Bekijk originele versie : O My God!!
:schrik2:
Dit geloof je toch niet!!
Midden in de ramadan loop je nietsvermoedend op straat, komt er ineens een nieuwe audi naast je rijden. Je kijkt wie die malloot is die niet over de gewone rijbaan rijdt, en ziet hem jou versieren!!!!
SoebhaaaanAllah zo erg ik schrok me kapot!! Ik snap dat niet, vooral aanhouden met toeteren en meerijden. Ik zit hier nog met open mond dat er zulke brutale mensen bestaan. En dan was het ook nog eens iemand in kostuum. La hawla wala quwata ila billah.
Hebben jullie ook zoiets meegemaakt?.
OemNizar
20-10-2005, 14:26
:eek: :eek: :hihi:
Had je abdullah wel bij je???
ja heel vaak. en met adam erbij. laatst kwam ik met adam de tram uit en het was nog wel ramadan en er liep een man langs me en kwam heel dichtbij met zijn gezicht en begon van alles te fluisteren
toen dacht ik gatver in de ramadan en met mijn zoontje erbij. soms zelfs met souraida erbij en 2 kinderwagens lopen we dan.
verbaasd me niks meer hoor.
oeght_yasmina18
20-10-2005, 14:42
SubhanaAllah
ja gebeurt vaker, laats was er zo een enge marokkaanse jongen die achter me aan bleef fietsen..!!
En gister was ik bij de dokter en begon een arabische man me in het arabisch aan te spreken en toen ik zei dat ik het niet begreep vroeg hij allemaal persoonlijke dingen gatver damme ik ging ove rme nek man
oeght_yasmina18
20-10-2005, 14:47
hahahahaa
Ik maakte het laats pas mee vond zo erg een oude turkse man in de supermarkt dikke vette grijze snor ging ff een paar treeen bier kopen..Ik zout in mezelf te schelden schaamde zich overgens wel voor mij zag mij en draaide zijn kop gauw om.Oude zak echt niet normaal in de ramadan,,
http://img458.imageshack.us/img458/5259/1564allaboutu248nw.jpg (http://imageshack.us)
Neschwaha met make up:hihi:
OemNizar had gelijk! :hihi:
ps: Ik heb de mijne niet gezien! :cool:
:hihi:
Ik ga niet opgemaakt naar buiten! Tenzij er noodzaak is maar dan doe ik er wel een niqaab overheen:D
Nee nee nee dat moet je zeker niet doen, als je dat doet krijg je niet alleen audi's naast je rijden :hihi:
Anyways dit kan echt niet en ik zou hem dat echt duidelijk hebben gemaakt! :boos:
miss_burberry
20-10-2005, 15:34
Ja veel mannen doen dit helaas ook in de ramadan..
Werd vorige week ook versierd door een marokkaanse buschauffeur toen ik een kaartje wou kopen.. :moe:
:jammer:
Gatver t is al erg dat het uberhaupt gebeurd , laat staan in de Ramadan!!
Wat zei je ga maar lekker vreten want je zit voor niks honger te lijen smeerlap.
en maar schelden op ons vrouwen dat wij degenen zijn die ze verleiden, ******* toch een end op! ook zal zie je er uit als een hobbezak die niet eens noemenswaardig is dan versieren ze je nog waar je vader bij staat.
Yegh
miss_burberry
20-10-2005, 15:58
Is toch ziek:maf:
La hawla wala quwata illaah bilaaah!
En dan te bedenken dat ze thuis meestal een vrouw en kinderen hebben. Allahoe 3alaam.
Zeker ziek :nerd:
Hij was een jaar of 35 schat ik.. Dus vast wel getrouwd/kinderen.. :moe:
Ik zei mag ik 1 kaartje.. Keek ie me aan.. Begon ie me te versieren dat ik er mooi uitzag en een mooie ketting omhad enzo.. :moe:
Toen keek ik em heel vies aan..:kwaad:
Toen zei ie : "ramadan mabrouk", met zo een gezicht-----> :D
miss_burberry
20-10-2005, 16:01
Gatver t is al erg dat het uberhaupt gebeurd , laat staan in de Ramadan!!
Wat zei je ga maar lekker vreten want je zit voor niks honger te lijen smeerlap.
en maar schelden op ons vrouwen dat wij degenen zijn die ze verleiden, ******* toch een end op! ook zal zie je er uit als een hobbezak die niet eens noemenswaardig is dan versieren ze je nog waar je vader bij staat.
Yegh
Ik had een tas met boodschappen.. En wallah, ik dacht er echt aan hem een broodje te geven.. Van hier.. Eet nu maar.. :moe:
Zeker ziek :nerd:
Hij was een jaar of 35 schat ik.. Dus vast wel getrouwd/kinderen.. :moe:
Ik zei mag ik 1 kaartje.. Keek ie me aan.. Begon ie me te versieren dat ik er mooi uitzag en een mooie ketting omhad enzo.. :moe:
Toen keek ik em heel vies aan..:kwaad:
Toen zei ie : "ramadan mabrouk", met zo een gezicht-----> :D
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaatver!!!!! ik zie het zo voor me.
Verbreek bijna mn vasten doordat ik bijna moet overgeven, tfoe tfoe!!
miss_burberry
20-10-2005, 16:06
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaatver!!!!! ik zie het zo voor me.
Verbreek bijna mn vasten doordat ik bijna moet overgeven, tfoe tfoe!!
:maf2:
Erg he.. Ach ja.. Moge Allah dit soort mensen op het rechte pad leiden, en hersenen geven.. :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.