Bekijk originele versie : Niveau ...............
Miss_Magrebia
19-10-2005, 09:54
Niveau is enorm gedaald hier op PVDM .... komt dat door " suikergebrek" of " irritaties" .............. :rolleyes:
Opmerkingen die soms gemaakt worden :moe: NIET NORMAAL.... stelletje pubers zijn nog netter gebekt ....
Dramaqueens :moe:
Mysticalia
19-10-2005, 09:56
:D dat is toch bekend van PVDM?
Daarom kom ik hier niet meer zo graag ;) spijtig.
UndercoverAngel
19-10-2005, 09:57
heb ik wat gemist?! :maf:
.:UcA:.
Mozhima1
19-10-2005, 09:58
? welk?
Miss_Magrebia
19-10-2005, 09:58
Afgelopen dagen zie ik alleen maar leedvermaak ... des de groter de aanvaller des de leuker sommige het vinden ...
Ramadan is dacht ik de maand van bezining .......... :rolleyes: niet de maand van leedvermaak ....
Mozhima1
19-10-2005, 10:05
Afgelopen dagen zie ik alleen maar leedvermaak ... des de groter de aanvaller des de leuker sommige het vinden ...
Ramadan is dacht ik de maand van bezining .......... :rolleyes: niet de maand van leedvermaak ....
Dat is mij hier ook opgevallen,:goedzo:
Jammer.. echt sommige zijn kinderachtig.. en meelopers heb ik gemerkt!
ey miss magrebia....
ik dacht al waar blijft ze met haar leuke topics....je moet meer plaatsen joh;) dat zorgt dan weer voor leuke topics....
Miss_Magrebia
19-10-2005, 11:00
ey miss magrebia....
ik dacht al waar blijft ze met haar leuke topics....je moet meer plaatsen joh;) dat zorgt dan weer voor leuke topics....
Leuke topics worden verpest door onruststokers en dramaqueens, Leuke Topics wordt overheen gelezen ..... ..... Leuke Topics op PDMV...... :moe: Zal denk ik nog wel effe duren ..... voordat die geplaatst kan worden .....
Aardbeitje
19-10-2005, 11:06
De honger heerst hier heel erg jammer genoeg!!! En jah daardoor krijg je mensen die domme opmerkingen maken...:moe:
Maar ach...Het leven gaat vrolijk door...!
idd aardbeitje gewoon lekker Chill;)
Aardbeitje
19-10-2005, 11:22
idd aardbeitje gewoon lekker Chill;)
:banana: je kan nooit genoeg chillen...:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.