Bekijk originele versie : Wel of geen sex hebben weet geen raad meer
dikrayat2000
16-10-2005, 02:02
Hey ik wou even raad vragen ik ben een meisje dat verloofd is maar ik hou niet van men verloofde zoals het hoort ik heb hem gewoon graag.Maar houden van is er niet ik hou wel van een andere jongen en met die jongen heb ik nog stiekem contact hij weet niet dat ik verloofd ben snap je.
Maar ik heb altijd gezegd als ik sex ga hebben is het met de persoon waarvan ik het meeste hou in dit geval niet mijn verloofde wat moet ik nu doen soms denk ik van gewoon doen aan de andere kant zeg ik weeral nee doe normaal joch denk aan je huwelijksnacht enz die dingen ben echt ten einde raad
en ik weet dat ik verkeerd bezig ben maar kan mijn verloving niet afzeggen heb alles al geprobeerd mijn ouders en broers zullen me gewoon levend begraven als ik niet met die jongen trouw
dikrayat2000
16-10-2005, 02:09
niemand raad voor mij
??????????????????
TagnaNtfoeloest
16-10-2005, 02:35
ben je een vrouw?
Krullenboll
16-10-2005, 11:27
Hey ik wou even raad vragen ik ben een meisje dat verloofd is maar ik hou niet van men verloofde zoals het hoort ik heb hem gewoon graag.Maar houden van is er niet ik hou wel van een andere jongen en met die jongen heb ik nog stiekem contact hij weet niet dat ik verloofd ben snap je.
Maar ik heb altijd gezegd als ik sex ga hebben is het met de persoon waarvan ik het meeste hou in dit geval niet mijn verloofde wat moet ik nu doen soms denk ik van gewoon doen aan de andere kant zeg ik weeral nee doe normaal joch denk aan je huwelijksnacht enz die dingen ben echt ten einde raad
en ik weet dat ik verkeerd bezig ben maar kan mijn verloving niet afzeggen heb alles al geprobeerd mijn ouders en broers zullen me gewoon levend begraven als ik niet met die jongen trouw
Als je geen gevoelens hebt voor je verloofde dan speel jij met je eigen gevoelens en met die van hem.
En dat je nog stiekem contact met iemand anders hebt is het ergste van alles.Je haalt je zelf voor de gek.
Je kan beter een punt er achter zetten met je verloofde, want hij zal het niet leuk vinden als jullie getrouwd zijn dat je dan pas zegt dat je geen gevoelens meer voor hem hebt.
{Seks is voor de huwelijksnacht de man met wie je gaat trouwen, eigelijk dus je verloofde.}
Volgende keer eerst denken en dan pas doen, succes ermee! :zwaai:
Mocrokaanse
16-10-2005, 12:29
Hey meid,
Echt erg joh,k leef echt met je mee.
Het enige wat k kan zeggen is : Niet Doen!!
Niet alleen krijg je er meer problemen mee ook ga je jezelf ermee pijn doen..
Probeer eerst onder het huwelijk uit te komen wat voor consequenties het ook heeft.
Je zal zo alleen maar ongelukkig worden..
Het is begrijpelijk dat je zoiets bijzonders met de belangerijkste persoon wil meemaken..Maar probeer eerst alles te regelen totdat je zeker weet dat je ook met diegene blijft waarvan houd..
K wens je alvast veeel succes en Inshallah komt het goed..
Vertrouw op jezelf..en denk aan je toekomst..
Veel liefs Selma
dikrayat2000
16-10-2005, 13:13
ja ben op de naam van iemand anders maar ben vrouw
maar gaat niet ik moet met hem trouwen en als ik dat niet doe amai dan hang ik gewoon weg
en mijn verloofde weet dat ik van een ander hou heb hem dat 1000000keer gezegd hoor maar ja
en die andere jongen waarmee ik alles mee wil delen is spijtig genoeg mijn verloofde niet ik hou echt heel veel van die jongen echt heel veel en ik weet het echt ni meer wat doen ben ten einde raad
berberstylo
16-10-2005, 16:05
luister wat ik het volgende ga zeggen niet gelijk doen denk er eerst over na maar als je te lang nadenkt dan ga je het zielig vinden voor hem nu ben jij de slachtoffer probeer een nederlandse vriendin met hem te koppelen zonder dat die verloofde van jou het weet en dan moeten ze het in het openbaar doen waar mensen het kuenne zien dat die nederlandse vriendin ofsow met hem gaat flirten ensow vervolgens kom je aan lopen zogenaamd en ga je je vader bellen je vader komt en ziet hem daar met die vriendin van jouw en die verloofde en dan kan ie het huwelijk stopzetten en dan probeer je met die andere vriedn waar je zoveel van houdt probeer je hem over te halen om snel jouw hand te vragen
een paar regels als je dit doet
-zorg dat die vriendin van jouw geen moslim is
-zorg dat het op een openbare plek gebeurt (niet in een bos ofsow want dan gaat jouw vader tegen joiuw seggen wat doe in de bos dats dan weer opvallend)
-zorg dat je een telefoon met genoeg beltegoed hebt
-zorg dat niemand van dese plan weet alleen jij en je vriendin
-en zorg dat jouw vriendin te vertrouwen is en niet so lospratig is
andere plan van mij is
zeg tegen jouw vriendin de vriend ofsow dat ie naar de cofeeshop toegaat of op een of andere maniert moet je aan drugs komen en dan doe het dan in de broekzak of jaszak van jouw verloofde en dan zitten jullie met se alle thuis jouw pa en jouw ma en jij zelf en misgien broers en seg ik ga effe een hele oude foto pakken en zorg je dat je bij sijn jas komt en dan stop je het drugs in zijn zak en dan doe je alsof de jas is gevallen en dan roep je je moeder of broer en dan sien se het sakje met drugs en dan mag je verloofde het verklaren hoe die aan zak drugs komt
wat je moet doen om dit plan te voltooien
- zorg dat niemand van jouw plan weet
- zorg dat ie bij jouw thuis komt eten of nodig desnoods zijn famillie uit
- zorg dat het je erg raakt wanneer je die drugs vindt en zeg tegelijkertijd tegen je moeder ik ga nie trouwen met een drugs verslaafde
en alle laatste zorg dat je geluk hebt
(als alles goed is gekomen zorg dat ie vriend van jouw een week na het gebeuren met die drugs dat ie om jouw hand komt vragen zeg dat een zus of nicht ofsow denkt dat ie bij je past owke
en als het is gelukt allemaal wil ik wel naar je trouw feest komen hahahaaa
veel suc6
LaZZaNoVa
16-10-2005, 17:03
Okey okey... Je hebt het over "houden van"...
Ik weet uiteraard niet exact wat jij hieronder verstaat.. Maar wat ik uit je verhaal heb kunnen concluderen is dat je NIET het gevoel hebt dat je van je verloofde houdt?
Klopt dit?
dikrayat2000
16-10-2005, 17:36
nee ik hou hellemaal niet van hem ik voel zelfs niets voor hem en ik moet met hem trouwen want hij is de zoon van mijn vader zijn beste vriend en het was allang gezegd geweest ja ik had eerst gezegd na mijn studies en na mijn studies heb ik andere excuses gebruikt maar nu zijn ze op ik kan niets meer verzinnen
en heb tegen mijn verloofde gezegd kun jij een hele leven met iemand doorbrengen die niet van je houdt hij zei tegen me ik zal er alles aan doen zodat je toch wel van mij begint te houden maar gaat echt niet ik hou te veel van die andere jongen ik kan niet zonder hem ik ken hem al jaren we hebben samen op school gezeten en die dingen ik kan echt geen dag zonder hem te zien of te spreken ook al was ik op vakantie belde we elkaar elke dag
ben echt ten einde raad en ik wil ook geen dingen doen waarvan ik later spijt van ga hebben
LangePik
16-10-2005, 18:00
Ons volk is echt tot de gekste dingen is staat
dikrayat2000
16-10-2005, 18:12
een vraag aan jullie zouden jullie een heel leven lang het bed delen met iemand waarvan je niet houdt zou jij een goede vrouw kunnen zijn terwijl je van een ander houdt
zou jij naar je man kijken opdezelfde manier als je naar je echte geliefde kijkt ik denk het niet ik ook niet ik kan er niets aan doen heb geprobeerd dat gevoel van me af te zetten maar lukt me niet het is zo erg geworden dat ik aan niks anders denk dan aan hem en aan de dag dat ik ga trouwen en dat ik mijn geliefde in de steek ga laten en mijn leven ga delen met iemand waar ik niets voor voel
meknessia86
16-10-2005, 19:41
een vraag aan jullie zouden jullie een heel leven lang het bed delen met iemand waarvan je niet houdt zou jij een goede vrouw kunnen zijn terwijl je van een ander houdt
zou jij naar je man kijken opdezelfde manier als je naar je echte geliefde kijkt ik denk het niet ik ook niet ik kan er niets aan doen heb geprobeerd dat gevoel van me af te zetten maar lukt me niet het is zo erg geworden dat ik aan niks anders denk dan aan hem en aan de dag dat ik ga trouwen en dat ik mijn geliefde in de steek ga laten en mijn leven ga delen met iemand waar ik niets voor voel
He meid als ik me niet vergis heeft de jongen van wie jij zoveel houdt zijn verhaal hier ooit op gezet. Jij reageerde er dan op, maar goed dat terzijde:o .
Probeer hoe dan ook onder je verloving uit te komen, je houdt niet van hem. Je hartje is in het bezit van een ander!!! Het bed met iemand delen moet je alleen met je man doen, waar jij van houdt en andersom ook!
Ik wens je heel veel sbar toe, en inshallah komt het goed :kus:
female_additude
16-10-2005, 21:41
luister wat ik het volgende ga zeggen niet gelijk doen denk er eerst over na maar als je te lang nadenkt dan ga je het zielig vinden voor hem nu ben jij de slachtoffer probeer een nederlandse vriendin met hem te koppelen zonder dat die verloofde van jou het weet en dan moeten ze het in het openbaar doen waar mensen het kuenne zien dat die nederlandse vriendin ofsow met hem gaat flirten ensow vervolgens kom je aan lopen zogenaamd en ga je je vader bellen je vader komt en ziet hem daar met die vriendin van jouw en die verloofde en dan kan ie het huwelijk stopzetten en dan probeer je met die andere vriedn waar je zoveel van houdt probeer je hem over te halen om snel jouw hand te vragen
een paar regels als je dit doet
-zorg dat die vriendin van jouw geen moslim is
-zorg dat het op een openbare plek gebeurt (niet in een bos ofsow want dan gaat jouw vader tegen joiuw seggen wat doe in de bos dats dan weer opvallend)
-zorg dat je een telefoon met genoeg beltegoed hebt
-zorg dat niemand van dese plan weet alleen jij en je vriendin
-en zorg dat jouw vriendin te vertrouwen is en niet so lospratig is
andere plan van mij is
zeg tegen jouw vriendin de vriend ofsow dat ie naar de cofeeshop toegaat of op een of andere maniert moet je aan drugs komen en dan doe het dan in de broekzak of jaszak van jouw verloofde en dan zitten jullie met se alle thuis jouw pa en jouw ma en jij zelf en misgien broers en seg ik ga effe een hele oude foto pakken en zorg je dat je bij sijn jas komt en dan stop je het drugs in zijn zak en dan doe je alsof de jas is gevallen en dan roep je je moeder of broer en dan sien se het sakje met drugs en dan mag je verloofde het verklaren hoe die aan zak drugs komt
wat je moet doen om dit plan te voltooien
- zorg dat niemand van jouw plan weet
- zorg dat ie bij jouw thuis komt eten of nodig desnoods zijn famillie uit
- zorg dat het je erg raakt wanneer je die drugs vindt en zeg tegelijkertijd tegen je moeder ik ga nie trouwen met een drugs verslaafde
en alle laatste zorg dat je geluk hebt
(als alles goed is gekomen zorg dat ie vriend van jouw een week na het gebeuren met die drugs dat ie om jouw hand komt vragen zeg dat een zus of nicht ofsow denkt dat ie bij je past owke
en als het is gelukt allemaal wil ik wel naar je trouw feest komen hahahaaa
veel suc6
hahaha...woooowwww...jou mag ik wel..gekkerd ..wat een rare ideeën ....!!!??:D
dikrayat2000
17-10-2005, 00:57
wat kan ik het beste doen om die verloving te verbreken zonder er slecht uit te komen voor de ogen van mijn familie en zijn familie????
Soms wil ik gewoon zeggen tegen men broers en mijn vader ik hou van een andere jongen en niet van mijn verloofde dus dwing me niet want gaat verkeerd aflopen dan gaan we allebei een ongelukkig leven lijden en daarna toch scheiden maar ja
Unharmed
21-10-2005, 17:05
Hey meid,
Het enige wat k je nu kan aanraden is een Imam erbij halen.
Hoewel jonge mensen onwetend zijn om relaties te nemen enzovoort.
Ouders horen beter te weten wat Haram is!!
Uithuwelijken is een van de ergste dingen wat je je dochter/zoon aan kan doen.
Probeer via via in contact te komen met een Imam en leg alles uit.
Inshallah heb je hier wat aan en komt alles goed..
Liefs Selma
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.