Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vind jij echt echt echt niet kunnen?

Pagina's : [1] 2

Geitje
10-04-2003, 13:22

Jongens met TE strakke broeken, gatver! Dames met scheefgelopen hakken die naar achteren buigen.... Kan gewoon NIET! Wat vinden jullie? :zwaai:

Zin_Rabat
10-04-2003, 13:24
Sommige leden hier op yasmina :hihi:

Geitje
10-04-2003, 13:25
Origineel gepost door temsamni Mensen die de hele dag op marokko.nl zitten in plaats van te studeren of te werken! :D ;)

MissYamina
10-04-2003, 13:35
Hmmmm, als ik hier serieus op zou moeten reageren dan zou het een hele boodschappenlijst worden........

missnasira
10-04-2003, 13:39

Marokaanse jongens die zich niet schamen tegen over Marokaanse dames...... Ze zeggen bepaalde woorden die niet kunnen.... Groetjes Nasira

Oem_Lena
10-04-2003, 13:39
ruzies en beledigen en schelden van elkaar dat vind ik niet kunnen

missnasira
10-04-2003, 13:43
lala amira kom jij uit Haarlem toevallig? Stuur me een pmtje oke? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Oem_Lena
10-04-2003, 13:58
Origineel gepost door missnasira lala amira kom jij uit Haarlem toevallig? Stuur me een pmtje oke? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nee hoor ik kom uit den haag :zwaai:

Itsjustme
11-04-2003, 09:33
gay steelo damnnnzz soms loop ik me toch door de stad en dan vraag ik me gewoon af of ze nou niet gewoon in de verkeerde kleerkast zijn geweest die van zusje moeder whatever!!!!! En marokkaanse jongens die zich respectloos dragen!! aandacht zoeken roepen etc.... en uiteindelijk ***** roepen dat maakt mij zooo pissed!!! Get a life and i mean a real one not the "chill in the city one" ziekkkkk!!!!!

Tiztoutinlover
11-04-2003, 10:39
Ik vind het niet kunnen dat de Arabische wereld die aap Bush zn gang laat gaan en alles toelaat wat hij de Irakezen en Palastijnen aandoet! Ze hebben wat dit betreft giga gefaald!!!! En Allah zal ze inshallah straffen om t feit dat ze hun medemoslims laten afslachten door LIHOED!!!!!!!

Aphrodite
11-04-2003, 10:46
Ik vind dat je als Marokkaanse jongen (die zich moslim noemt) die de Islam niet Praktiseerd (bv. Geen maagd meer is, niet bid, drinkt, rookt etc.) niet een marokkaans (Moslim) meisje mag eisen, of van haar eisen dat zij dat wel is...

Onslaught
11-04-2003, 10:54
Origineel gepost door Aphrodite Ik vind dat je als Marokkaanse jongen (die zich moslim noemt) die de Islam niet Praktiseerd (bv. Geen maagd meer is, niet bid, drinkt, rookt etc.) niet een marokkaans (Moslim) meisje mag eisen, of van haar eisen dat zij dat wel is... ik vind dit niet kunne: als ik mij matie belt en opeen zit en bolle junkie naats hem en dan zeg ze nog neee waarom zeg je me naam:D:D

The_Eyes
11-04-2003, 11:12
Origineel gepost door Aphrodite Ik vind dat je als Marokkaanse jongen (die zich moslim noemt) die de Islam niet Praktiseerd (bv. Geen maagd meer is, niet bid, drinkt, rookt etc.) niet een marokkaans (Moslim) meisje mag eisen, of van haar eisen dat zij dat wel is... ik sluit me hier 8000000000% bij aan.

qwatra
11-04-2003, 11:20
Origineel gepost door Tiztoutinlover Ik vind het niet kunnen dat de Arabische wereld die aap Bush zn gang laat gaan en alles toelaat wat hij de Irakezen en Palastijnen aandoet! Ze hebben wat dit betreft giga gefaald!!!! En Allah zal ze inshallah straffen om t feit dat ze hun medemoslims laten afslachten door LIHOED!!!!!!! heeeeeeey, jij hebt mijn bloedmooie baby avatar gestolen :( :( :p

qwatra
11-04-2003, 11:26

oh ja wat ik niet kunnen vindt: 1: meisjes en jongens die al hun geld aan kleren en dergelijke verspillen (doe ik soms ook, maar de laatste tijd ben ik beginnen denken....), in plaats van de armeren in hun buurten de helpen 2:marokkaanse meisjes en jongens die de islam niet meer praktiseren en die met hun konten heen en weer staan te sjowen op het station 3: jongens en meisjes die stiekem daten met elkaar 4:jongens die hun mond niet kunnen houden, en die alleen maar meisjes zwart kunnen maken oh ja en omgekeerd ook en dan nog 5: die zeg ik julie als ik straks ontbeten heb, want ik heb zoooo een reuzen honger!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pagina's : [1] 2