Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gisteren Bij Oprah

Pagina's : [1] 2

Rajae_zinaa
20-10-2005, 15:06

Was wel een leuke uitzending wie heeft het gezien? ze gaven allemaal tips over beha's en broeken en wat wel of niet staat als je klein/lang/dik/dun bent.. was wel Handig!!.. ben er heel wat wijzer van geworden want nu weet ik hoe je beha precies goed moet zitten!.. een vrouw vertelde ook dat 75 % van de vrouwen een verkeerde beha draagt.. Er was ook een vrouw die had Cup G :wow: en zelfs voor haar hadden ze een goeie beha uitgezocht.. :D

PrinceSs_Sisi
20-10-2005, 15:18
Was wel een leuke uitzending wie heeft het gezien? ze gaven allemaal tips over beha's en broeken en wat wel of niet staat als je klein/lang/dik/dun bent.. was wel Handig!!.. ben er heel wat wijzer van geworden want nu weet ik hoe je beha precies goed moet zitten!.. een vrouw vertelde ook dat 85% van de vrouwen een verkeerde beha draagt.. Er was ook een vrouw die had Cup G :wow: en zelfs voor haar hadden ze een goeie beha uitgezocht.. :D :p

verdwaalde
20-10-2005, 15:21
ohhhh leuk man tfoeee ik moet altijd die leuke uitzendingen missen :boos: en ja inderdaad dat BH uitzoeken vind ik altijd zoo ramp ik moet ze altijd passen want je weet het maar nooit daarom heb ik best wel wenig bh's in me kast ik vind het altijd zooo een gedoe om ze te passen heeft iemand dat probleem ook of ben ik gewoon onhandig :(

Rajae_zinaa
20-10-2005, 15:25
nou ik heb dat probleem ook ..!! Ik weet geneens wat mijn echte Cup maat is..:s als ik een beha ga kopen.. pak ik gewoon een paar beha's en dan maar gewoon passen..:D ik moet het eigenlijk een keer laten meten.. wat mijn cup maat is..

verdwaalde
20-10-2005, 15:30

hahaha ehhh ja zou ik ook wel eens een keer willen proberen maar ja ik dnek altijd het zal wel tussen B en C zijn dus als ik een bh leuk vind neem ik cup B en C en kijk ik welke het beste past:P en ja het hangt ook van die bh's want soms pas ik c en dan weer B ECHT VAAAAAAAAAG

Rajae_zinaa
20-10-2005, 15:43
Whahahaha ik ook!! Soms heb ik b , andere keer C.. wallah echt crisis als ik beha's ga kopen..:D

WhiteRose
20-10-2005, 15:50
Kijk eens aan de binnekant van de BH die het lekkerste zit. Er staat altijd aan de zijkant welke cup je hebt ;)

meknessia86
20-10-2005, 17:12
Ik heb die uitzending ook gezien, wel in de nacht maar goed :D Wat ik wel vreemd vond is die vrouw die cup G had. Ik bedoel zo groot zagen haar borsten er ook niet uit :maf: Hebben ze misschien andere maten in Amerika????? Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik interesseer me echt niet voor lingerie :maf: volgens mijn zus gaat het wel veranderen als ik getrouwd ben. :banana:

Maroc_Soldier
20-10-2005, 17:56
Was wel een leuke uitzending wie heeft het gezien? ze gaven allemaal tips over beha's en broeken en wat wel of niet staat als je klein/lang/dik/dun bent.. was wel Handig!!.. ben er heel wat wijzer van geworden want nu weet ik hoe je beha precies goed moet zitten!.. een vrouw vertelde ook dat 75 % van de vrouwen een verkeerde beha draagt.. Er was ook een vrouw die had Cup G :wow: en zelfs voor haar hadden ze een goeie beha uitgezocht.. :D :maf2: heb ik toevallig gezien toen ik niks op tv kon vinden, heb m 10minuten gezien daarna werd ik ziek:maf2:

obl3
20-10-2005, 18:10
Vrouwen beseffen niet dat een BH een van de belangrijkste kledingstukken is die je kan kopen. Ze moeten beter gaan kijken naar welke cupmaat ze daadwerkelijk hebben en kwalitatief goede BH's kopen. Dus geen troep.

angelwoman
20-10-2005, 18:31
Oprah doet!

Nysha
20-10-2005, 18:51
ik heb de show ook gezien en wat een geweldige tips he;) bh is iid belangrijk, sowieso is lingerie belangrijk, ik persoonlijk voel me beter als ik iets moois aan heb... en gewoon bij de hunkemooler langsgaan en je cup laten meten, ik had ook heel wat anders dan ik dacht en ze zitten nu geweldig!

Braezy
20-10-2005, 19:06
http://www.oprah.com/tows/pastshows/200505/tows_past_20050520.jhtml

Rajae_zinaa
20-10-2005, 20:14
Vrouwen beseffen niet dat een BH een van de belangrijkste kledingstukken is die je kan kopen. Ze moeten beter gaan kijken naar welke cupmaat ze daadwerkelijk hebben en kwalitatief goede BH's kopen. Dus geen troep. Jaa klopt :goedzo: ..daar ben ik nu ook echt achter gekomen.. dat als je een andere soort beha koopt, en 'm ook goed draagt dat je borsten ook anders uit zien.

BniChikergirl
20-10-2005, 23:11

hey meiden, waar kan je dan je bh maat laten opmeten... ben wel erg benieuwd..... groetjes

Pagina's : [1] 2