Bekijk originele versie : film
Wat is volgens jou de beste film ooit???.
saida_maroc87
15-10-2005, 18:48
k zou het niet weten... wat is de jouwe?
The Count of Monte Cristo
Scarface
Inderdaad, twee hele goeie films zijn dat! Ook een paar goeie films zijn 'A Bronx Tale' en 'From Hell'. Die film met Jennifer Lopez 'The Cell' blijft ook een goeie film.
mijn mooiste film ooit is : (( Shawshank Redemption ))
geregisseerd door Frank Darabont
met Tim Robbins, Morgan Freeman en Bob Gunton
Andy Dufresne betrapt zijn vrouw met een ander en wordt beschuldigd van de moord op zijn vrouw en haar minnaar. Hij houdt vol dat hij onschuldig is aan de moord, maar krijgt wel twee maal levenslang in de strenge gevangenis Shawshank. Hij sluit vriendschap met een zwarte gevangene die spullen kan regelen, maar er zijn twee dingen die hem echt op de been houden: hoop en een poster van Rita Hayworth.
Eén van de mooiste films ooit. De film ziet er prachtig uit, het acteerwerk is echt top, en het verhaal is prachtig. De manier waarop er een beeld geschetst wordt van het leven in de gevangenis, en de uiteindelijke ontknoping van de film: prachtig hoe je als kijker totaal niet weet wat er aan de hand is, tot aan het eind toe, absoluut top. Als je 'm voor de tweede keer kijkt zie je perfect hoe mooi alles in elkaar valt.
vond deze film heeeel erg goed,ik had hem op tv gezien en steeds zat ik op het puntje van mijn stoel en baalde als er reclame kwam :kwaad: ben die zelfde week gaan vragen bij freerecord shop en heb die film gekocht :hihi:
http://www.lethaldeath.com/Crimson/Images/ResidentDVDvil/Shawshank%20Redemption.jpg
gladiator vind ik ook goed moet steeds huilen op het einde :D ik weet niet waarom zeker mijn hormonen.:hihi:
maar ook films over onze geloof vind ik prachtig om te zien[/QUOTE]
noenoes33
17-10-2005, 12:58
The sign en six sense vond ik ook hele mooie films.
deboeman10
18-10-2005, 11:44
Rissala. Als ik die zie moet ik altijd huilen.
laila_sweet2
18-10-2005, 11:51
Secret Window No Doubt
Tarik_midar
22-10-2005, 16:49
out of sight, met jennifer lopez en george clooney!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.