Bekijk originele versie : help me out!
SaraZena
11-04-2003, 01:02
ik heb dus nog nooit gezoend.
kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?
en is dat moeilijk?
ClaudioLopez
11-04-2003, 01:03
kom maar, ik leer je wel :D
KI_kracht
11-04-2003, 01:15
Origineel gepost door SaraZena
ik heb dus nog nooit gezoend.
kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?
en is dat moeilijk?
ben je van plan om het te doen?
SaraZena
11-04-2003, 01:18
Origineel gepost door KI_kracht
ben je van plan om het te doen?
nee ben gewoon benieuwd :D
KI_kracht
11-04-2003, 01:28
nee ben gewoon benieuwd :D
oooh oke nou ik zou zeggen niks is moeilijk. alles wat je wilt en je best ervoor doet kan je aan zelfs zoenen. en ze zeggen zoenen doe je met gevoel :o
Wat is er nou mooier om het samen met je echtgenote te leren? In het begin doe je beiden wat stuntelig. Dan lach je elkaar helemaal uit. En na een tijdje hebben man en vrouw het onder de knie.
En niet dat je vrouw zegt: zo deed Karim het altijd, oh nee Mustafa :melig:
ClaudioLopez
11-04-2003, 01:33
bij ging het meteen goed eerste keer :ego:
makkie!
KI_kracht
11-04-2003, 01:36
Origineel gepost door Najib26
Wat is er nou mooier om het samen met je echtgenote te leren? In het begin doe je beiden wat stuntelig. Dan lach je elkaar helemaal uit. En na een tijdje hebben man en vrouw het onder de knie.
En niet dat je vrouw zegt: zo deed Karim het altijd, oh nee Mustafa :melig:
hahaha :D
het is heel mooi zoals je zegt najib maar helaas wij de jeugd van tegenwoordig allah je3foe 3lina.
en het is ook helemaal niet leuk dat je vrouw of jij zelf gaat denken mijn ex die kon het beter.
Origineel gepost door ClaudioLopez
bij ging het meteen goed eerste keer :ego:
makkie!
Ben je getrouwd? Zo neƫ:
ClaudioLopez :auw: Najib26
Zin_Rabat
11-04-2003, 08:27
Tegen Die Tijd Meid
Gaat het Vanzelf :D
(maar Als je Nu Nog Niet Gaat Zoenen Waar Maak Je Je Dan Druk Om?)
Toch Sie Plannen :hihi:
Lady_moi
11-04-2003, 08:48
iwa zoiets vraag je niet zomaar yek? :D
Noesajbah
11-04-2003, 10:00
hahaha :D
het is heel mooi zoals je zegt najib maar helaas wij de jeugd van tegenwoordig allah je3foe 3lina.
en het is ook helemaal niet leuk dat je vrouw of jij zelf gaat denken mijn ex die kon het beter.
Zeker Allah i3foe 3liena. moge Rabbi swt deze hele Ummah vergeven voor de zonden die we maken. Allahoemma hdie hadiehie Elummah, wahdie a shabaab wa nisa wa riza wa gajrie daliek! Het gaat wreed de verkeerde kant op!
Het is zeker niet leuk dat als je zo een relatie voor je huwelijk hebt en dat je dan zulke dingen hebt meegemaakt met iemand en vervolgens niet met die persoon gaat trouwen!!Ja dan krijg je die cijfers van tegenwoordig=> die scheidingen! Maar de mensen willen dat nog niet onder ogen zien!!
Sarazena, volg het advies van Najib en geloof me je zult nog versteld staan van jezelf
Noesje
SaraZena
11-04-2003, 14:02
oooh oke nou ik zou zeggen niks is moeilijk. alles wat je wilt en je best ervoor doet kan je aan zelfs zoenen. en ze zeggen zoenen doe je met gevoel :o
en met je tong zeggen ze....maar waar moet je die dan laten of wat moet je er mee doen? :confused:
SaraZena
11-04-2003, 15:10
niemand????
KI_kracht
11-04-2003, 15:31
en met je tong zeggen ze....maar waar moet je die dan laten of wat moet je er mee doen? :confused:
probeer je tong in zijn neusgat te krijgen.
jel3frieta jij weet het niet jek :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.