Bekijk originele versie : Islamitsche namen!!!
:zwaai: Hey Broeders en Zusters, Mijn moeder is zwanger en ik wilde graag islamitishche namen voor kinderen weten, maar weet niet waar :( ik ze kan vinden, 3awanie Dus ik vroeg me af, of iemand van jullie een site weet waar je die namen kunt vinden :D
THNX a zwinien :p.
Jongens;
http://www.unn.ac.uk/societies/islamic/names/male.htm
Meisjes;
http://www.islamzine.com/names/female.html
http://www.s-gabriel.org/names/daud/arabicwomen.html
Ik hoop dat dit je al een beetje helpt! ;)
TnawieMocro
10-04-2003, 17:53
Ej wald el blad weet je wat de mooiste naam is( vind ik ) anouar, hij doet wel he :bril: zo ga ik me eerste zoon ook noemen:hoera: :hoera:
SweetRose
10-04-2003, 17:58
HOe oud ben je eigenlijk?
......:D:D
TnawieMocro
10-04-2003, 18:03
17 zin 'n midar, maar ik denk al voor uit....
anouar is mooie naam, omdat me neefje zo heete en hij was mijn oogappel, mij liefste neef maar nu is ie bij allah, doodgestompt door de schaap van el 3ied, en dit is geen grap :fucyc: allah ie rahmoe oe safie
:verdriet:
SweetRose
10-04-2003, 18:07
Neen kvroeg het omdat je zei dat je moeder zwanger was...dus kdacht dat het een nakomelingtje was...;)
en allah ie rahmoe je neefje..hij is in goede handen hoor :goedzo:
TnawieMocro
10-04-2003, 18:17
Ej zin 'n midar je spacte hem zwaar hahahha, het is niet mijn moeder die zwanger is :regie::D was het maar zwaar dan hadden we weer een tnawie er bij :boogie:
Masriya21
10-04-2003, 18:40
Origineel gepost door Wald_El_Blad
:zwaai: Hey Broeders en Zusters, Mijn moeder is zwanger en ik wilde graag islamitishche namen voor kinderen weten, maar weet niet waar :( ik ze kan vinden, 3awanie Dus ik vroeg me af, of iemand van jullie een site weet waar je die namen kunt vinden :D
THNX a zwinien :p
ik bespaar je de moeite met het zoeken........... haha als het een meisje is noem haar dan Aya en als het een jongen is noem hem dan Sherif :D
Masriya21
11-04-2003, 14:13
De naam Doe7a is ook mooi...... :D
meisjes---> Mannaar, Fetin, Youssra, Hassna :D
Jongens---> Fares, Adam, Ayman, Mohsin, Soufian :D
MocroAngel
11-04-2003, 15:17
hey mijn broertje heet Tassim, vind ik een prachtige naam (trots op mijn broertje dat ie die naam heeft!) Het staat in de Koran en is de afkorting van ELmo7tassim :hihi:
Noesajbah
11-04-2003, 15:19
Als het een meisje wordt insha allah dan moet je haar als je wilt insha allah Noesajbah of Joewajriejah noemen. Zo dat waren hele moedige vrouwen in de tijd van de rassoel sws!
En voor jongens? Sala7edien==>> Ben ik helemaal gek op! 3omar, zakaria, ilias etc
Noesje
TnawieMocro
11-04-2003, 17:48
Miss_magrebia eigenlijk weet ik het ook niet, van het geval dat als je je eerste zoon/ dochter vernoemt naar een overledenen die je dierbaar is dat dan nie goed is. maar dan zal ik hem als 2e zoon zo wel noemen HAHAHAH. als ik maar een zoon heb met die naam Anouar:D
C_OUJDIA
11-04-2003, 17:54
Suhail :Iluvu: voor een jongen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.