima te worden/te zijn

SaMiax
11-04-2003, 18:02
Origineel gepost door qwatra zeker en vast de eerlijkheid, de liefde moet in zowel slecht tijde als goede tijde worden behouden(nee niet de serie goede tijde slechte tijde, maar zo denk ik er over), er moet veel gepraat worden over de islam, omdat ik van mezelf weet dat ik niet echt een kenner ben in ons geloof hoop ik dat mijn partner me erbij zal helpen om een betere moslima te worden/te zijn dat heb je goed uitgesproken girl :goedzo:

Shining_Star
11-04-2003, 18:10
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN elke vrijdag couscous :kwaad: :hihi: dan leer je toch zelf hoe je couscous moet maken :hihi: :giechel:

Shining_Star
11-04-2003, 18:12
Nou mij zijn het de volgende punten: - Respect voor elkaar - Vertrouwen in elkaar hebben - het zelfde als die van qwatra - Liefde - Zorgzaamheid :bril:

qwatra
11-04-2003, 18:18
Origineel gepost door OujDaChicK dat heb je goed uitgesproken girl :goedzo: :o :o :p :p

misstery
11-04-2003, 18:20

In een relatie/huwelijk is het vooral belangrijk dat er van beide kanten geinvesteerd worden. Het is vooral in het begin veel geven en slechts een beetje nemen. Naarmate de relatie stabieler wordt en je elkaars grenzen goed hebt afgetast dan zul je de vruchten afwerpen van hetgeen je in elkaar hebt geinvesteerd. Het draait uiteindelijk allemaal om respect hebben voor elkaar en vertrouwen, dat is uiteindelijk het fundament waar je in de loop der tijd steen bij steen zult neerleggen totdat je een stabiel huis hebt. Veel geduld hebben met elkaar en alles komt goed.

Pagina's : [1] 2