Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : huwelijksnacht

Pagina's : [1] 2

zininou19
21-10-2005, 13:33

ik ben een meisje van 21jaar en ik heb een openbare vraagje voor iedereen. ik ga in april trouwen en ik zou graag meer willen weten over jullie huwelijksnacht iedereen mag zijn mening geven. dank u :banana: :banana: :banana: :banana:

miss_saliha
21-10-2005, 19:04
ik ben vorige jaar getrouwd, en ik kan je zeggen dat het onwijs pijjjjjjnnnnnnnn doet...je gaat echt lijden meisje :( Eeeeeeeeeeeeeeeeeey meisje meen je dat nou?:( ik moet ook nog trouwen.. awilie wat staaaaaaaaat ons te wachten ongetrouwde dames?!!!!:likje:

justice21
21-10-2005, 23:27
ik ben vorige jaar getrouwd, en ik kan je zeggen dat het onwijs pijjjjjjnnnnnnnn doet...je gaat echt lijden meisje :(wat een onzin dan is je man gewoon niet goed met je omgegaan!!

moslima1983
22-10-2005, 00:06
selaam wa3lejkoem zusters als eerst hoop ik dat jullie in goede gezondheid en imaan verkeren. zelf ben ik nog niet getrouwd maar het enige wat ik jullie wil is jullie nasiha geven oftewel advies. het is niet toegestaan om over dit onderwerp te praten met andere, wij mogen onze slaapkamer geheimen niet doorvertellen aan andere. en zuster de vraag die je stelde, ik zou zeggen wacht het af en het komt helemaal goed voor iedereen is het verschillend ik adviseer je om van tevoren met je man te bespreken dat je nerveus bent of zo en hem te vragen om voorzichtig met jou te zijn en alle tijd voor je meent. verder adviseer ik jou om samen met jou echtgenoot twee rakat te bidden vlak voor dat je geslachtsgemeenschap krijgt voor de eerste keer. verder is er een doea die gescht kan worden door je man vlak voor dat hij in jou komt om het zo even te zeggen. als je die doea wil stuur me maar een mail dan zla ik hem voor je opzoeken. ik hoop dat jij er wat aan hebt en vele andere zusters ik hoop dat jullie me vergeven als ik wat verkeerds heb gezegd. selaam wa3lejkoem en het beste

C_warrior
22-10-2005, 02:42

ey je maakt me bang hoor gaat het echt pijn doen :o

oeght_yasmina18
22-10-2005, 10:09
Verlegenheid kan de lust van de man bevorderen, maar het moet niet te sterk zijn, anders kan het tot zijn onverschilligheid leiden. Hij kan bovendien gaan denken dat zijn vrouw hem niet wilt. De Profeet Salalahu Aleyhi Wa Salaam gaf ook een goed voorbeeld aan de bruidegommen, die voor de eeerste keer in hun huwelijksleven seks met hun bruid willen hebben, zonder zichzelf de kans te geven om elkaar te leren kennen of om wat voor soort voorspel ook maar te maken..!! Hadieth van de profeet Sallahu Aleyhi Wa Salaam: Als 1 van jullie een vrouw trouwt laat hem dan zeggen: O Allah, ik vraag U haar goedheid en het goede wat U in haar geschapen hebt en ik zoek mijn toevlucht tegen get slechte van haar en het slechte wat U in haar geschapen heeft..!! Verricht 2 rakaat voor de eeerste keer dat je sexuele gemeenschap met je bruid hebt...!! Hadieth van de Profeet Sallalahu Alayhi Wa Salaam: Als je de eerste keer bij je vrouw naar binnen gaat, verricht je eeerst 2 rakaat en hou dan het hoofd van je vrouw vast en zeg: O Allah! Zegen mijn vrouw voor mij, geef haar overvloed uit mij en geef mij overvloed uit haar. Daarna kun je doen wat je wilt..!! Deze 2 hadieths zijn overgeleverd door Aboe Dawoed De volgende hadieth is overgeleverd door Boechari Als 1 van julie een sexuele toenadering tot zijn partner maakt, moet je zeggen: O Allah, houdt Sheitan van ons weg, en houdt hem weg van het nageslacht waar U ons mee zegent, dan zal Sheitan het nageslacht dat voor jullie bepaald is wat jullie zullen vormen, nooit schaden

amazigh_maroc
22-10-2005, 20:29
wa Allahoe a'lam

Selouan_Nadia
22-10-2005, 23:43
ik ben vorige jaar getrouwd, en ik kan je zeggen dat het onwijs pijjjjjjnnnnnnnn doet...je gaat echt lijden meisje :( Heey dame Dat is echte onzin wat je zegt. Het kan aan jou liggen dat je jezelf niet goed hebt ontspant of je man is een beetje te hard met je omgegaan. ik ben vorig jaar september getrouwd. En 3 weken geleden ben ik bevallen van een zoontje. De ontmaagding deed niet veel pijn me man wist rustig met me om te gaan en had alle respect elke keer als het mij pijn deed gaf ik het aan en stopte hij meteen! Ik zou je zeggen bereidt je maar voor op je bevalling! Want dat is pas leiden. :( Maar je krijgt er wel iets mooi's voor terug el hmdl.:) kus nadia.

hakima_55
23-10-2005, 00:33
ik ben een meisje van 21jaar en ik heb een openbare vraagje voor iedereen. ik ga in april trouwen en ik zou graag meer willen weten over jullie huwelijksnacht iedereen mag zijn mening geven. dank u :banana: :banana: :banana: :banana: Salaam Laten ze je niks wijs maken dat het pij zal doen Ten eerste als je man je brut gaat aan pakken die nacht dan is het wel teverstaan dat het pijn of zeer zal doen ten tweede als je op je huwelijks nacht je man je goed laat bevredigen dat je van onder goed vochtig ben kan het geen pijn doen wat is pijn als je maagd ben is het verstandig omelkaar teleren kennen de man is meestal gehaast die wil zo gauw mogelijkhet gedaan krijgen probeerhem te beheersen en verlijd hem dat hij je goed bevredigd en je ook opgewonden raak doorzijn handelingen wat de meeste geleerden ook aan prijzen is de huwelijks nacht uit testellen tot dat je door je vermoeidheid vann die dag en avond goed tot rust ben gekomen het is niet en staat nergens vermeldof geschreven dat je op de trouwdag perse denacht moet door brengen met je man om sex te hebben doe waar jij je het beste op kan voorbereiden is dat je wel een leuke avond moet hebben en zorg er voor datje ontspannen ben Insha Allah wens ikje een gezegend Huwelijk toe .

Chahidje
23-10-2005, 12:37
ik ben vorige jaar getrouwd, en ik kan je zeggen dat het onwijs pijjjjjjnnnnnnnn doet...je gaat echt lijden meisje :( hard :hihi:

miss_saliha
23-10-2005, 14:14
Salaam Laten ze je niks wijs maken dat het pij zal doen Ten eerste als je man je brut gaat aan pakken die nacht dan is het wel teverstaan dat het pijn of zeer zal doen ten tweede als je op je huwelijks nacht je man je goed laat bevredigen dat je van onder goed vochtig ben kan het geen pijn doen wat is pijn als je maagd ben is het verstandig omelkaar teleren kennen de man is meestal gehaast die wil zo gauw mogelijkhet gedaan krijgen probeerhem te beheersen en verlijd hem dat hij je goed bevredigd en je ook opgewonden raak doorzijn handelingen wat de meeste geleerden ook aan prijzen is de huwelijks nacht uit testellen tot dat je door je vermoeidheid vann die dag en avond goed tot rust ben gekomen het is niet en staat nergens vermeldof geschreven dat je op de trouwdag perse denacht moet door brengen met je man om sex te hebben doe waar jij je het beste op kan voorbereiden is dat je wel een leuke avond moet hebben en zorg er voor datje ontspannen ben Insha Allah wens ikje een gezegend Huwelijk toe . Jij kan mensen wel gerust stellen jongeman!:goedzo:

boegajoe
24-10-2005, 21:55
hey lieverd, het doet niet echt pijn, ontspan je gewoon en dan gaat alles gemakkelijker ? VELE GROETJES EN PROFICIAT greetings from belgium

liittle_rOse
06-11-2005, 23:49
als je man niet rustig mt je omgaat , kan k begrijpen dat je je niet ontspant en dan doet t pijn..i think

kissy_kiss
07-11-2005, 13:25
Verlegenheid kan de lust van de man bevorderen, maar het moet niet te sterk zijn, anders kan het tot zijn onverschilligheid leiden. Hij kan bovendien gaan denken dat zijn vrouw hem niet wilt. De Profeet Salalahu Aleyhi Wa Salaam gaf ook een goed voorbeeld aan de bruidegommen, die voor de eeerste keer in hun huwelijksleven seks met hun bruid willen hebben, zonder zichzelf de kans te geven om elkaar te leren kennen of om wat voor soort voorspel ook maar te maken..!! Hadieth van de profeet Sallahu Aleyhi Wa Salaam: Als 1 van jullie een vrouw trouwt laat hem dan zeggen: O Allah, ik vraag U haar goedheid en het goede wat U in haar geschapen hebt en ik zoek mijn toevlucht tegen get slechte van haar en het slechte wat U in haar geschapen heeft..!! Verricht 2 rakaat voor de eeerste keer dat je sexuele gemeenschap met je bruid hebt...!! Hadieth van de Profeet Sallalahu Alayhi Wa Salaam: Als je de eerste keer bij je vrouw naar binnen gaat, verricht je eeerst 2 rakaat en hou dan het hoofd van je vrouw vast en zeg: O Allah! Zegen mijn vrouw voor mij, geef haar overvloed uit mij en geef mij overvloed uit haar. Daarna kun je doen wat je wilt..!! Deze 2 hadieths zijn overgeleverd door Aboe Dawoed De volgende hadieth is overgeleverd door Boechari Als 1 van julie een sexuele toenadering tot zijn partner maakt, moet je zeggen: O Allah, houdt Sheitan van ons weg, en houdt hem weg van het nageslacht waar U ons mee zegent, dan zal Sheitan het nageslacht dat voor jullie bepaald is wat jullie zullen vormen, nooit schaden Dus een man verricht eerst 2 rakaat Nafiel?? En wat moet een vrouw verrichten?

Jiehen
10-11-2005, 01:26

Heey dame Dat is echte onzin wat je zegt. Het kan aan jou liggen dat je jezelf niet goed hebt ontspant of je man is een beetje te hard met je omgegaan. ik ben vorig jaar september getrouwd. En 3 weken geleden ben ik bevallen van een zoontje. De ontmaagding deed niet veel pijn me man wist rustig met me om te gaan en had alle respect elke keer als het mij pijn deed gaf ik het aan en stopte hij meteen! Ik zou je zeggen bereidt je maar voor op je bevalling! Want dat is pas leiden. :( Maar je krijgt er wel iets mooi's voor terug el hmdl.:) kus nadia. Salaam selouan Nadia Mabrouk 3liek met je zoontje Soufian, mashallah mooie kindje zie ik op de foto!!! thallay groetjes Jihanetje

Pagina's : [1] 2