Bekijk originele versie : wel gelukkig, niet gelukkig
tatouania_025
18-10-2005, 01:24
Even voor de duidelijk heid, als iemand waaronder ik een topic open met wat geklaag over de man wil niet zeggen dat ik of anderen die dat doen meteen ongelukkig zijn.
Ik ben wel gelukkig met mijn man maar af en toe zijn er wat irritaties zoals bij elke huwelijk en dat wil je dan even uiten bijv. door hier een topic erover te openen dus dat wil niet zeggen dat ik dan ongelukkig ben met mijn man snappie.
Zoals een aantal meiden hier die dan meteen verwijzen naar ongelukkig huwelijk dat is dus niet de bedoeling.
sushimon
18-10-2005, 01:33
ik snap je wel , met die irritaties. je moet maar zo denken: van elke irritatie/ discussie of ruzie word je huwelijk alleen sterker. leer je weer een stukje van elkaar kennen! ik maak zo vaak ruzie met manlief, maar manlief verbetert zich wel daarna!
Classy.Lady
18-10-2005, 01:38
Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat geen huwelijk geen ups en downs zou moeten kennen.
Juist met die downs die weer ups worden hou je wat balans in je huwelijk.
Dus meid, maak je niet al te druk daarover..;)
Kortjakje
18-10-2005, 01:39
ik snap je wel , met die irritaties. je moet maar zo denken: van elke irritatie/ discussie of ruzie word je huwelijk alleen sterker. leer je weer een stukje van elkaar kennen! ik maak zo vaak ruzie met manlief, maar manlief verbetert zich wel daarna!
:hihi: Arme man! Ook als jij fout bent geweest?
tatouania_025
18-10-2005, 01:41
ben blij dat iemand het snapt
tatouania_025
18-10-2005, 01:42
Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat geen huwelijk geen ups en downs zou moeten kennen.
Juist met die downs die weer ups worden hou je wat balans in je huwelijk.
Dus meid, maak je niet al te druk daarover..;)
ja toch dat is wel duidelijk daarom begrijp ik niet waarom er meteen van ongelukkig word uitgegaan.
sushimon
18-10-2005, 01:48
:hihi: Arme man! Ook als jij fout bent geweest?
ligt eraan hoor! mijn LIEVE man kan soms een echte stijfkop zijn, maar als het mijn fout is, heb ik zelden problemen mee om sorry te zegge, maar hij laat niet direct merken dat tie je vergeeft.
Mijn man zegt zelden sorry, wel doet tie dan extra lief. Maar meestal gaat het om kleine dingen:
- rommel laten slingere
- als tie iets zoekt alles overhoop halen en niet terug leggen
- zeggen dat tie de afwas doet en laten staan, zodat ik morgen sta te scrobben
en meest irritante UITSTELLEN van dingen!
Classy.Lady
18-10-2005, 01:53
ja toch dat is wel duidelijk daarom begrijp ik niet waarom er meteen van ongelukkig word uitgegaan.
Lieve schat, er wordt altijd wel van iets uitgegaan.
Het liefst iets dramatisch.
Open je een topic omdat je het een ander kwijt wilt over bepaalde wrijvingen in het huwelijk dan moet je wel erg ongelukkig zijn.
Open je een topic omdat je in een moment van geluk in je huwelijk het een en ander wilt delen uit blijheid dan ben je niks gewend en schep je op.
Dus wat moet het dan zijn?:maf2:
ach gelukkig of niet....mij interesseert het eigenlijk niet of die voor mij onbekende nu wel of niet gelukkig is...heeft ze een probleem en kan ik haar helpen dan doe ik dat, is ze blij dan deel ik mee in haar vreugde en voor de rest tjah ben aardig paranoia geworden, maar daar hangt jullie geluk weer niet af...
i wish you all a happy life
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.