Bekijk originele versie : Wie heeft er ooit een mooi jongen leren kennen via chat???????????
ghabiba82
10-04-2003, 22:36
Hierboven dat is mijn vraag eigelijk!!!!! Zo, van shitttttttt zo'n mooie jongen achter chat heb ik nooit verwacht.....
Ben benieuwd!!!!!!!!
slimiatje
10-04-2003, 22:38
nee heb nog nooit afgesproken met iemnad van chat dus.........
ghabiba82
10-04-2003, 22:39
of meisje natuurlijk!!!!!!
Ik heb OOIT met iemand afgesproken via chat en moet toegeven, het viel echt tegen, ik had me echt heel anders voor gesteld maar ja... ik heb van mijn fouten geleerd :D
plasatoro18
12-04-2003, 17:14
ik heb een keer afgesproken met iemand omdat hij bleef plakken dat ie me wou ontmoeten hij was zo lelijkkkkkkkk wejoooooooooo ik doe het nooit en nooit meer .............
Origineel gepost door plasatoro18
ik heb een keer afgesproken met iemand omdat hij bleef plakken dat ie me wou ontmoeten hij was zo lelijkkkkkkkk wejoooooooooo ik doe het nooit en nooit meer .............
:wow:
dat krijg je he...geef je 1 vinger...willen ze gelijk je hele hand.. :D
HalfBlood
12-04-2003, 17:18
Origineel gepost door plasatoro18
:hihi:..
NoreJihan
12-04-2003, 17:21
Origineel gepost door ghabiba82
Hierboven dat is mijn vraag eigelijk!!!!! Zo, van shitttttttt zo'n mooie jongen achter chat heb ik nooit verwacht.....
Ben benieuwd!!!!!!!!
Ik heb een keer was niet via chat maar wel internet een jongen in het echt gezien maar hij was echt lekker
Niet normaal meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ;)
Ladyx1983
12-04-2003, 17:22
nee nooit afgesproken via chat je weet maar nooit wat voor creep ik leer m liever gewoon kennen van school of werk of wat dan ook ik ken wel leuke jongens van school bv echt zo een typ die je niet achter de pc verw8 en die hebben weleens via chat afgesproken en dan vertellen ze t en dan denk ik hahah zo die lekker ding spreekt af via chat wat hebben die meisjes geluk gehad zeg
Ik heb wel een keer wat afgesproken met een jongen. van chat. Ik kende hem van msn..via zijn neef kwam hij aan mijn email.. Een hij was mooi dames!!! Wajaaw..en dat zeg ik niet vaak:Iluvu: Maar ik had hem al eerder op foto gezien...Ik heb nog steeds contact met hem.. er is een hele mooie vriendschap uit gebloeit...
HalfBlood
12-04-2003, 17:50
Origineel gepost door Ayliah
ik heb wel een keer wat afgesproken met een jongen. Een hij was mooi dames!!! Wajaaw..en dat zeg ik niet vaak:Iluvu: Maar ik had hem al eerder op foto gezien...Ik heb nog steeds contact met hem..en er is een hele mooie vriendschap uit gebloeit...
vriendschap my ass ;)
Origineel gepost door Half Blood
vriendschap my ass ;)
Echtttt wel :kwaad: !!!!!!
Origineel gepost door Ayliah
Ik heb wel een keer wat afgesproken met een jongen. van chat. Ik kende hem van msn..via zijn neef kwam hij aan mijn email.. Een hij was mooi dames!!! Wajaaw..en dat zeg ik niet vaak:Iluvu: Maar ik had hem al eerder op foto gezien...Ik heb nog steeds contact met hem.. er is een hele mooie vriendschap uit gebloeit...
Haha vriendschap.. :D Jullie praten nu over kleren en over andere jongens met elkaar :D
Ghatar_tangawia
12-04-2003, 18:00
Iemand die ik ken heeft met iemand van Yasmina afgesproken...
En hij zag er heel goed uit :D , was zelfs een beetje arrogant!! ahahah
ana_zwiena
12-04-2003, 18:02
Origineel gepost door sjikkie
MRCHARME :Iluvu: :Iluvu:
heb je met hem afgesproken ?
mijn vriendin ook :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.