Bekijk originele versie : Mannen moeten zich testen voordat ze de huwelijksnacht betreden
Mannen willen altijd een schone maagd als vrouw, maar ondertussen nemen ze het er zelf behoorlijk van.
mannen moeten zich op geslachtsziektes laten testen voordat ze de huweijksnacht betreden!!!!!!!!!!
Gaat dat germe meissie haar maagdelijkheid schenken aan haar man...... en wat krijgt ze ervoor terug?????
Een of andere SOA!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
chicamaroquia
11-04-2003, 16:57
:goedzo:
Maar ja, je kiest zelf je man uit. Waarom niet op zoek gaan naar iemand die je begijpt en met wie je een goede verstandhouding hebt.
Bario_Woman
11-04-2003, 17:02
U ROCK GIRL!!! je hebt helemaal gelijk!
GrandCherokee :zwaai:
KI_kracht
11-04-2003, 17:03
elmohim iederen moet getest worden zowel de vrouw als de man. hmmm doe je het uit liefde voor de ander of uit iets anders?
ja ze heeft wel gelijk ... mannen (jongens) doen het toch met iedereen en overal dus asl je iemand neemt dat al een sex partij heeft gehad: laten testen die handel van hem!!!
You never know... :D
C_OUJDIA
11-04-2003, 17:50
Origineel gepost door SWDG
Mannen willen altijd een schone maagd als vrouw, maar ondertussen nemen ze het er zelf behoorlijk van.
mannen moeten zich op geslachtsziektes laten testen voordat ze de huweijksnacht betreden!!!!!!!!!!
Gaat dat germe meissie haar maagdelijkheid schenken aan haar man...... en wat krijgt ze ervoor terug?????
D8 dat dat tegenwoordig ook gebeurt. :confused:
Daar heb ik dus nog nooit aan gedacht, wolah je hebt helemaal gelijk meid, mannen moeten zich laten testen, dat zal ik zelfs eisen!!
:( :(
inderdaad een kerel die gaat trouwen moet een IQ test maken. Hoe stom kan hij zijn :maf:
:( verveel me...
Mannen moet zich gewoon laten testen. Is toch gratis bij de GGD.
God mag weten waar die slungel van hem in gezeten heeft!!!
Meiden, we moeten voorzorgsmaatregelen treffen.
Oem_Lena
12-04-2003, 16:35
Mannen moet zich gewoon laten testen. Is toch gratis bij de GGD.
God mag weten waar die slungel van hem in gezeten heeft!!!
Meiden, we moeten voorzorgsmaatregelen treffen.
vrouwen moet dat ook doen niet alleen de mannen
:giechel: :giechel: als hij niet maagd is dan hoeft het voor mij zoeizo al niet meer..ik wil een maagde man..kom nou..als er van mij geeist word dat ik maagd ben mag het ook wel andersom zijn..sommige zijn echt hypocriet
Ik ga me echt niet laten testen. Ik leef als een praktiserende moslim, waarom zou ik zoiets vernederends doen? En als een vrouw mij om die reden niet wil trouwen, dan niet. Als dan al het vertrouwen ontbreekt....
Oem_Lena
12-04-2003, 16:38
Origineel gepost door Chaimaa
:giechel: :giechel: als hij niet maagd is dan hoeft het voor mij zoeizo al niet meer..ik wil een maagde man..kom nou
een man die maagd is :confused: zijn die er dan :confused:
Ladyx1983
12-04-2003, 16:57
Origineel gepost door Chaimaa
:giechel: :giechel: als hij niet maagd is dan hoeft het voor mij zoeizo al niet meer..ik wil een maagde man..kom nou..als er van mij geeist word dat ik maagd ben mag het ook wel andersom zijn..sommige zijn echt hypocriet
een man die maagd is vertel me waar je die kan vinde mischien is 3 op de 100 nog maagd maar de meren deel is als laaaaannnnggg geen maagd meer als ze willen trouwen die hebben alle soorten en maten tunnels gehad joh en als je op een maagd gaat zitten w8e dan ben je 80 en nog niet getrouwd helaas meid :rolleyes: we moeten het maar doen met een ervare iemand maar maagd blijven doe je voor je geloof toch niet voor de man zelf :confused:
Origineel gepost door ladyx1983
een man die maagd is vertel me waar je die kan vinde mischien is 3 op de 100 nog maagd maar de meren deel is als laaaaannnnggg geen maagd meer als ze willen trouwen die hebben alle soorten en maten tunnels gehad joh en als je op een maagd gaat zitten w8e dan ben je 80 en nog niet getrouwd helaas meid :rolleyes: we moeten het maar doen met een ervare iemand maar maagd blijven doe je voor je geloof toch niet voor de man zelf :confused:
Ik denk dat er nog genoeg mannen zijn die het nooit hebben gedaan. Je komt ze alleen niet op station of in het winkelcentrum tegen. Mijn broer heeft nooit een vriendin gehad en is nu een paar jaar getrouwd. Ik heb ook nooit een vriendin gehad en wil dat ook niet. Ik ken nog genoeg Marokkaanse mannen die daar ook niet aan doen en de islam praktiseren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.