Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan iemand mij dit uitleggen?

noraarab
11-04-2003, 15:49

Hoe kan een moslim nou terreur goedkeuren? Waar halen ze het vandaan om jihad te beginnen? Jihad is een aanval op de Islam toch. Niemand is bij mij geweest en heeft mij verboden om te bidden? Ligt het nu aan mij? Ik keur ook goed wat met moslimmensen gebeurt in die landen. Maar hoe kan je ze helpen door aan jezelf te exploderen? En als we allemaal zo erg opkomen voor het leed zijn er toch betere oplossingen, zoals het bidden,protesten en doneren. Hoe meer men schreeuwt JIHAD hoe meer men gaat denken dat ons geloof terreur is. En dat is niet zo!!!! Wie de Koran leest(goed he) ziet dat het een geloof is van: Liefde Rust Reinheid Puur Ik pik het niet dat media mijn geloof zo omschrijft,mijn geloof kent geen haat de mensheid wel. Want wees eerlijk in de politiek draait het om macht,geld.Als dat tekort gedaan wordt gaan ze propagenda op arme burgers sturen. Kijk maar naar Irak,ik ben tegen leed en oorlog, Amerika komt geld tekort wil valt aan... hele werled op zij kop.... beelden van dode burgers...Irak wordt "bevrijd"..... burgers plunders paleizen met goude kranen.... nu is amerika goed.... conclusie ..... geld geld geld. Aan al die dikkoppen die zgn de wereld regeren wat doen jullie in godsnaam voor de gewone mens?

noraarab
11-04-2003, 15:55
Origineel gepost door smartie2 Luister jij zou het niet leuk vinden als iemand je huis binnenviel want dat is bij de palestijnen het geval, de islam wordt op dit moment aangevallen en dat is een foute zaak, wij worden nu aangezien als verliezer je moet dat wel weten de enigste manier is om een jihad te regelen de jihad is geoorloofd in deze tijd van onderdrukking Ja maar je helpt de mensen er niet mee. Want eerlijk hoeveel mensen doen het? En ik zei al ik keur het niet goed leed en ellende.

T-ManiaC
11-04-2003, 16:19
20 :confused:

Oujda1
13-04-2003, 16:51
Origineel gepost door noraarab Wie de Koran leest(goed he) ziet dat het een geloof is van: Liefde Rust Reinheid Puur heb jij zelf de Koran goed gelezen ? denk ik niet !