Bekijk originele versie : help, ik wil een bos krullen.
dounia877
20-10-2005, 15:45
dames ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik wil graag een bos krullen, maar zelf heb ik vrij wel stijl dun haar. hoe krijg ik een bos krullen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
alvast bedankt
afghangirl007
20-10-2005, 18:32
Jah heb het zelfde probleem als jou..zou ook graag weten hoe dat kan???
najlae_tanger
20-10-2005, 20:37
ja ik wil et ook heeeeeeeel graag weten
want mousse en al die onzin lukt niet bij me, wil KRULLEN
mievrautjie
21-10-2005, 16:24
ik heb al zelf krullen van mijn eigen maar om het nog mooier krullrn te krijgen doe je je haren nat maken (wassen) dan doe je het in een vlecht van boven tot aan beneden dan laat je het een dag in en volgende dag haal je vlecht eruit en stop je er mouse in je kunt het best mouse voor krullen gebruiken en dan heb je van die mooie krullen
MaRaKcHiA
21-10-2005, 17:12
ik heb vanmezelf ook krullen maar om ze egt mooi vol te krijgen doe ik na t douche me haren niet uitkammen maar droog ik beetje met handdoek doe ik me hoofd naar beneden en begin ik met gel me haren zowat te kneden en dan begin ik me haren goed droog te fohnen. dat was et eigenlijk mocht je niet al te veel volume krijge kun je altijd nog waar het nog beetje styl is met krultang doen dan lijkt et wat voller. heb namelijk een zus die ook niet egt krullen heeft bij haar lukt het altijd goed
Hoop dat jullie hier wat aan hebben!
:D
Lady_Montana
21-10-2005, 19:31
hb zelf ook vrij steil haar..maar als k me haar na het douche nie kam..en dan met los haar ga slape krijg ik de volgende ochtend een AFRo..met mooie krullies..RAAR maar waar..:stout:
als je stijl haar hebt dan is er maar een oplossing en dat een permanent,als voor een feest tijdelijke krul is het mooiste om eerst te wassen en dan goed drogen en dan plukje voor plukje met een krultang heb dat gedaan dan kan je het zo laten of je kan het ondersteboven beetje losmaken met je handen en als afwerking met serum is net als olie en een beetje pomade afwerken en een beetje haarlak en klaar is het.dat werkt echt.
voor meer tips kan je altijd emailtje sturen naar najetshairstudio@hotmail.com
Je Mag Mijn Bos krullen haar wel hebben maar krijg ik je stijl haar dan in de plaats?
als je stijl haar hebt dan is er maar een oplossing en dat een permanent,als voor een feest tijdelijke krul is het mooiste om eerst te wassen en dan goed drogen en dan plukje voor plukje met een krultang heb dat gedaan dan kan je het zo laten of je kan het ondersteboven beetje losmaken met je handen en als afwerking met serum is net als olie en een beetje pomade afwerken en een beetje haarlak en klaar is het.dat werkt echt.
voor meer tips kan je altijd emailtje sturen naar najetshairstudio@hotmail.com
inderdaad.....maar als je lang haar hebt laat het dan beslist niet permanenten.
Door de zwaarte van lang haar zakt de krul uit en heb je na een week alleen nog maar krullen aan de onderkant.
Gebruik dan liever een goede krultang.
Er is een hele goede babyliss keramische krultang, de Curl Press, kost als ik het goed heb eur 37.
http://img482.imageshack.us/img482/8336/2330ce2bc.jpg
Nissa_Angel
23-10-2005, 14:08
ik heb ook gehoord dat je krullen krijgt door je haar te rollen om een boterhamzakje en dan een knoopje te maken aan het einde, als je dat de hele nacht laat krijg je de volgende ochtend krullen.. ik wil ook graag krullen, maar weet niet of dit helpt..
hello ladys
ik heb ook styl haaren en ik krijg het altijd tot een mooie bos krullen hier mijn geheimpiee:D:D
- op droog of op nat haar veeeeeeeeeeel mouse in doen ( die mouse van lidl is de beste!!!!!! en goedkoop 1.40 ) en dan je weet kneden in je haaren en dan die warrige bos bei elkaar pakken en ik een knotje doen en dan w8en of mee slapen .. en dan haal je het stiekje er uit en je hebt heeel veeel krullen!!
- of op nat haar heel veel kokos Wax in doen en ook kneden en dan in een warige bos in een knot doen meeslapen en de volgende dag heb ik altijd bos krullen
Ik hoop dat het je lukt (K)(K)Kusjes
miss_vindiesel
23-10-2005, 14:21
http://img.photobucket.com/albums/v707/miezerd/Dingetjes/Fohn.jpg
dezefohn helpt.... ik zou zeggen probeer het... een beetje mouse en dan droog fohnen en dan tada
Tatouzient_love
23-10-2005, 14:59
inderdaad.....maar als je lang haar hebt laat het dan beslist niet permanenten.
Door de zwaarte van lang haar zakt de krul uit en heb je na een week alleen nog maar krullen aan de onderkant.
Gebruik dan liever een goede krultang.
Er is een hele goede babyliss keramische krultang, de Curl Press, kost als ik het goed heb eur 37.
http://img482.imageshack.us/img482/8336/2330ce2bc.jpg
Waar kan je die krultang kopen?
-XxXxX-
asmasweetgirl
23-10-2005, 15:04
Ik heb ook permanent laten zetten, dit is echt de enige manier. Helaas pakt permanent niet bij iedereen evengoed uit.
Waar kan je die krultang kopen?
-XxXxX-
Online zag ik de tang hier( daar hebben wij de tang ook van) :
http://www.factoryprices.nl/catalog/product_info.php?products_id=21461
Anders kan je misschien even op de pagina van Babyliss kijken, of ze bellen voor een verkooppunt:
http://www.babyliss.nl/Krultangen_krulborstels/2330ce.html
de meeste winkels verkopen het andere model, is niet keramisch.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.