Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom denken meeste jongens dat marok. meiden alleen materialistisch zijn??

Pagina's : [1] 2

Itsjustme
11-04-2003, 09:42

hallo allemaal... Vaak vraag ik me af waarom sommige jongens zonodig moeten zeggen in wat voor auto ze rijden dat ze een huis hebben.....en maar opscheppen denken ze nou echt dat ik daar op kick of mij uberhaupt interesseert???? dat is zooo een afknapper en dan hoor je van:meeste meiden willen dat juist horen waar slaat dat op???? Praat liever over je toekomst ,je studie en je dromen!!!! maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd!! ik begrijp het gewoon niet be yourself en ik hoef niet te weten wat je hebt het gaat mij er om hoe je bent wie je bent enz... en bussines geld is ook de normaalste zaak van de wereld..... als je zegt nee zo iemand hoef ik niet ik wil een echte man die voor zijn geld werkt dan is het weer van jaja als je dat geld hebt is het wel anders..... ik weet echt niet waar dit heen geen wat vroeger taboe was is tegenwoordig normaal en omgekeerd ook!!!! anywayzz ik hoor t wel

cheima
11-04-2003, 09:46
Origineel gepost door Itsjustme hallo allemaal... Vaak vraag ik me af waarom sommige jongens zonodig moeten zeggen in wat voor auto ze rijden dat ze een huis hebben.....en maar opscheppen denken ze nou echt dat ik daar op kick of mij uberhaupt interesseert???? dat is zooo een afknapper en dan hoor je van:meeste meiden willen dat juist horen waar slaat dat op???? Praat liever over je toekomst ,je studie en je dromen!!!! maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd!! ik begrijp het gewoon niet be yourself en ik hoef niet te weten wat je hebt het gaat mij er om hoe je bent wie je bent enz... en bussines geld is ook de normaalste zaak van de wereld..... als je zegt nee zo iemand hoef ik niet ik wil een echte man die voor zijn geld werkt dan is het weer van jaja als je dat geld hebt is het wel anders..... ik weet echt niet waar dit heen geen wat vroeger taboe was is tegenwoordig normaal en omgekeerd ook!!!! anywayzz ik hoor t wel :goedzo: je hebt helemaal gelijk! :)

Itsjustme
11-04-2003, 11:01
thnx meiden en waar blijven de boys??

The_Eyes
11-04-2003, 11:05
is dat niet zo dan. ik bedoel de meiden die ik ken kijken als eerste of ik pradas aan heb. zo niet dan denken ze al wat een stakker. maar ja ik ga geen 220€ uitgeven aan een paar schoenen. omdat t prada heet. maar je das weer een anderverhaal. en tuurlijk zijn er meiden die niet materialistisch zijn. mijn toekomstige.:hihi:

Mistique
11-04-2003, 11:38

oppervlakkigheid...

Saraatje
11-04-2003, 11:46
Origineel gepost door The_Eyes is dat niet zo dan. ik bedoel de meiden die ik ken kijken als eerste of ik pradas aan heb. zo niet dan denken ze al wat een stakker. maar ja ik ga geen 220€ uitgeven aan een paar schoenen. omdat t prada heet. maar je das weer een anderverhaal. en tuurlijk zijn er meiden die niet materialistisch zijn. mijn toekomstige.:hihi: Hahahaha meiden kijken echt niet naar je schoenen, om te kijken of je pradas aan hebt.... Ze kijken gewoon naar beneden, omdat wat daar boven is, ze niet bevalt!!! Sorry hoor, maar ik moest echt lachen om jouw commentaar, slaat werkelijk helemaal nergens op.... Verder wens ik je heel veel geluk met je aanstaande, zonder pradas ;)

Itsjustme
11-04-2003, 11:49
ah houd toch op man!! omdat je pradas hebt ben je ineens veel meer in trek??? i really dont think so

Tiztoutinlover
11-04-2003, 11:49
T gaat om t hart toch? Je moet niet naar t vermogen kijken van een jongen........zijn karakter is het belangrijkste. Wat heb je aan materiele zaken? Daar wordt je niet zo gelukkig van als van de liefde van een man!

Najib26
11-04-2003, 12:11
Misschien voor jou niet. Maar voor veel andere meiden wel. Kijk maar bij het forum Uit het oog verloren. Ze zoeken allemaal gasten die in een BMW rijden of in een nieuwe auto.

Itsjustme
11-04-2003, 12:13
weet je die meiden hebben gewoon geen waarde ,zelfrespect enzz.. maar het is zonde om dan te gaan denken dat alle bnet le mgharba zo zijn. Ze komen blijkbaar wat te kort ik bedoel how low can u go!! kom op ik zou zeggen check my motto.....

Tiztoutinlover
11-04-2003, 12:16
Je hebt helemaal gelijk! Ik snap die meisjes ook niet! Het gaat dus uiteindelijk om ping ping.......nou ik weet zeker dat die meisjes zichzelf wel tegen zullen komen. Wij zullen dan n goeie man hebben die oprecht om ons geeft en zij zullen dan met de nek aangekeken worden omdat ze bekend staan om de meisjes die voor CHING gaan............niemand zal vertrouwen in ze hebben.........

Najib26
11-04-2003, 12:17
Origineel gepost door Itsjustme weet je die meiden hebben gewoon geen waarde ,zelfrespect enzz.. maar het is zonde om dan te gaan denken dat alle bnet le mgharba zo zijn. Ze komen blijkbaar wat te kort ik bedoel how low can u go!! kom op ik zou zeggen check my motto..... Ik denk ook niet dat ze allemaal zo zijn. Soms veranderen ze als ze wat ouder worden. Maar sommige meiden hechten veel waarde aan materiële dingen. Daarom kunnen die players ze ook zo makkelijk inpalmen.

Tiztoutinlover
11-04-2003, 12:18
ja maar Najib wat hebben ze daar nou in godsnaam aan???? Geen zelfrespect.......

Saraatje
11-04-2003, 12:33
Origineel gepost door Mujahad Najib26 je hebt helemaal gelijk a sahbie de meeste marokaanse meisjes ze kijken alleen maar naar jongens met een mooie nieuwe auto, prada en moeilijke merkkleding. volgens mij denken de meeste marokaanse meisjes materialistisch ze kijken niet hoe een jongen is maar hoe hij eruit ziet gedresd enz.. dat vind ik toch wel jammer Ik ben het niet helemaal met je eens.. Jij hebt het over de meeste marokkaanse meiden, waar baseer je dit op??? Daarna heb je het over "moeilijke'' merkkleding en pradas, dit zegt helemaal niets over de portemonnee van de heer in kwestie.. En die zogenaamde dure auto dus ook niet.... Die hoeft namelijk niets eens van hem te zijn.. Smaken verschillen, en het is algemeen bekend dat iedereen eerst kijkt naar het uiterlijk dan naar het innerlijk... Een jongen die goed gekleed is zou bij veel meiden eerder opvallen, dan een jongen die rondloopt in zijn oude kloffie. Dit geldt ook voor de heren... Dus zijn daarom veel meiden materialistisch ingesteld... Ik dacht dus van niet...

hafid_freak
11-04-2003, 13:32

:D :p :( :) ;)

Pagina's : [1] 2