Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : parfum is haram buitenshuis

Oem_Lena
10-04-2003, 12:35

In de naam van Allah de Erbarmer de Genadevolle 1. Parfumgebruik door een moslimvrouw buiten haar huis is niet toegestaan. Een vrouw dient alles te vermijden wat de aandacht trekt van mannen. De boodschapper van Allah heeft gezegd:"Een vrouw die zich parfumeert en langs een menigte heeft gelopen en zij ruiken haar geur, zij heeft ontucht/overspel gepleegd en ieder oog die naar haar staart pleegt overspel" Overgeleverd door Al h'akiem. Een vrouw kwam langs Abou Hoerayra (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) terwijl het geur van de parfum uit haar kleren straalde. Hij zei tegen haar:"Waar ga je naar toe O dienares van de Almachtige?". Ze antwoordde:"Richting de moskee" Hij zei:"En je parfumeert?" ze zei:"Ja" Hij zei:"Ga terug naar huis en verricht de grote wassing, ik heb de profeet horen zeggen:"Allah accepteert het gebed niet van een vrouw die naar de moskee is gegaan, terwijl zij geparfumeerd is totdat zij teruggaat en zich wast" Ibn Khoezayma.

Chaimae
10-04-2003, 12:37
Wist ik al. ;) Maar goed dat je het plaatst, sommigen weten dat niet. :D

Zin_Rabat
10-04-2003, 12:40
:( Ik weet het ook Maar Een grote probleem voor mij ben verslaafd aan geurtjes :(

DieselGirly
10-04-2003, 12:43
Origineel gepost door Zin_Rabat :( Ik weet het ook Maar Een grote probleem voor mij ben verslaafd aan geurtjes :( Ik ook..... :(

MaDaM_OujDa
10-04-2003, 12:49

ja het is verboden om geurtjes te spuiten maar wie doet dat niet??? iedereen rent gelijk naar de winkel om de nieuwste parfum te gaan halen... Ikben er een van :stout:

Oem_Lena
10-04-2003, 13:08
Origineel gepost door MaDaM_OujDa ja het is verboden om geurtjes te spuiten maar wie doet dat niet??? iedereen rent gelijk naar de winkel om de nieuwste parfum te gaan halen... Ikben er een van :stout: ja iedereen gebruikt wel parfum ik zelf ook :Iluvu: maar niet BUITENSHUIS

MaDaM_OujDa
10-04-2003, 13:12
Origineel gepost door lala_amira2 ja iedereen gebruikt wel parfum ik zelf ook :Iluvu: maar niet BUITENSHUIS neeeeee?? ik wel man...

Geitje
10-04-2003, 13:14
Origineel gepost door lala_amira2 ja iedereen gebruikt wel parfum ik zelf ook :Iluvu: maar niet BUITENSHUIS Doe je helemaal niks op? Nada? Ook niet als je bijv naar een bruiloft gaat?

Oem_Lena
10-04-2003, 13:17
Origineel gepost door Geitje Doe je helemaal niks op? Nada? Ook niet als je bijv naar een bruiloft gaat? nee ik doen niets op :zwaai:

Zin_Rabat
10-04-2003, 13:18
knap hoor :goedzo:

MocroPrinsesje
10-04-2003, 13:21
heel knap....:goedzo:

Shining_Star
10-04-2003, 15:12
Dat wist ik ook al maar goed van je om het nog een keer te plaatsen :zwaai: