Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : menstruatie tijdens zwangerschap?

OemRayan
17-10-2005, 16:06

Hallo, Ik zit met de volgende vraag: Kan je tijdens het begin van je zwangerschap gewoon elke maand je mensturatie krijgen? Ik heb namelijk het gevoel dat mijn mensturatie de afgelopen twee maanden niet klopt (vloei maar in totaal maar 1,5 dag). Wie weet hier iets meer over, of heeft dit in zijn omgeving meegemaakt? P.s slik op dit moment ook niet de pil (al ruim 9 maanden niet meer).

wardaroosje
17-10-2005, 17:50
Hallo, Ik zit met de volgende vraag: Kan je tijdens het begin van je zwangerschap gewoon elke maand je mensturatie krijgen? Ik heb namelijk het gevoel dat mijn mensturatie de afgelopen twee maanden niet klopt (vloei maar in totaal maar 1,5 dag). Wie weet hier iets meer over, of heeft dit in zijn omgeving meegemaakt? P.s slik op dit moment ook niet de pil (al ruim 9 maanden niet meer). Salam meid Toevallig heb ik het in mijn naaste omgeving meegemaakt. Mijn tante vloeide ook voor 1 of 2 dagen tijdens haar zwangerschap. Dat was in de eerste 4 maanden ongeveer. Liefs warda

PASSARELLA
17-10-2005, 18:19
Dat heet innestelingbloeding dames, niet ongesteld:D

wardaroosje
17-10-2005, 18:37
Dat heet innestelingbloeding dames, niet ongesteld:D :hihi: was nog niet zover in de lessen:o

Ouissam
17-10-2005, 19:21

Dat heet innestelingbloeding dames, niet ongesteld:D Nou er zijn wel vrouwen die gewoon ongesteld worden tijdens hun zwangerschap hoor :hadj:

oem_ayman
17-10-2005, 21:56
yep je kunt gewoon ongesteld worden mijn nicht was 2 maanden niet ongesteld geworden dus ze dacht dat ze ongeveer twee maanden zwanger was, toen ze dus een echo kreeg bleek dat ze al vier maanden ver was dus de eerste twee maanden van de zwangerschap is ze gewoon normaal ongesteld geweest. sommigen hebben het zelfs maanden lang, haar werd verteld dat het lichaam dan gewoon nog ni doorheeft dat ze zwanger is waardoor de menstruatie dus gewoon blijft komen.

hudayfa
17-10-2005, 22:11
yep je kunt gewoon ongesteld worden mijn nicht was 2 maanden niet ongesteld geworden dus ze dacht dat ze ongeveer twee maanden zwanger was, toen ze dus een echo kreeg bleek dat ze al vier maanden ver was dus de eerste twee maanden van de zwangerschap is ze gewoon normaal ongesteld geweest. sommigen hebben het zelfs maanden lang, haar werd verteld dat het lichaam dan gewoon nog ni doorheeft dat ze zwanger is waardoor de menstruatie dus gewoon blijft komen. ja klopt was bij een vriendin van me ook en het raarste van alles was dat ze veel testen gedaan had en harstikke negatief en tot ze ineens een grote zwangerschaps streep had op haar buik en haar buik was bol en beetje hard . en ja hoor ze was zwanger . ik heb echt veel gezocht hoe dat eigenlijk kon maar ik heb niets gevonden op internet jullie ?:goedzo: