Bekijk originele versie : Wie van de zwangere doet dit ook?
Aardbeitje
16-10-2005, 23:06
Sinds ik een buik heb gekregen, vind ik het heerlijk om mijn buikte binden met een doek...Ik maak er als het ware een band van en bind het vast om mijn rug...
Zo voelt het alsof de doek mijn buik tilt...Het is heerlijk en erg ontspannend... Want nu heb ik echt het gevoel dat mijn buik te zwaar voor me is...:maf2:
Wie van jullie doet dit of heeft een betere idee om van het zware gevoel af te komen...?
Ps: Ik doe dit alleen thuis! :o
Dat deed ik ook.. onder me kleren gewoon als ik naar buiten ging.... Weet je wat ik ook fantastisch vond, om naar mijn buik te kijken en dan zag ik hoe de baby bewoog.. doe jij dat niet aarbeitje??
Aardbeitje
16-10-2005, 23:14
Dat deed ik ook.. onder me kleren gewoon als ik naar buiten ging.... Weet je wat ik ook fantastisch vond, om naar mijn buik te kijken en dan zag ik hoe de baby bewoog.. doe jij dat niet aarbeitje??
Jawel...Dat doe ik ook...:hihi:
Vooral omdat de band zo strak is...zie je allemaal hobbeltjes als de baby aan het bewegen is...Dat is echt zo mashallah om te zien!
Aardbeitje
16-10-2005, 23:16
die banden doe ik niet,wel kijk ik naar me blote buik als ik in bed lig
:wow: zo leuk een mooi masha llah
Ja leuk is dat he??? Ik vind het ook zo een mashallah ervaring om mee te maken...
Moslima79
16-10-2005, 23:22
Ja ik vind dat ook altijd leuk staan bij vrouwen, zo'n strakke band
om de buik.:love:
Mijn buik is daarvoor nog niet groot genoeg.
Maar nu heb ik in mijn zwangerschap boeken en op het internet gelezen
dat dat niet goed is je buik afbinden.
Anders zou je buik te slap worden staat er en dan krijgt het moeilijk
z'n vorm terug. Dus na de bevalling zou het nog gaan blubberen en slap zijn.
Ik ga het opzoeken en dan post ik het.
Aardbeitje
16-10-2005, 23:26
Ja ik vind dat ook altijd leuk staan bij vrouwen, zo'n strakke band
om de buik.:love:
Mijn buik is daarvoor nog niet groot genoeg.
Maar nu heb ik in mijn zwangerschap boeken en op het internet gelezen
dat dat niet goed is je buik afbinden.
Anders zou je buik te slap worden staat er en dan krijgt het moeilijk
z'n vorm terug. Dus na de bevalling zou het nog gaan blubberen en slap zijn.
Ik ga het opzoeken en dan post ik het.
:eek:
Ik wil gewoon mijn oude figuurtje terug na mijn bevalling...:maf:
Dat word dus nooit meer buik binden...! Dan maar het gewicht alleen tillen...:maf2:
Sinds ik een buik heb gekregen, vind ik het heerlijk om mijn buikte binden met een doek...Ik maak er als het ware een band van en bind het vast om mijn rug...
Zo voelt het alsof de doek mijn buik tilt...Het is heerlijk en erg ontspannend... Want nu heb ik echt het gevoel dat mijn buik te zwaar voor me is...:maf2:
Wie van jullie doet dit of heeft een betere idee om van het zware gevoel af te komen...?
Ps: Ik doe dit alleen thuis! :o
Arrdbetje wat voor band gebruik je dan? is het een speciale voor je buik??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.