Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Er stak schaamhaar uit haar broek!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
10-04-2003, 13:59

Wat ik nou weer meemaakte. Ik zit zo relaxed op marokko.nl te prikken, komt er een meisje aan en begint tegen me te praten. Ze had een heupbroekie aan (in deze kou :maf2: ). Dus ik kijk zo naar beneden en opeens zie ik schaamhaar uit haar broekie naar boven steken! :schok: Ik wist echt niet meer waar ik moest kijken, dus ik draai me snel om en begin als een bezetene te typen (kweet geeneens meer wat ik aan het typen was) Echt gestoord! :D.

Iszy
10-04-2003, 14:00
Oke, `kga ff kotsen.

samiratjee
10-04-2003, 14:02
wuahahahhhaah tfoeee was het een marokkaans meisje??? :D

Bario_Woman
10-04-2003, 14:03
Nasty!

Iszy
10-04-2003, 14:05

`kben thuis, thuis kom`k`r nie op, maar goed ook, anders Maak ik mn werk thuis ook nimmer af...:D:D Morgen weer op stage, lekka nixen:)

touzine
10-04-2003, 14:08
Origineel gepost door temsamni Wat ik nou weer meemaakte. Ik zit zo relaxed op marokko.nl te prikken, komt er een meisje aan en begint tegen me te praten. Ze had een heupbroekie aan (in deze kou :maf2: ). Dus ik kijk zo naar beneden en opeens zie ik schaamhaar uit haar broekie naar boven steken! :schok: Ik wist echt niet meer waar ik moest kijken, dus ik draai me snel om en begin als een bezetene te typen (kweet geeneens meer wat ik aan het typen was) Echt gestoord! :D :giechel: :giechel: :giechel: je liegt dat je barst man!!!!!!!!!!!

MariamaMslma
10-04-2003, 14:08
Nee dat meen je niet :eek: Gatver......hoe ranzig zijn sommige marokkaanse meiden joh. Echt grappig dat ze denken dat een zo laag mogelijke heupbroek met vaak zo'n hoog mogelijke string helemaal HET is. Mijn vriendin vertelde vorige x dat ze de bus in kwam en van die echt vieze meiden zag zitten(met de mode die ik hierboven had beschreven) En eentje had echt zo'n ordi stringetje aan die duidelijk uitstak. Mijn vriendin kon het niet laten om te kijken en ze kon haar lach nauwelijks inhouden. Toen die meiden de bus uitstapten hoorde ze de een nog tegen de andere zeggen van Zag je dat meisje kijken, ze vond je zeker mooi. We hebben echt gelachen om dat verhaal.

MariamaMslma
10-04-2003, 14:10
Hoe laag moet die broek zijn geweest of hoe hoog moet het groeien bij haar he :rolleyes: Bah bah bah

Zin_Rabat
10-04-2003, 14:10
Zozozo wel knap dat er schaamhaar uit haar broek stak was zeker 50 cm lang en ook in gevlochten rasta of gestylt hahahah grapjas :maf2: :hihi:

touzine
10-04-2003, 14:13
Origineel gepost door temsamni Neej man, ik heb wel nog gekkere verhalen, maar als ik die hier plaats krijg ik iedereen over me heen. Dit zijn nog de "normale" verhalen! :D Hmmmmmmmmmm.................... :giechel: iwa doe maar zou ik zeggen!!!!!!!!!!!

Anya
10-04-2003, 14:14
alatief!!!!!!!!!!!! ik heb buikpijn van het lachen

fatimaatjee
10-04-2003, 14:19
ja ja doe want ik lach me hier dood!!! schamed die dames zich nie ofzo met hun zogenaamde heupbroeken ik zou gelijk een mooi gerecht zijn door me vader als ik met zo een ding opstraat ga!!

fatimaatjee
10-04-2003, 14:21
huh ?????????? wejoow met en hele vuist!!

touzine
10-04-2003, 14:24
Origineel gepost door temsamni Hmmmm, okeej hierzo een voorproefje, VOOR DE EXTREMISTEN!! NIET LEZEN!!: Lang geleden werkte ik bij een pizzeria, komt die pizzabakker zo naar me toe, zegt ie zo, Wajooow a sahbie, gisteren lekkere s.ex. Ik zeg zo, aweek, jij bent gatar. Hij: Ja man, ik stopte mijn vuist in haar poessie, tilde haar op en gooide haar zo op het bed :schok: . Ik dacht What The F.U.ck! En ging maar snel aan het werk voor ik de rest ook te horen kreeg! :D IK ZEI TOCH DAT JE HET NIET MOEST LEZEN ALS JE EXTREMIST BENT! :D Jij bent echt gestoord............. ik las vanochtend in de krant dat jij gezocht werd....................ontsnapt uit de PieterBaan centrum!!!!!!!

stardust
10-04-2003, 14:29

En die kerel met die vuist, maakt hij ook pizza's en zo ja bij welke pizzaria?? Ik ga ook ff kotsen damn, sommige vrouwen zijn echt triest...en als je alles gaat herleiden dan gaat het om een ding Mannen!!! Waarom draagt dat meisje zo'n broek....Mannen. Waarom laat die sma zich zo pakken...Mannen. GAdver wat een lowlife trailer trash.. Ps Touzine!! wat heb je nu besloten..je weet wel over je vriendin en haar broers?

Pagina's : [1] 2 3 4 5