Bekijk originele versie : Voorbereidingen van mijn bruiloft
Almost_married
20-10-2005, 11:06
Selaam allemaal,
Ik ga over een paar maanden trouwen insha allah.
En ik vroeg mij af, of iemand weet waar ik jurken kan huren voor mijn bruiloft.
Met hun bijbehorende sieraden enz enz.
Dus zonder ziyana..
Ten tweede, wie weet waar ik leuke uitnodigingskaarten kan bestellen.
Ik weet namelijk echt niet waar ik ergens moet beginnen.
Ten derde een dj. Weet iemand misschien een dj die zowel anasheed als muziek afspeelt. En zo ja, hebben jullie namen en telefoonnummers?
Ten vierde de bedankjes. Weet iemand iets orgineels wat ik kan geven. ik had al van iemand anders hoofddoekjes als bedankje gehoord.
Maar dat vond ik niet echt perfest. En die bruidssuikers vind ik eigenlijk ook niet echt veel. De meeste mensen eten het toch op. Ik wil iets geven waar ze iets aan hebben. Maar het is moeilijk om iets te bedenken.
Ten vijfde, bruidstoelen. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan huren. Het liefst wil ik een bank. Waar mn mannetje en ik gezellig naast elkaar kunnen zitten :stout: Hebben jullie namen, sites, telefoonnummers en misschien ook de prijzen.
Dit was het voor ff.. misschien kom ik nog een keer terug voor iets anders.
Alvast bedankt voor de moeite
:kus:
hayet_hamas
20-10-2005, 11:15
ALs bedankje een koran cd van sudais :love:
Almost_married
20-10-2005, 11:20
Gefeliciteerd meid met je trouwdatum!
Nou meid je kan je lol op hier op marokko.nl
je moet gewoon eff de topics doorspitten genoeg info!
veel succes met de voorbereidingen je kan er niet te vroeg mee beginnen:goedzo:
Dankje wel meid, Dat zal insha allah wel lukken!!
Beter te vroeg dan te laat. ;)
Almost_married
20-10-2005, 11:22
ALs bedankje een koran cd van sudais :love:
Das een goeie!! Ik ga er even over nadenken.
Alleen een cd is volgens mij niet echt goedkoop.
Maar ja ik wacht het even af..
Dankje wel
hayet_hamas
20-10-2005, 11:31
Das een goeie!! Ik ga er even over nadenken.
Alleen een cd is volgens mij niet echt goedkoop.
Maar ja ik wacht het even af..
Dankje wel
Geen dank lieverd...dat is gewoon mooier en beter dan al die andere bedankjes
Je moet gewoon ff kijken of je iemand kent die cd kan kopieren en er zo een blad overheen kan zetten ( dat het niet gekopieert lijkt )
En gewoon info vragen bij een islamitisch winkel, zeggen dat het om een bruiloft gaat..je zult dan heus wel korting krijgen ;)
Almost_married
20-10-2005, 11:37
Geen dank lieverd...dat is gewoon mooier en beter dan al die andere bedankjes
Je moet gewoon ff kijken of je iemand kent die cd kan kopieren en er zo een blad overheen kan zetten ( dat het niet gekopieert lijkt )
En gewoon info vragen bij een islamitisch winkel, zeggen dat het om een bruiloft gaat..je zult dan heus wel korting krijgen ;)
Ja, ik ken wel een winkel, daar zal ik het wel even navragen...
Mijn ouders zijn daar vaste klant, dus komt wel goed.
Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn!!
Nogmaals bedankt voor de tip!
:goedzo:
hayet_hamas
20-10-2005, 11:41
Ja, ik ken wel een winkel, daar zal ik het wel even navragen...
Mijn ouders zijn daar vaste klant, dus komt wel goed.
Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn!!
Nogmaals bedankt voor de tip!
:goedzo:
Geen dank joh , tis lekker orgineel he ;)
Kun je me op de hoogte houden van de prijzen enzo....dan kan ik er rekening mee houden met mijn bruiloft insallah :D
mijn_leven@hotmail.com....
Almost_married
20-10-2005, 11:45
Geen dank joh , tis lekker orgineel he ;)
Kun je me op de hoogte houden van de prijzen enzo....dan kan ik er rekening mee houden met mijn bruiloft insallah :D
mijn_leven@hotmail.com....
jah is goed.. ik zal het je doorgeven zodra ik meer weet!
hayet_hamas
20-10-2005, 11:47
jah is goed.. ik zal het je doorgeven zodra ik meer weet!
Djazak allaho ghairan en succes met alles!! :kus:
MiKa_TaBeRsHeNt
20-10-2005, 11:51
Selaam allemaal,
Ik ga over een paar maanden trouwen insha allah.
En ik vroeg mij af, of iemand weet waar ik jurken kan huren voor mijn bruiloft.
Met hun bijbehorende sieraden enz enz.
Dus zonder ziyana.. al eerst waar kom je vandaan mischien dta we je dan betr kunenn helpen andres kan je van hot naar her reizen
Ten tweede, wie weet waar ik leuke uitnodigingskaarten kan bestellen.
Ik weet namelijk echt niet waar ik ergens moet beginnen. via t internet kan je kaarten bestellen...
Ten derde een dj. Weet iemand misschien een dj die zowel anasheed als muziek afspeelt. En zo ja, hebben jullie namen en telefoonnummers?dj lubna zij is ook lid hier mr ik heb wel haar nummer 06-16698170
Ten vierde de bedankjes. Weet iemand iets orgineels wat ik kan geven. ik had al van iemand anders hoofddoekjes als bedankje gehoord.
Maar dat vond ik niet echt perfest. En die bruidssuikers vind ik eigenlijk ook niet echt veel. De meeste mensen eten het toch op. Ik wil iets geven waar ze iets aan hebben. Maar het is moeilijk om iets te bedenken.
Ten vijfde, bruidstoelen. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan huren. Het liefst wil ik een bank. Waar mn mannetje en ik gezellig naast elkaar kunnen zitten :stout: Hebben jullie namen, sites, telefoonnummers en misschien ook de prijzen. en een site mooie bankjes http://www.weddingmaster.nl/
Dit was het voor ff.. misschien kom ik nog een keer terug voor iets anders.
Alvast bedankt voor de moeite
salaam wa 3aleikom
allah ikemel bigair..
ik heb wat info erbij gezet met een ander kleurtje mischien heb je er wat aan
allah i3awnek...
laat je weten wat je wara heb gehaald.. hebben wij ook weer wta aan....
bark allahoe fiek...
ma3a salam
Almost_married
20-10-2005, 12:05
salaam wa 3aleikom
allah ikemel bigair..
ik heb wat info erbij gezet met een ander kleurtje mischien heb je er wat aan
allah i3awnek...
laat je weten wat je wara heb gehaald.. hebben wij ook weer wta aan....
bark allahoe fiek...
ma3a salam
Shoekran!! Daar heb ik echt veel aan,
Ik woon tussen Amsterdam en Utrecht in. Ik wil liever niet hier zeggen waar ik precies woon. Daarover kan ik je altijd pmen.
Maar amsterdam, utrecht, rotterdam die plaatsen vind ik wil goed. In die omgeving ongeveer.
Ik woon dus ergens midden in het land. Noord-Brabant zou te ver voor mij zijn.
En in Rotterdam heb ik familie vandaar.
Maar Dj Lubna, draait zij zowel anasheed cd's als muziek cd's?
En waar komt zij ongeveer vandaan? ik wil begin van de avond alleen maar Anasheed. En later op de avond muziek. (sommige mensen houden neit van muziek, vandaar)
Nogmaal bedankt voor je tips..
Zodra ik dingen heb gehaald laat ik het zeker weten!
Die stoelen zijn echt mooi :love:
MiKa_TaBeRsHeNt
20-10-2005, 12:22
salaam wa 3aleikom
graag gedaan meis!!
op die site zijn ook bedankjes te vinden ik vind ze zelf nie zo speciaal mr hij is uit rotterdam... en insha allah ga ik ook van heb de bankjes huren.. hij is wel aan de duren kant (400)... mr als je niet t geheel neemt maakt ie dara ene prijs voor.....
dj lubna kwam bij mij als een hele lieve meid over en je moet haar bellen kan ze je uitleggen wat ze allemaal draait mr tis wat je wil had ik begrepen zowel anasheed als muziek... ik heb veel goeds over haar gehoord.....
jah huren van jurken blijft moeilijk.... wil je takshite of egt van die moooie aparte jurken..... mn advies om tog bij ziana's langs te gaan of winkels die kleding verkopen..... in adam is een hele lange straat met allemaal marokkaanse winkeltjes... kijk mr es onder de topic marokkaanse winkels in nedr....
insha allah vind je wat je zoekt....
en idd als je wat hebt gevondne laat weten......
ik ben ook op zoek en et liefts exclusief negaffa en gewoioon een vigassite mr dara ben ik tegen veel dingen op gelopen....
allah i3awnek...
ma3a salam
http://www.weddingmaster.nl/bstoel.htm
voor bruidstoelen
Almost_married
20-10-2005, 14:36
Sorry maar ik kan nu even niet zo snel reageren..
Ik zal vanavond wel uitgebreid reageren. Dan ben ik namelijk thuis, en nu niet!
Maar in ieder geval bedankt voor alle reacties die ik tot nu to heb gehad
Almost_married
20-10-2005, 20:54
salaam wa 3aleikom
graag gedaan meis!!
op die site zijn ook bedankjes te vinden ik vind ze zelf nie zo speciaal mr hij is uit rotterdam... en insha allah ga ik ook van heb de bankjes huren.. hij is wel aan de duren kant (400)... mr als je niet t geheel neemt maakt ie dara ene prijs voor.....
dj lubna kwam bij mij als een hele lieve meid over en je moet haar bellen kan ze je uitleggen wat ze allemaal draait mr tis wat je wil had ik begrepen zowel anasheed als muziek... ik heb veel goeds over haar gehoord.....
jah huren van jurken blijft moeilijk.... wil je takshite of egt van die moooie aparte jurken..... mn advies om tog bij ziana's langs te gaan of winkels die kleding verkopen..... in adam is een hele lange straat met allemaal marokkaanse winkeltjes... kijk mr es onder de topic marokkaanse winkels in nedr....
insha allah vind je wat je zoekt....
en idd als je wat hebt gevondne laat weten......
ik ben ook op zoek en et liefts exclusief negaffa en gewoioon een vigassite mr dara ben ik tegen veel dingen op gelopen....
allah i3awnek...
ma3a salam
Jah 400 euro is redelijk duur jah, maar ja, het zijn wel prachtige banken, sommige dan! Ik zal haar proberen te benaderen.. Dankje wel meid. Weet jij toevallig wel waar ze vandaan komt? Ik heb misschien huurjurken met hun sierraden.. Maar die moet ik zelf eerst nog even zien. Mijn moeder heeft ze allene nog maar bekeken.
Ik heb zelf al iemand gevonden die mij kan opmaken, en mijn haar kan doen. Dat is geen probleem. Maar ik ga verder kijken. Zodra ik iets heb gehaald zal ik je wel ff pmen of hier zetten!
Shoekran :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.