Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames met ervaring. Help a.u.b

Pagina's : [1] 2

Lampjuh
19-10-2005, 20:42

Iemand komt je hand vragen, wat heb je aan op die dag? Moet je de hele tijd bij hun blijven zitten? Wanneer kom je ze groeten. Kunnen jullie dat a.u.b vertellen uit jullie ervaringen ik zal jullie erg dankbaar zijn.;)

Needful_
20-10-2005, 22:57
Haha ik kwam thuis van school en ineens zaten ze er...op een doordeweekse dag!! Ik had het nooit verwacht...ben ff naar binnenn gegaan, heb ze gegroet en ben naar boven gegaan om me om te kleden...had een joggingbroek en een truitje aangetrokken :hihi: echt schijt gewoon

Lampjuh
20-10-2005, 23:42
Haha ik kwam thuis van school en ineens zaten ze er...op een doordeweekse dag!! Ik had het nooit verwacht...ben ff naar binnenn gegaan, heb ze gegroet en ben naar boven gegaan om me om te kleden...had een joggingbroek en een truitje aangetrokken :hihi: echt schijt gewoon Jeetje hebben ze niet eens een afspraak gemaakt :confused: Dat is echt minder :jammer: Zat jij daar met je joggingbroek :maf2:

nadoria_zinador
20-10-2005, 23:50
InshaAllah als mijn mannetje mij om hand komt vragen, wil ik zelf een djellaba aan doen, een simpele dus. En je kan ze later komen begroeten als jij bv in de keuken bent. Je kan het eten reserveren of bij hun zitten, het kan alle2 natuurlijk! Maar ik zou nooit een jogginsbroek aantrekken:D. Wanneer komt ie om je hand vragen:D??

Needful_
20-10-2005, 23:55

Jeetje hebben ze niet eens een afspraak gemaakt :confused: Dat is echt minder :jammer: Zat jij daar met je joggingbroek :maf2: Ja jonge...maarja...zo heeft hij me gelijk op me meest-niet-aantrekkelijke manier gezien hahahaha...niet dat hij achteraf zegt: MAAR DIT HEBBEN WE NIET AFGESPROKEN...hihi nee grapje Tsja...het is nou eenmaal zo gegaan...en ben nog steeds helemaal :Iluvu: :love: :Iluvu:

Lampjuh
20-10-2005, 23:57
InshaAllah als mijn mannetje mij om hand komt vragen, wil ik zelf een djellaba aan doen, een simpele dus. En je kan ze later komen begroeten als jij bv in de keuken bent. Je kan het eten reserveren of bij hun zitten, het kan alle2 natuurlijk! Maar ik zou nooit een jogginsbroek aantrekken:D. Wanneer komt ie om je hand vragen:D?? Zo snel mogelijjk :hihi: , ik ben gewoon nieuwsgierig Mijn o.t. klopt niet :o maar je moet wel netjes zijn he, niet voor die man, maar meer voor je schoonmoeder :jammer:

Lampjuh
20-10-2005, 23:58
Ja jonge...maarja...zo heeft hij me gelijk op me meest-niet-aantrekkelijke manier gezien hahahaha...niet dat hij achteraf zegt: MAAR DIT HEBBEN WE NIET AFGESPROKEN...hihi nee grapje Tsja...het is nou eenmaal zo gegaan...en ben nog steeds helemaal :Iluvu: :love: :Iluvu: Echt leuk Ben je nu getrouwd of ga je nog trouwen?

3einkroesha_19
21-10-2005, 00:05
hey meid..bij mij was het zo gegaan.....ik had een witte pantalon broek aan met een wit body truitje met er overheen een heel licht bruin tuniekje..zag er wel leuk uit....ik was nog op me kamer ...me moeder riep me laterna om hun te komen groeten....laterna ...na wat te hebben gepraat hebben me tante en ik het eten geserveerd...na het eten ..thee en koekjes...en toen hebben we gepraat over je weet wel :hihi:.....ik was zo zenuwachtig...maar echt het valt allemaal reuze mee...alles komt goed insha allah...je moet gewoon jezelf blijven dan komt alles goed...veel succes meid...en graag verslag...als het voorbij is he wanneer komen ze eignelijk???

nadoria_zinador
21-10-2005, 00:09
Zo snel mogelijjk :hihi: , ik ben gewoon nieuwsgierig Mijn o.t. klopt niet :o maar je moet wel netjes zijn he, niet voor die man, maar meer voor je schoonmoeder :jammer: Ewa inshaAllah komt alles goed... En dat is waar, je moet zkers een goeie indruk achterlaten bij je schoonmoeder;).

Lampjuh
21-10-2005, 00:22
hey meid..bij mij was het zo gegaan.....ik had een witte pantalon broek aan met een wit body truitje met er overheen een heel licht bruin tuniekje..zag er wel leuk uit....ik was nog op me kamer ...me moeder riep me laterna om hun te komen groeten....laterna ...na wat te hebben gepraat hebben me tante en ik het eten geserveerd...na het eten ..thee en koekjes...en toen hebben we gepraat over je weet wel :hihi:.....ik was zo zenuwachtig...maar echt het valt allemaal reuze mee...alles komt goed insha allah...je moet gewoon jezelf blijven dan komt alles goed...veel succes meid...en graag verslag...als het voorbij is he wanneer komen ze eignelijk??? Zo snel mogelijk... je hoort van me inchallah :hihi: Maar is het niet beter om te groet en weg te wezen. Ga je nog eten en koekjes serveren :maf: en iedereen kijkt hoe je loopt hoe je een tomatenkop krijgt en hoe je op de grond valt :maf2: Drama :jammer:

Lampjuh
21-10-2005, 00:24
Toen mijn liefje mijn hand kwam vragen..Had ik een jelabba aan..:) Ik zat in de keuken met mijn zus totdat mijn moeder en mijn schoonmoeder naar me toe kwamen..Ik groette mijn schoonmoeder en we kletste nog wat bij in de keuken..later moest ik de woonkamer in! Mijn aanstaande is de broer van mijn beste vriendin dus ik kende hem al..En mijn schoonouders kende ik ook al een beetje..Ik vond et niet zo heel erg eng..Hihihii.. Een tip: 'Wees je zelf! Anders gaat alles mis! Daarlijk ga je nog op je bek waar iedereen aan het mee genieten is!' :haha: Maak ons maar lekker bang ja :hihi: Het helpt denk ik een beetje als je je schoonouders al kent. Een jellaba je bedoelt gewoon een kaftan toch?

Najib26
21-10-2005, 04:43
Als je dienblad met thee komt brengen vooral niet struikelen he :hihi:

Lampjuh
21-10-2005, 10:15
Als je dienblad met thee komt brengen vooral niet struikelen he :hihi: Je kan lekker je best blijven doen :ego: Het lukt je toch niet om me bang te maken, ik ben een sterke vrouw en kan het wel aan :lekkerpuh :huil:

Lampjuh
21-10-2005, 16:25
Allah yafawatha 3la khair o safi :jammer:

Pagina's : [1] 2