Bekijk originele versie : Een goede haarcreme?
Dit onderwerp is wel al vaker naar voren gekomen, maar ik heb nog steeds geen oplossing voor het volgende:
Ik heb nogal dun haar en nadat ik het heb gewassen en gedroogd of gebrusht, dan is het altijd pluizig en moet ik er een creme op gebruiken.
Ik heb al heel lang Brylcreme gebruikt, maar mijn haar valt erdoor uit en nu ben ik dus op zoek naar een ander product.
In marokko gebruiken ze olijfolie maar dat spul stinkt vreselijk, en ik wil geen gel of lak gebruiken omdat je haar dan zo hard wordt.
Hebben jullie tips voor mij?
(mijn haar is zo tussen krullend en golvend, maar wel gemakkelijk te föhnen)
Alvast bedankt ladies!!!!
Of gebruiken jullie helemaal niets van haarcreme?
fructis haar maskertje helpt
DonnaBella
10-04-2003, 18:28
HENNAPLUS
Thanks! Heel erg bedankt!!! Ik ga het zeker eens proberen. :)
KroesJunior
11-04-2003, 12:53
Fohnen daar breekt je haar vanaf.Fohnen droogt het haar ook uit. Je kunt ook als je perse iets wilt gebruiken en dat nog goed is voor het haar gewoon Creme -Voeding gebruiken. Dit is geen creme-spoeling maar voeding dat je gebruikt na het wassen van het haar en om in model te brengen.
waar kan je die alma olie kopen
amla olie kan je in brussel kopen in de marokkaanse winkeltjes,of in nederland bij de marokkaanse handelaars of in marokko bij de kappers en verzorgingswinkeltje
amla is wel goed,alleen ruikt het wel een beetje.het is een groene glazen flesje
islamheart
03-07-2003, 19:09
Kokosvet is ook goed vor je haar vooral als je beschadigt haar hebt,, en het ruikt nog eens heeeeeeeeeeeeeeerlijk!! ik kan je het zeker garanderen!! :)
boelilie
03-07-2003, 19:24
ik heb lang recht haar en om gezond haar te hebben drink ik veeeeeeeeeeeel water en eet ik gezond en als ik het wil wassen doe ik er eerst een zelfgemaakt masker in met citroensap en olijfolie maar je kan ook een eitje en citroensap gebruiken deze was ik na een half uurtje uit en ik gebruik liefst shampoo van pantene de laatste spoeling doe ik met bronwater wat je normaal gezien drinkt want in kraanwater zit kalk in. en dan doe ik er een beetje kokosvet in maar een klein beetje zodat mijn haar niet vettig word. en je haar moet je maar 1keer in de week fohnen en je haar 1 a 2 keer per week wassen te vaak veroorzaakt haaruitval en ook niet te veel van shampoo verandere dat veroorzaakt ook haaruitval.
Een kapper in Marokko vertelde mij ook dat luizenshampoo (klinkt gek maar mijn vriendin probeerde dit en het lukte) je haar verdikt en gezond maakt en glans geeft. Veel water drinken is ook uitstekend ik hoop dat mijn tips je hebben geholpen mij doen ze in ieder geval veel want vroeger zij iedereen leuk kapsel en nu is het leuk kapsel en mooi haar!!!!!!
beslema :zwaai:
kus Nawal
Dawud__Afghani
04-07-2003, 02:17
ik ben ook voor "Henna plus wax " en "Henna plus hairwoner smeer creme".
Secret agent van John Frieda te koop bij Etos, maakt je haar heel zacht en makkelijk doorkambaar
ff na het wassen een beetje over je haar verdelen, wordt niet hard en plakt niet
Liefs Safia
OuJdIa_L
05-07-2003, 11:37
Origineel gepost door Anya
fructis haar maskertje helpt
heb ik gebruikt, en ik zal je zeggen.HET HELPT NIET!!!
ik heb alleen dovig haar van gekregen.
Ik gebruik altyd cremevoeding, en was het later dan uit.
GangstaLovin
05-07-2003, 14:34
Wat ik fijn vind is Gliss Kur hair repair! En het ruikt ook nog eens heerlijk. Je moet het 1 keer per weer direct na het wassen ik je haar (intensief) masseren.
k gebruik soms hennaplus maar meestal cocus voor mijn bossie afro
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.