Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bejaarde vrouw schopt straatrovers onderuit

Aandachtnodig
20-10-2005, 17:55

AMSTERDAM - In Breda heeft een 71-jarige bejaarde zich kranig verweerd toen twee jongens haar wilden beroven. Ze trapte de twee van de fiets af waarna de criminelen weer afdropen zonder buit. De bejaarde liep dinsdagmiddag rond 15.00 uur met haar rollator op een paadje tussen de Bisonstraat en de Beverweg. Op een gegeven moment kwamen er twee jongens aan van wie er één naar de tijd vroeg. Toen ze wilde kijken, griste de andere haar boodschappentas uit het mandje. De oude vrouw bedacht zich geen moment en kon nog net tegen de achterkant van de fiets trappen, waardoor de daders van de fiets vielen. Na een flinke scheldpartij van de vrouw gingen de daders er vandoor. http://www.telegraaf.nl/binnenland/27158271/Bejaarde_vrouw_schopt_straatrovers_onderuit.html ps. Volgens mij is het gewoon een undercover agent!

tonk
20-10-2005, 18:11
Niks undercover agent, gewoon een krasse oude dame! :goedzo:

Lella_Roosje
20-10-2005, 18:14
She go girl! :D

Peej
20-10-2005, 18:37
Valt me nog mee dat deze fietsende dieven geen aanklacht hebben ingediend tegen mishandeling. Van mij had ze dit tuig (ongeacht de afkomst) flink met haar rollator tegen een boom mogen duwen. Klootzakken die bejaarde vrouwen beroven zijn respectloos tuig.

Naughty
20-10-2005, 19:49

Een grote pluim op aar kop !

rianne
20-10-2005, 19:52
Petje af voor deze vrouw.

mocrochick14
20-10-2005, 20:03
net goed voor die dieven dat zal hun leren een bejaarde te beroven

MissSarah
20-10-2005, 20:03
hahaha met haar rolator nog wel :D wel goed van haar, maar wel triest voor die jongens dat ze een oudje gaan pakken :(

mocrochick14
20-10-2005, 20:04
Een grote pluim op aar kop ! je hebt gelijk vind ik ook ze verdient een medaille:goedzo: :maf2: :hadj: :hadj:

aplat
20-10-2005, 20:24
AMSTERDAM - In Breda heeft een 71-jarige bejaarde zich kranig verweerd toen twee jongens haar wilden beroven. Ze trapte de twee van de fiets af waarna de criminelen weer afdropen zonder buit. De bejaarde liep dinsdagmiddag rond 15.00 uur met haar rollator op een paadje tussen de Bisonstraat en de Beverweg. Op een gegeven moment kwamen er twee jongens aan van wie er één naar de tijd vroeg. Toen ze wilde kijken, griste de andere haar boodschappentas uit het mandje. De oude vrouw bedacht zich geen moment en kon nog net tegen de achterkant van de fiets trappen, waardoor de daders van de fiets vielen. Na een flinke scheldpartij van de vrouw gingen de daders er vandoor. http://www.telegraaf.nl/binnenland/27158271/Bejaarde_vrouw_schopt_straatrovers_onderuit.html ps. Volgens mij is het gewoon een undercover agent! Heel goed.:goedzo: Ik wou dat ze mijn tante was. Ja er wordt ook hier op dit forum helaas wel eens denigrerend gesproken over ouderen hoor. Zo zie je maar weer. Maar ja je moet ook nooit zomaar aan een ouder iemand de tijd vragen. Zeker niet als die oudere goed bij de tijd is, haha:hihi:

Sugah_
20-10-2005, 21:23
AMSTERDAM - In Breda heeft een 71-jarige bejaarde zich kranig verweerd toen twee jongens haar wilden beroven. Ze trapte de twee van de fiets af waarna de criminelen weer afdropen zonder buit. De bejaarde liep dinsdagmiddag rond 15.00 uur met haar rollator op een paadje tussen de Bisonstraat en de Beverweg. Op een gegeven moment kwamen er twee jongens aan van wie er één naar de tijd vroeg. Toen ze wilde kijken, griste de andere haar boodschappentas uit het mandje. De oude vrouw bedacht zich geen moment en kon nog net tegen de achterkant van de fiets trappen, waardoor de daders van de fiets vielen. Na een flinke scheldpartij van de vrouw gingen de daders er vandoor. http://www.telegraaf.nl/binnenland/27158271/Bejaarde_vrouw_schopt_straatrovers_onderuit.html ps. Volgens mij is het gewoon een undercover agent! :hihi: Knap van dat vrouwke ! :goedzo: