Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens Zijn Respectloos
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Je hoort Marokkaanse jongens vaak klagen dat marokkaanse meiden veel met negers gaan. Is ook zo! Ik persoonelijk val niet op negers en ik vind het ook harstikke jammer dat veel Marokkaanse meiden met Negers gaan. Maar 1 ding: Als marokkaanse jongens niet zo respectloos zouden zijn zou het sowieso niet zo vaak voorkomen.
Kijk naar turken, die meiden zie je niet gauw met negers. De meeste turkse jongens hebben respect voor hun turkse meisjes dan zie je het ook gelijk minder. Als Marokkaanse jongens niet zo verrot zouden zijn dan zou je het niet zo vaak zien.
Jullie moeten gewoon met Marokkaanse meisjes omgaan net als hoe jullie met je eigen zusjes omgaan, RESPECT HEBBEN!!!!!
Dan zal je het gelijk ook veel minder zien want elk marokkaanse meisjes heeft liever een LIEVE MAROKKAANSE JONGEN dan een NEGER!!!
Saraatje
11-04-2003, 13:01
Ik zeg altijd je wordt behandeld, zoals je zelf toelaat....
xxTigerxx
11-04-2003, 13:05
Om alle jongens eens maar over 1 kam te scheren ... :rolleyes:
.. maar dat een bepaalde jongens geen respect heeft voor een Marokkaanse meid geef ik je gelijk....
maaruh de fout ligt ook bij die Marokkaanse meiden zelf....pas op met wie je omgaat en het hele gebeuren als excuus gebruiken om met een neger om te gaan......FOUT...
Saraatje
11-04-2003, 13:06
Slaat helemaal nergens op, dus omdat een marokkaanse jongen mij **** zou kunnen noemen.... Neem ik daardoor een neger.... Grootste onzin die ik ooit gehoord heb...
Het draait allemaal om ZELFrespect....
Lady_Cazawia
11-04-2003, 13:08
Ik vind dat geen excuus voor een Maroc meid om dan met een Neger te gaan.....!!
angelwoman
11-04-2003, 13:08
ik vind dat de marokkaanse jongens te veel zeuren ze zeggen wel dat marokkaanse meisjes met negers gaan maar zij gaan ook allleen maar met nederlandse wijven om aan hun behoefte te kunnen komen. in plaats dat ze met een marokkaanse meisje serieus gaan en later een toekomst samen hebben.
hafid_freak
11-04-2003, 13:16
Origineel gepost door angelwoman
ik vind dat de marokkaanse jongens te veel zeuren ze zeggen wel dat marokkaanse meisjes met negers gaan maar zij gaan ook allleen maar met nederlandse wijven om aan hun behoefte te kunnen komen. in plaats dat ze met een marokkaanse meisje serieus gaan en later een toekomst samen hebben.
:goedzo:
salouanadoria
11-04-2003, 13:21
Ik ben het absoluut eens met Samiaaaa. Maarre waar zijn die marokaanse wijven in hemelsnaam mee bezig om om te gaan met een NEGER!?!?!?!? LA ilah ila lah wat is er toch met de wereld gebeurt.
En trouwens de jongens zullen toch ooit met een marokkaans meisje trouwen.
Meryam20
11-04-2003, 13:36
Origineel gepost door Saraatje
Ik zeg altijd je wordt behandeld, zoals je zelf toelaat....
Helemaal met je eens!!!!:goedzo:
tatouzient
11-04-2003, 14:06
wa me echt is opgevallen is da heel veel meiden van nl mt negers omgaan, da zie je hier in be (haaaast) ni...
bisous xxx
Bij sommige jongens zit het GEWOON NIET in hun aard om respect te tonen, RESPECTLOOS. Die jongens moeten meer rekening houden met Marokkaanse meisjes want zoals we allemaal weten : OVER HET ALGEMEEN hebben Marokkaanse meisjes het moeilijk. Een beetje begrip, niet altijd zo egoistisch zijn zou goed zijn. Dan komen we veel verder met elkaar.
Nog iets: ik wil het absoluut niet goed praten dat Marokkaanse meises met negers gaan. Ik ben alleen iemand die me graag verplaats in andersmans situatie. Zoals ik al zei, ik vind het HARSTIKKE JAMMER en het ergste is dat het steeds erger wordt. Daar kunnen de Marokkaanse jongens zelf alleen wat aan doen. Ik ken veel meisjes die met negers hebben en als ik naar hun verhalen luister dan weet ik zeker waaraan het ligt. Tuurlijk hebben hun liever iemand van hun eigen cultuur, iemand die hun begrijpt, iemand waarmee ze hun eigen taal kunnen praten. Marokkaanse jongens moeten zich gewoon begripvol opstellen.
RESPECT EN BEGRIP !!!
Het wordt **** nemen ze inderdaad veelste gauw in de mond. Als een meisje een strakke broek heeft, kort truitje, krullen is het al een kehba.
Maar ik heb ook zoiets van, zulke jongens komen zichzelf echt tegen. Niemand is heilig. Willen ze een heilig boontje uit Marokko, neem zou ik zeggen als je maar weet dat 80 % haar benen vaker dan wie dan ook heeft gespreden. En dat de hoorens wel naar boven komen als ze hier 3 jaar zit. Dan wil mevrouwtje ook naar buiten, meer van de wereld zien. En dan heb ik het nu over een meisje die ze bewust hebben gekozen omdat zaa3ma maagd is. Niet over een meisje waar je oprecht verliefd op ben geworden want daar kan ik niks over zeggen.
Het lijkt ook alsof ze steeds erger worden, HOE JONGER HOE OUDERWETSER! Ik hoop inshallah dat dat echt zal veranderen want hoe dan ook we leven wel in het jaar 2003 KOM OP MANNN!
tatouzient
11-04-2003, 15:43
respect... respect hoort van twee kanten te komen, wil je respect, moet je het ook geven...
bisous xxx
MocroAngel
11-04-2003, 15:43
:hoera: :hoera: :hoera: you tell him girl!!! Jullie jongens maken de meisjes zo!! :goedzo:
Lady_Fortuna
11-04-2003, 15:47
Waarom maken jullie een heisa als het om een neger gaat??
Zij zijn ook mensen hoor, alleen met een ander huidskleur!!!
En toevallig behandelen zij de meiden met respect en de mocro's niet.
Zodra het uit is, ben je gelijk een h**r of iets dergelijks....
Meiden hebben respect voor die boys !!!
ZIJ MOETEN GEWOON RESPECT TONEN!!!
Hallo sorry hoor meiden noemen een jongen niet gelijk HO*ER ondanks HIJ 10000 meisjes heeft gehad. Dat zijn de jongens die dat doen als een meisje alleen al een strakke broek draagt ofzo. Dan is ze gelijk HO*ER in hun ogen.
Mocro meiden proberen juist het goeie altijd te zien in hun.
VOORBEELD:
Ondanks een jongen dealt, ondanks hij veel meiden heeft gehad hoor je ze toch van, jahh maar hij is echt lief blablabla. Je hoort hun er niet over.
Wij mocro meiden moeten altijd begrip hebben voor hun !!!
MAG OOK EENS ANDERSOM want MOCRO MEIDEN HEBBEN HET MOEILIJK niet hun! Ja hun dealen komen in de gevangenis terecht MAAR DAT ZOEKEN ZE ZELF OP!
NOG IETS;
VInd je een meisje een H*OR/is ze je type misschien niet: SAFFIE LAAT HAAR, NIKS BEGINNEN. Maar nee, hun zijn altijd scheinheillig, ze pakken maar wat ze pakken kunnen. En ja, dan geen respect dan slecht behandelen, worden die mocro meiden weer gepijnigd en zo stappen vele over naar NEGERS. Meisje zoekt liefde, zoekt iemand die tijd voor heeft, die haar begrijpt EN respect toont en jah onze verotte mocro's vinden zichzelf VEEEEEELLLLLLLL belangerijker!
ZE SPELEN MET MOCRO MEIDEN en dat moeten ze niet doen, zo gaat het echt de mistttt in. Let maar op: over een tijdje ZIE JE NOG MEER Mocro meiden met negers.
(IK PRAAT IN HET ALGEMEEN)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.