Bekijk originele versie : slapen jullie
hallo enne zijn jullie nog wakker ik moet nachtdienst werken
wie is er op
MOHABBATEIN
17-10-2005, 22:37
Jaaa ik ben nog wakker
groetjes F.
MOHABBATEIN
17-10-2005, 22:38
wat doe je voor werk als ik vrgen mag??
ik werk als leidster in een cris centre voor kinderen met ernstige gedrags/ persoonlijkheids stoornissen
in brussel
en jij
hamdoulilah
18-10-2005, 00:08
Ik ben ook klaar wakker
waarom slapen jullie niet dan hebben jullie geen school ? of werk ? nou als ik vrij was hmmm lekker mn warme bedje nu haah smorgens als ik thuiskom heb ik de bed voor mezelf heerlijk
sushimon
18-10-2005, 00:14
ik ook, ik lijd aan slapeloosheid
ja echt waar en hoe laat ben je dan wakker tog niet vroeg dan
gaat moeilijk he, slapen en tegelijk achter de pc zitten :hihi:
kan wel hoor toetsen bord is niet zoo ongemakelijk om op te slapen probeer eens en laat mij dan weten cava
ik moet ook gaan slapen...moet morgen ummzzz beter gezegd strax alweer 6 uur opstaan :moe:, welterusten allemaal :kus:
sushimon
18-10-2005, 00:28
eskker? ik slaap niet eens, ik zit meestal te computeren, lezen, tv kijken op nickolodeon en dan om 5 uur manlief wakker maken om te ontbijten en bidden.. ik lees dan de koran tot 7 uur, en weer manlief wakker maken om te werken en ik blijf dan alleen achter. En dan heb ik 2 opties:
-kort slapen van 8-10 uur
-werken op mijn computer
en boodschappen doen en koken dan!
sushimon
18-10-2005, 00:29
krijg je geen toetsen afdruk op je gezicht?
hoel ang hou je dat vol en maar dat kan tog niet ik bedoel je word tog wel moe kijk ik ben vandaag om 09.15 opgestaan en de rest vande dag heb ik geen dutje gedaan en nu werk ik tot 7 uur smorgen ik weet zeker dat ik straks in slaap val
haaahah nee ik ben donker dus ik krijg geen rode strepen of zo mijn zusje wel ze blijft altijd een lijn op haar gezicht van haar kussen behouden als ze wakkerwordt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.