Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 Spontane dames die graag een helpende hand zijn, tijdens trouwpartijen/feesten ...

Pagina's : [1] 2 3 4

Romaissa_
21-10-2005, 00:31

Salam alaikoum lieve dames, Wij 2 startende spontane meiden zijn op het idee gekomen om de drukke & stressige aspecten van een feest/bruiloft te willen ontnemen.. Wij stellen ons bij deze dan ook beschikbaar. Momenteel bestaan wij uit 2 dames van 21 en 20 jaar oud. ( de groep kan nog iets uitbreiden, ook naar eigen voorkeur) We hebben enige ervaring op vlak van familie feesten en omgeving waardoor wij op dit idee zijn gekomen.. Uiteraard is dit nog geheel nieuw voor ons om op eigen houtje zoiets te willen ondernemen, maar eens moet een begin zijn! Wij stellen ons beschikbaar voor de volgende activiteiten die TIJDENS een feest gedaan moeten worden : - voorbereidingen/ versieringen en dergelijke - Serveren - Afwassen/afdrogen etc. - Afruimen - organisatie van bepaalde klusjes. - overige schoonmaak. - Ook staan wij open voor allerlei dingen, mits er bespreking aan vooraf gaat! - wij hebben voldoende connecties om er ook een fotograaf ( vrouwelijk mannelijk) inclusief bij toe te voegen. En mochten er nog andere aspecten zijn dan staan wij daar ook voor open! SINDS 22 Oktober kunnen wij nu ook de volgende aspecten aanbieden: - Catering. ( naar keuze in tevullen.) Denk hierbij aan schalen met Salades, hartige gebakjes zoals appelflappen, cake-gebakjes, en dergelijke versierlijke hapjes. Uiteraard ook de Marokkaanse tussendoortjes zijn te bestellen per hoeveelheid. - Marokkaanse koekjes . Ook hier hebben we allerlei verschillende soorten, dus ook in te vullen naar eigen keuze. - En in Samenwerking met een winkel/atelier kunnen wij de toekomstige bruidjes nu ook als weddingplanners helpen bij het huren/kopen van geschikte jurken en overig interieur. Mijn zwager heeft eigen winkel dus schroom ook niet als je zoekende bent. Wat de prijs betreft valt er altijd over te praten, en ook wat de locatie betreft! Wel willen wij met alle oprecht stellen dat we zeker als starters een leuk en gangbaar prijsje willen samenstellen.. Uiteindelijk is dit ook voor ons een uitdaging en willen wij tevredenheid vanuit beide kanten! Schroom je dus absoluut niet, mocht je interesse hebben of met vragen zitten. Wij zijn bereid om via de pm ons nummer te geven, en enig contact voor te zetten. Verder staan wij ook open voor dames die zich bij ons willen voegen, en het ook wel zien zitten om de helpende hand op een feest te willen zijn:) Voor zover, de informatie die wij willen verschaffen.. Gegroet, 2 dames met 1 doel ; Een bruiloft/feest vlekkeloos te laten verlopen..Zodat ook de familie kan genieten van zo'n speciale gelegenheid.. Grijp dus die kans!!! Nog 1 punt: allerlei suggesties zijn tevens ook welkom! Soumaya & Fatima Bereikbaar op: 06-53962500

xxMeissiexx
21-10-2005, 01:13
Wel leuk dat jullie dat doen..!!! Heel veel succes :zwaai:

Romaissa_
21-10-2005, 01:30
Wel leuk dat jullie dat doen..!!! Heel veel succes :zwaai: dank je wel dame... Wij zijn beide ook energiek en enthousiast en hopen dat dit leuk zal uitpakken.. Liefs, Soumaya

fatimajaouad
21-10-2005, 08:40
Vanwaar zijn jullie? komen jullie ook in belgie

Romaissa_
21-10-2005, 10:38

Vanwaar zijn jullie? komen jullie ook in belgie Het ligt eraan waar in Belgie? Als ik de plaats weet, kan ik meer vertellen of het voor ons te bereiken is! Groetjes..

Romaissa_
21-10-2005, 10:39
Veel succes meiden:goedzo: dank je wel lieve dame! Ik lees je ondertiteling dat je en ziyana bent? Doe je dat al lang? En hoe verloopt dat bij jou? Groetjes

Gordon
21-10-2005, 11:03
Leuk initiatief meiden, ik denk dat veel mensen wel extra handjes kunnen gebruiken op hun feest. Moge het een succes worden! ;)

Galopea
21-10-2005, 11:18
Ik heb een hekel aan het afwassen thuis, laat staan als ik moet gaan afwassen op een bruiloft:huil: Moet er niet aan denken.

Romaissa_
21-10-2005, 11:32
Leuk initiatief meiden, ik denk dat veel mensen wel extra handjes kunnen gebruiken op hun feest. Moge het een succes worden! ;) Inshallah!! En voor aan jullie de mededeling om het voor te zeggen...:hihi:

Romaissa_
21-10-2005, 11:37
Ik heb een hekel aan het afwassen thuis, laat staan als ik moet gaan afwassen op een bruiloft:huil: Moet er niet aan denken. Hay Meissie, Afwassen thuis is dan ook iets anders in mijn ogen.. Het gaat om de hele sfeer die een bruiloft/feest met zich mee brengt. Als ik op feesten in de keuken sta vind ik het onwijs gezellig, met de menigte! ~We zijn dan ook stressbestendig, en doen het vooral met goede moed.. Faatje is al jaren 1 van mijn beste vriendinnen. We willen ook naar een groepje meiden toe werken die het allemaal super leuk met elkaar hebben.. Dus los van de schoonmaak, willen wij een gezellig team worden! Ik denk dat je zoiets ook in zijn geheel moet bekijken. En ik krijg er een goed gevoel bij als ik weet dat ik hier ook graag een helpende hand kan zijn. Uiteraard weten wij heus wel wat ons te wachten staat.. Een overvolle keuken met een beladen afwas... Catering die niet altijd perfect verloopt.. Aan het einde van avond pijnlijke voetjes van al dat geserveer en geloop... Maar wij hebben het daar voor over, en denken dat we los daarvan ook geweldige ervaringen zullen opdoen, en we dragen dan ook graag een steentje bij aan het zegeningen van zo'n gelegenheid! Kus

Galopea
21-10-2005, 11:50
Hay Meissie, Afwassen thuis is dan ook iets anders in mijn ogen.. Het gaat om de hele sfeer die een bruiloft/feest met zich mee brengt. Als ik op feesten in de keuken sta vind ik het onwijs gezellig, met de menigte! ~We zijn dan ook stressbestendig, en doen het vooral met goede moed.. Faatje is al jaren 1 van mijn beste vriendinnen. We willen ook naar een groepje meiden toe werken die het allemaal super leuk met elkaar hebben.. Dus los van de schoonmaak, willen wij een gezellig team worden! Ik denk dat je zoiets ook in zijn geheel moet bekijken. En ik krijg er een goed gevoel bij als ik weet dat ik hier ook graag een helpende hand kan zijn. Uiteraard weten wij heus wel wat ons te wachten staat.. Een overvolle keuken met een beladen afwas... Catering die niet altijd perfect verloopt.. Aan het einde van avond pijnlijke voetjes van al dat geserveer en geloop... Maar wij hebben het daar voor over, en denken dat we los daarvan ook geweldige ervaringen zullen opdoen, en we dragen dan ook graag een steentje bij aan het zegeningen van zo'n gelegenheid! Kus Succes meid:goedzo:

Romaissa_
21-10-2005, 12:56
Ik dank iedereen voor de leuke en vragende Prive mails.. Ik heb ze volgens mij nu allen beantwoord. Uiteraard als er meer duidelijkheden zijn omtrent prijs en alles in omloop een goeie organisatie is gevormd zal ik die hier ook openlijk plaatsen!!!

Romaissa_
21-10-2005, 13:00
Succes meid:goedzo: Soekran!:)

Angel_fatima
21-10-2005, 13:43
salaam aleykom, ik ben de andere helft van het team, en inderdaad zoals soumaya al aan heeft gegeven kijken we er naar uit en zien dit als een uitdaging, Wij nemen graag al het overbodige werk uit handen en dragen graag zo een steentje bij aan het goed verlopen van een feest, we hebben hele leuke reacties gehad, wat ons nog dat beetje extra geeft er gewoon echt voor te gaan. En omdat wij dus gewoon hele goede vriendinnen en stress bestendig zijn vormen we dus een heel goed team. Ook wil ik nog aangeven dat we ook beschikbaar zijn als oppas voor kinderen die zich op het feest bevinden, want zeg nou eens eerlijk tis toch moeilijk om je gasten te vragen hun kinderen thuis te laten en zeker als het om familie gaat, dus bieden wij jullie de mogelijkheid ons als oppas in te huren om zo al die kleine kinderen te vermaken, en uiteraard verdienen de moeders het ook om te kunnen genieten tijdens een feest, waardoor wij de zorg van de lieftallige kids op ons nemen..geheel ontspannen dus ook op deze manier willen wij graag een steentje bij dragen aan het goed verlopen van het feest. Mochten jullie nog vragen hebben dan kunnen jullie ons beide pmen, Veel liefs Fatima en Soumaya

xxMeissiexx
21-10-2005, 22:33

Dat is ook leuk ja dat oppassen mare wat gaan jullie doen met die kinderen dan?? In een aparte kamertje spelletjes doen ofzo???

Pagina's : [1] 2 3 4