Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saddam's Trial

Nysha
19-10-2005, 12:10

hallo dames, de zaak van saddam hoessein is op tv ( nl 2)...is iemand aan het kijken?? Wat een man, geweldig hoe hij reageerde op de rechter.....

Aardbeitje
19-10-2005, 12:12
hallo dames, de zaak van saddam hoessein is op tv ( nl 2)...is iemand aan het kijken?? Wat een man, geweldig hoe hij reageerde op de rechter..... Helemaal vergeten!!! Ga meteen even kijken...!

Aardbeitje
19-10-2005, 12:14
Aaahhh je ziet echt angst in zijn ogen....Ik kan hier niet tegen...:huil:

Nysha
19-10-2005, 12:22
jeetje ik was net aan het eten toen ik de beelden van de koerden zag....

Aardbeitje
19-10-2005, 12:24

jeetje ik was net aan het eten toen ik de beelden van de koerden zag.... Pfff erg he...Zo krijg je gemengde gevoelens over die man!!! :o

Manhattan girl
19-10-2005, 12:28
Goed voor hem dat hij bang is. Jarenlang was zijn volk doodsbang voor hem. Hij heeft honderden zoniet duizenden mensen de dood ingejaagd, waaronder hele kleine kinderen. Opsluiten dat monster.

Nysha
19-10-2005, 12:29
jah idd gemengde gevoelens.... hij heeft gruwelijke dingen gedaan....daar is geen twijfel aan ( maar jah wie niet, kijk de VS eens) Toch hield hij het land wel in evenwicht , sjieten soenniieten christelijken, koerden...alle groeperingen leefden wel in vrede naast elkaar in elkaars woonwijken en tot de sancties tegen Iraq hadden mensen daar een goed leven....maar jah elk land in het midden oossten waar het GOED gaat maakt de VS kapot zie Iran en Afganistan Libanon etc etc... En deze tribunaal is een lachertje en dan vind ik dat Saddam het goed doet en terecht niet erkent.....

oemmie
19-10-2005, 12:44
ik ben afentoe aan het kijken inderdaad en ik kan maar 1ding zeggen Allah oe Allem ik weet echt niet of hij nu een door en door slecht persoon is (wat ik als eerste zou zeggen) of dat het gewoon Amerika is die ons dat wil doen geloven...