Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leukste herinnering of ervaring

hamdoulilah
21-10-2005, 00:03

Wat zijn jou leukste herinneringen of minder leuke herinneringen. ik begin alvast bij mij zelf. Mijn leukste herinnering; toen we klein waren kwamen onze ouders elke avond ons allmaal tegelijk in bed stoppen en moesten wij shehada en de soera's die we kenden opzeggen. en dan kregen we 1 voor 1 allemaal een knuffel ik zal hun liefde nooit vergeten. Minder leuke herinnering; Ik heb echt van dat dik droog krullend haar toen ik klein was kon mijn moeder mijn haar niet aan dus werd mijn haar altijd heel kort geknipt ik leek net een jongen en echt waar mensen schrokken als mij moeder zei dit is mijn dochter. en ook dit zal ik nooit vergeten.:) Nou ik hoop dat jullie hier leuke positieve reacties zullen plaatsen, groetjes

Souraida
21-10-2005, 00:09
Leukste herinnering was toen me man en ik terug kwamen van onze vakantie en ik zwanger bleek te zijn. Minder leuke herinneringen zijn er meer dan genoeg. Teveel om op te noemen helaas.

TemsoenT
21-10-2005, 00:15
Leukste herinering is dat ( mijn man ) voor t eerst tegen mij zei dat ie van me hield de plek waar ik toen was was ook t toppunt .. ik was in marokko hij niet we waren toen ook nogniet getrouwd .. ik was bij mijn tante in de bergen en zat op een grote rots te kijkennaar het prachtige landschap totdat mijn telefoon overging ! mijn Allerliefste belde me deze herinering zal ik voor eeuwig koesteren:kus:

hamdoulilah
21-10-2005, 00:23
aaah wat lief

TemsoenT
21-10-2005, 01:14

aaah wat lief :kus: zinaa

hudayfa
22-10-2005, 15:35
minder leuke --- we waren in marokko op vacanti mn man en ik we gingen ervanuit dat we zo konden boeken in een hotel . dus we zageneen mmie hotel en ja hoor vol en zo waren er veel die zeiden dat het vol was en ja het was in de avond . en hadden we eindellijk een gevonden beweerde die man dat onze huwelijks acte niet legaal was ... en ja dus wij met onze bagage in de avond en ikke zo bang dat z ons zouden beroven..... en leuke de eerste ramadan dag die ik me kon heringen onze hele fam bij elkaar maar dan ook echt onze hele fam uit europe . ooms en tante uit denmark en ooms uit frankrijk waow het was echt zoo druk maar waow heel leuk en zeker nu je niet meer thuis woont