Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gedachtengang van jongens voor het huwelijk!

Pagina's : [1] 2

LZN
10-04-2003, 13:48

Ik zoek 2 vrouwen, maar die zijn totaal verschillend. Hieronder volgt een beschrijving. De eerste is zoals je kan zien alleen voor de lol en de tweede hou ik dan achter de hand zodat ik later met haar kan trouwen. 1e vrouw: - Rookt - Drinkt - Gaat uit - Sexverslaafd (nog meer dan mij het liefst) - Heeft een auto (liefst de nieuwste mercedes) - Heeft veel geld, en verspilt het het liefst aan mij 2e vrouw: - Rookt niet - Drinkt niet - Gaat niet uit - Is nog maagd - Wil alleen mijn liefde en neemt me zoals ik ben (ook zonder geld) Zo denken de jongens en ik dus ook :D.

Rechter
10-04-2003, 13:54
Its te TRUTH!! Dus Ray Party CHICKS... Julie zijn stupid! Nu zeggen jullie wel ik krijg veel aandacht dit en dat van jongens en andere schijnheiligerd zijn nu jaloers. Maar wat te doen als je 30 ben :huil: naar tientallen mislukte relaties. En denk je een man te hebben gevonden! Believe me he is cheating on you ;)

Meryam20
10-04-2003, 13:54
Ooit weleens aangedacht dat je vrouw nummer 1 kan helpen met haar leven op orde te brengen en dan heb je vrouw nummer 2. Dat is volgens mij beter dan dat je allebei de vrouwen voor de gek houdt op een bepaalde manier!!!!! :rolleyes:

DieselGirly
10-04-2003, 15:56
Zo denken de vrouwen............

Oem_Lena
10-04-2003, 16:30

Origineel gepost door temsamni Ik zoek 2 vrouwen, maar die zijn totaal verschillend. Hieronder volgt een beschrijving. De eerste is zoals je kan zien alleen voor de lol en de tweede hou ik dan achter de hand zodat ik later met haar kan trouwen. 1e vrouw: - Rookt - Drinkt - Gaat uit - Sexverslaafd (nog meer dan mij het liefst) - Heeft een auto (liefst de nieuwste mercedes) - Heeft veel geld, en verspilt het het liefst aan mij 2e vrouw: - Rookt niet - Drinkt niet - Gaat niet uit - Is nog maagd - Wil alleen mijn liefde en neemt me zoals ik ben (ook zonder geld) Zo denken de jongens en ik dus ook :D zo denken de meeste vrouwen ook

kickboxgirl
10-04-2003, 16:36
wuhahahhaahhhahahhahhahahahah7uwhahahhahhahahha hahahhahahhahhahahha \ hahahhahahhhahahahha ahahahhahahahaha ahahahahhahahahhhhhhhhhhhhhhahaa hahahahhahhaha

Masriya21
10-04-2003, 16:38
Origineel gepost door temsamni Ik zoek 2 vrouwen, maar die zijn totaal verschillend. Hieronder volgt een beschrijving. De eerste is zoals je kan zien alleen voor de lol en de tweede hou ik dan achter de hand zodat ik later met haar kan trouwen. 1e vrouw: - Rookt - Drinkt - Gaat uit - Sexverslaafd (nog meer dan mij het liefst) - Heeft een auto (liefst de nieuwste mercedes) - Heeft veel geld, en verspilt het het liefst aan mij 2e vrouw: - Rookt niet - Drinkt niet - Gaat niet uit - Is nog maagd - Wil alleen mijn liefde en neemt me zoals ik ben (ook zonder geld) Zo denken de jongens en ik dus ook :D hahahahhahahaahahaahhahahaahhahhahahahhahhaahahaha hhaha die is goed :zwaai:

Zin_Rabat
10-04-2003, 17:04
En Welke Vrouw Willen Jullie Vrouw 1 of vrouw 2???

Masriya21
10-04-2003, 17:16
Origineel gepost door temsamni Ik zoek 2 vrouwen, maar die zijn totaal verschillend. Hieronder volgt een beschrijving. De eerste is zoals je kan zien alleen voor de lol en de tweede hou ik dan achter de hand zodat ik later met haar kan trouwen. 1e vrouw: - Rookt - Drinkt - Gaat uit - Sexverslaafd (nog meer dan mij het liefst) - Heeft een auto (liefst de nieuwste mercedes) - Heeft veel geld, en verspilt het het liefst aan mij 2e vrouw: - Rookt niet - Drinkt niet - Gaat niet uit - Is nog maagd - Wil alleen mijn liefde en neemt me zoals ik ben (ook zonder geld) Zo denken de jongens en ik dus ook :D ey ben je berbers :D

Liloesh
10-04-2003, 18:47
Origineel gepost door Masriya21 ey ben je berbers :D Wat heeft dat nu met berbers te maken?? :D

Najib26
10-04-2003, 18:54
Zo denken de meeste jongens inderdaad. Ik heb het vaak gehoord. En wie wordt het slachtoffer (op deze wereld dan)? Precies vrouw nr 1. Als ze zo een tijd blijft doorgaan zal geen enkele Marokkaanse man geïnteresseerd in haar zijn. Misschien haalt ze uit wanhoop, nadat ze de 25 jaar is overschreden, een man uit Marokko. Maar die gasten weten ook wel wat die meiden hier hebben uitgespookt. Dus wordt ze nadat meneer de papiertjes heeft, gedumpd. Dus meiden, hou je aan de islam. Dat is goed voor in het hiernamaals, maar ook voor in deze wereld.

Zin_Rabat
10-04-2003, 18:57
Maar Naijb :o Voor Welke Nummer gaat u? Nummertje 1 Of Toch Maar Nummertje 2 :D Hawed El gtek

Najib26
10-04-2003, 18:59
Origineel gepost door Zin_Rabat Maar Naijb :o Voor Welke Nummer gaat u? Nummertje 1 Of Toch Maar Nummertje 2 :D Hawed El gtek Wat denk je zelf? :)

Liloesh
10-04-2003, 19:00
het is toch wel duidelijk zeker ....

SweetRose
10-04-2003, 19:03

hahah :haha:

Pagina's : [1] 2