Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet een jongen doen.......

Pagina's : [1] 2 3

Saraatje
11-04-2003, 13:21

om jouw hart te veroveren???? Niet echt omdat ik echt geinteresseerd ben daarin... Maar ik word zo moe van al die meiden die zo snel verkocht zijn... Daar begrijp ik dus helemaal niets van... Eigenlijk wil ik dus die meiden alleen aan het denken zetten!!

AbaHoeCh
11-04-2003, 13:28
Mijn hand komen vragen, dan pas geloof ik dat hij serieus is. abahoech :bril:

zinalady
11-04-2003, 13:34
hmmmmmm bergen beklimmen, parachute springen, bungeejumpen, diepzee duiken,lopend naar marokko& terug, en het aller belangrijkste een bank overvallen :D ......dan ben ik tevreden!!!!! Of nou ja er komen nog wel een paar puntjes bij! Bye bye

Saraatje
11-04-2003, 13:39
Origineel gepost door zinalady hmmmmmm bergen beklimmen, parachute springen, bungeejumpen, diepzee duiken,lopend naar marokko& terug, en het aller belangrijkste een bank overvallen :D ......dan ben ik tevreden!!!!! Of nou ja er komen nog wel een paar puntjes bij! Bye bye hahahaha oke dan gaan ze allemaal dood en heb jij uiteindelijk niets aan ze....

Sahra22
11-04-2003, 13:52

Hij moet in ieder geval legaal werk hebben! Als deze vraag met een "ja" is beantwoord kunnen we beginnen met onderhandelen over andere zaken! :D

zinalady
11-04-2003, 13:53
Nou nee hoor.....een echte kerel kan dat wel aan! En het is toch nie tteveel gevraagd of wel soms?!! Alleen zo kom je erachter of die echt om je geeft..

Shining_Star
11-04-2003, 18:27
pfffffff te veel om op te noemen :ego: :D

slimiatje
11-04-2003, 18:36
hij hoeft zichzelf te zijn en geen onzin uitkramen dan ben ik al heel happy en moslim zijn natuurlijk

omaymaa
11-04-2003, 18:41
nou te veel om op te noemen bijvoorbeeld; moet een baan hebben, moslim zijn, en asl hij mij echt voor een serieuze relatie wil hebben, moet ie vooral niet beginnen met ooh ik wil je, dit en dat. Een seieus iemand zegt dat namelijk niet!!!! Er zijn nog veel meer dingen, maar dat is TE Veel om op te noemen zoals ik al zei.

qwatra
11-04-2003, 18:42
Origineel gepost door Alicia_girl Mijn hand komen vragen, dan pas geloof ik dat hij serieus is. abahoech :bril: net wat ik dacht... :zwaai:

Liloesh
11-04-2003, 18:58
Veel suiker bij zich hebben....:D

jay
11-04-2003, 19:05
Origineel gepost door zinalady hmmmmmm bergen beklimmen, parachute springen, bungeejumpen, diepzee duiken,lopend naar marokko& terug, en het aller belangrijkste een bank overvallen :D ......dan ben ik tevreden!!!!! Of nou ja er komen nog wel een paar puntjes bij! Bye bye hhmmm............. jij bent alvast afgekeurd :D :D je vraagt te veel en je stond nog wel al in m'n top tien :( :(

yasmine85
11-04-2003, 19:17
Origineel gepost door jay hhmmm............. jij bent alvast afgekeurd :D :D je vraagt te veel en je stond nog wel al in m'n top tien :( :( Ik dacht dat ik de enige voor je was :huil: safi, de bruiloft gaat niet door, kijk hoe je doet :kwaad: :huil: kiss

jay
11-04-2003, 19:22
Origineel gepost door yasmine85 Ik dacht dat ik de enige voor je was :huil: safi, de bruiloft gaat niet door, kijk hoe je doet :kwaad: :huil: kiss Ik zal je wat uitleggen honneponnetje van me ik had een top tien van de meiden die ik leuk vond en had ze op de hoogte gesteld. maar Ik nu met je gaat trouwen moet ik ze afschudden en ik kwets mensen niet graag :( dus moet ik fouten vinden zodat ik ze kon afschudden dit doe ik om gewoon bij jouw te zijn dat weet je toch lieverd :Iluvu: :Iluvu: just wanna be with U U'R mY everything :Iluvu:

misstery
11-04-2003, 19:25

Het is jammer dat sommige dames snel verkocht ziijn. Vaak kijken ze niet verder dan die mooie auto of trendy outfit. Hierbij vergeten ze dat dit absoluut geen garantie is voor een stabiele relatie. Als de eerste verliefdheid over is dan zal je het toch met de karaktereigenschappen van die jongen moeten doen. In hoeverre is hij in staat om een stabiel leven op te bouwen? In hoeverre kan je nuttige dingen van hem leren? In hoeverre zal hij het aankunnen als jullie huwelijk een dip heeft? Dat zijn vragen die iedere meid zichzelf zou moeten stellen alvorens 'verkocht' te zijn. Tegenwoordig is het leven niet zo makkelijk dus meiden denk na over wat nou echt belangrijk in het leven is en laat je niet snel verleiden. Zeg niet alleen dat je zelfrespect hebt maar handel daar ook naar!

Pagina's : [1] 2 3