Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pringles Haram???

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Zin_Rabat
10-04-2003, 14:36

ik heb zo een koker met van die pringles chips gehaald en toen zei mijn schoonzus dat ze haraam waren zitten varkens vetten in dus ik gelezen op de achterkant maar zag het nergens staan toen zei ze nee zit zo een E geval in en dat zou varkens vet bevatten het kan best zo zijn maar ik heb zo een zin er in en dacht misschien weet 1 van jullie hier meer over weg gooien of toch maar eten? En de keer daar voor mocht ik ook geen drop eten want het zat ook waarschijnlijk daar in :(

Bario_Woman
10-04-2003, 14:36
ik vind ze HEERLIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK X

tatoezientah
10-04-2003, 14:38
Ga WeG... Ze ZijN eGt NieT HaraaM.... :zwaai:

cambou
10-04-2003, 14:39
DIE E DIE ER OP STAAT DAT ZIJN EUROPEES GOEDGEKEURDE KLEUR EN GEURSTOFFEN. MAAR PRINGELS VERKOPEN ZE IN MAROKKO EN EGYPTE IK DENK NIET DAT ZE HARAM ZIJN MAAR LAH OU 3ALEM IK LUST ZE TOC NIET VEELSTE DUUR GEEF MIJ MAAR EEN ZAK CHIPS VAN DE ALDI

Chatefemqemamu
10-04-2003, 14:39

Pringels?? ..........Haram???? ooooowww pleeeeeeaaaaaseeeee neeeeeeeeeehhhhhh :huil: ik ben pringels-junk zeg plsplspls dat ze niet haram zijn!!!!!! :(

Sihemknetriaa
10-04-2003, 14:41
heb er net eentje in mijn mond gestopt :confused:

Zin_Rabat
10-04-2003, 14:42
even serieus mensen ik wil er zo graag eeentje eten alleen ben zo bang dat ze haraam zijn en die E stof toch varkens vetten bevat

DieselGirly
10-04-2003, 14:43
Origineel gepost door Sihemknetriaa heb er net eentje in mijn mond gestopt :confused: OH OH.............:schok:

Missynajat
10-04-2003, 14:45
Het is zo dat bepaalde E-nummer haraam zijn. Welke dit zijn weet ik niet precies, maar als je rondvraagt kan iemand je wel zo'n lijst geven.

PerfectTangawia
10-04-2003, 14:46
Origineel gepost door Lunatic007 Pringels?? ..........Haram???? ooooowww pleeeeeeaaaaaseeeee neeeeeeeeeehhhhhh :huil: ik ben pringels-junk zeg plsplspls dat ze niet haram zijn!!!!!! :( ja ik ben er ook verslaafd aan... ik kan niet zonder...!!! en ik denk niet dat ze haram zijn.. maar ja allah oe3lam.. TANGAWIA

tatoezientah
10-04-2003, 14:52
NeeeeeJ Ze ZijN NIeT HaRaaM... Dass eGt BuLL-Shiet.... (TenMinsTe DaT HooP Ik)

Zin_Rabat
10-04-2003, 15:05
Origineel gepost door Missynajat Het is zo dat bepaalde E-nummer haraam zijn. Welke dit zijn weet ik niet precies, maar als je rondvraagt kan iemand je wel zo'n lijst geven. Hey Gtie Heb jij misschien ook zo een lijstje pleaaasss het water er van loopt echt behoorlijk in me mond ik kan ook zo iets hebben van nou en en gewoon eten alleen dan heb ik nu iets wat ik lekker vinden en later zal de bestraffing veel en veeel erger zijn dat wat ik nu lekker vind (en ook omdat ik gewaarschuwd ben snapje)

Oem_Lena
10-04-2003, 15:06
Origineel gepost door Zin_Rabat ik heb zo een koker met van die pringles chips gehaald en toen zei mijn schoonzus dat ze haraam waren zitten varkens vetten in dus ik gelezen op de achterkant maar zag het nergens staan toen zei ze nee zit zo een E geval in en dat zou varkens vet bevatten het kan best zo zijn maar ik heb zo een zin er in en dacht misschien weet 1 van jullie hier meer over weg gooien of toch maar eten? En de keer daar voor mocht ik ook geen drop eten want het zat ook waarschijnlijk daar in :( nee hoor meid zijn niet haram, zeg bismilah en eet

Najib26
10-04-2003, 15:08
Plantaardige vetten staat er op de verpakking.

tatoezientah
10-04-2003, 15:10

:hoera: :hoera: Als najib het Zegt....AanVallUh...

Pagina's : [1] 2 3 4 5