Bekijk originele versie : trouwdag vergeten!!
Me schiet net binnen dat 2 weken geleden onze trouwdag was en die zijn wij helemaal vergeten!! :maf2:
Dat is mij in 5 jaar tijd nog nooit gebeurd!!
Ben ik nou de enigste die zo'n dag vergeet?:confused:
islaamparel
16-10-2005, 11:21
Me schiet net binnen dat 2 weken geleden onze trouwdag was en die zijn wij helemaal vergeten!! :maf2:
Dat is mij in 5 jaar tijd nog nooit gebeurd!!
Ben ik nou de enigste die zo'n dag vergeet?:confused:
aah meskiena misschien had je teveel aan je hoofd ben je het daarom vergeten?
ik moet je eerlijk bekennen,ben al 13 jaar getrouwd maar ben me trouwdag nog nooit vergeten.
Vier je het?
Nou, niet echt...maar ik eis wel tenminst een bloemetje van mn man:moe:
Meestal geef ik dan ook wat cadeau...
Het gaat mij om de 'herdenking'...
badparel
16-10-2005, 16:42
ik ben al bijna 9 jaar getrouwd en ik moet je eerlijk bekennen dat ik het de laatste drie jaar ook ben vergeten en er pas 2 weken later achterkom!!!
badparel
16-10-2005, 16:43
trouwens je herrinert me er nu aan hahahhahaha in november ben ik precies 9 jaar getrouwd en november ligt voor de deur!ik was het dan denk ik weer vergeten!
saadia29
16-10-2005, 16:48
Nee Smurfi, je bent zeker niet de enige, mijn man vergeet het ook altijd:moe:
Nee Smurfi, je bent zeker niet de enige, mijn man vergeet het ook altijd:moe:
Haha, van mannen kun je ook niets anders verwachten!
aah meskiena misschien had je teveel aan je hoofd ben je het daarom vergeten?
ik moet je eerlijk bekennen,ben al 13 jaar getrouwd maar ben me trouwdag nog nooit vergeten.
Knap hoor!!
islaamparel
19-10-2005, 23:53
Knap hoor!!
van mijn kant dan he manlief die vergeet het wel eens.dan zeg ik bv de hoeveelste is het vandaag?dan zie ik em denken wat ben ik nou weer vergeten:hihi:
haha je bent zeker niet de enigste...ik ben 3 jaar getrouwd en 2 keer me trouwdag vergeten en ik ben tevens alle verjaardagen van me man vergeten, niet dat we het echt vieren ofzo...maar en felcitiatie kan er minsten van af. En mijn man zegt dan pas de volgende dag..weetje wat voor dag het gisteren was, ja 2 februari en dan :o ...zegt ie weet je niet wat er gistren was dan...ummzz nee misschien willem en maxima die zoveel jaar getrouwd zijn :hihi: ...haha nee mijn verjaardag...:o
haha je bent zeker niet de enigste...ik ben 3 jaar getrouwd en 2 keer me trouwdag vergeten en ik ben tevens alle verjaardagen van me man vergeten, niet dat we het echt vieren ofzo...maar en felcitiatie kan er minsten van af. En mijn man zegt dan pas de volgende dag..weetje wat voor dag het gisteren was, ja 2 februari en dan :o ...zegt ie weet je niet wat er gistren was dan...ummzz nee misschien willem en maxima die zoveel jaar getrouwd zijn :hihi: ...haha nee mijn verjaardag...:o
:hihi:
oeght_yasmina18
20-10-2005, 10:56
haha haha mijn man was zijn eigen verjaardag ook vergeten, totdat ik hem vanuit schoolbelde en hem zei van hey je bent vandaag 28 geworden, hij helemaal in schok:moe:
haha haha mijn man was zijn eigen verjaardag ook vergeten, totdat ik hem vanuit schoolbelde en hem zei van hey je bent vandaag 28 geworden, hij helemaal in schok:moe:
Hahaha, ik moet mijn man ook altijd aan zijn verjaardag herinnern (en aan dat van mij :moe: )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.