Bekijk originele versie : Tongen Of Tog Maar Niet!!!!!
:zwaai: Wa daar ben ik weer!!!
Ik zit in een crisis.... ik heb al een tijdje een vriendin en ik weet niet of tongen hram is of niet... is dit een crisis of niet :confused:
Helemaal GEfrustreerd, en het is zo dat zij misshien het niet wil.... EWA WAT NU TE DOEN, jallah elke reactie is welkom :D.
Een relatie is ook haram. :)
SweetRose
10-04-2003, 17:51
niet tongzoenen dan als je met 'r wilt gaan trouwen...;)
het is ten eerste haram en ten tweede zo bespaar je de leuke dingen niet meer voor als je met haar trouwt...:melig:
TnawieMocro
10-04-2003, 17:58
whahahahah :stomp: eigenlijk heeft zin'n midar wel gelijk . je moet het spannedn houden met der, ze zal je niet verlaten als het heel seriues is dus....
:hoera:
SweetRose
10-04-2003, 18:02
Origineel gepost door TnawieMocro
whahahahah :stomp: eigenlijk heeft zin'n midar wel gelijk . je moet het spannedn houden met der, ze zal je niet verlaten als het heel seriues is dus....
:hoera:
;)
ja tuurlijk is een relatie op de eerste plaats haram, of ie nu serieus is of niet, de koran maakt volgens mij geen uitzonderingen, en ja als het echt serieus is, laat het dan tot na je huwelijk, dat maakt alles nog leuker, zoals hierboven al gezegd is!
xxxxxxx
Zin_Rabat
10-04-2003, 18:26
Tongzoenen :D
Ik Ben ook Heeel Serieus
Mag Ik ook ................... :rolleyes:
IenieMienie
10-04-2003, 18:31
waar blijft najib26 met zijn reactie :rolleyes:
TnawieMocro
10-04-2003, 18:33
whahaha , hou het seriues die jongen zit in een crisis zie je dat niet, daar begon hij zij dinges mee:D
Masriya21
10-04-2003, 18:35
Origineel gepost door Wald_El_Blad
een relatie is volgens mij pas hram als et niet seriues is, ik en me vriendin zijn heel seriues bezig, echt ...
we willen gaan trouwen en samen leven, ons relatie is heel open, en we houden het heel netjes...
je bedoeld eerst trouwen en dan elkaar leren kennen? dat kan toch niet...... je kan toch ook een relatie hebben zonder handtastelijkheid om tenminste je partner te leren kennen voordat je zo´n grote stap neemt als trouwen..........
:zwaai:
Masriya21
10-04-2003, 18:37
Origineel gepost door Masriya21
je bedoeld eerst trouwen en dan elkaar leren kennen? dat kan toch niet...... je kan toch ook een relatie hebben zonder handtastelijkheid om tenminste je partner te leren kennen voordat je zo´n grote stap neemt als trouwen..........
:zwaai:
sorry mijn reactie was voor ouiam_tet1 bedoeld :D :zwaai:
Zin_Rabat
10-04-2003, 18:51
Origineel gepost door IenieMienie
waar blijft najib26 met zijn reactie :rolleyes:
Ja........................
.............................
..........................
:regie: Waar blijf Je Naijb
Origineel gepost door Chaimae
Een relatie is ook haram. :)
Dat zegt genoeg zeker ;)
tongen hmmm jammie jammie :stout:
ga tongen jongen :p
Zin_Rabat
10-04-2003, 19:01
Masgoeta Bahdie Men El Darie Galieh Haliek
Ahoebie Bie Allahie Mina El Sitanie El Raziem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.