Bekijk originele versie : Poeder voor volle wimpers...
Ik had laatst hier ergens gelezen dat je poeder ofzo moet strooien over je wimpers en dan worden ze of lijken ze voller!! :confused:
Nu snap ik niet hoe je dat doet,iemand ervaring mee :nerd:
hahah nee meid..niet strooien..strax komt t nog in je ogen!Dat lijkt me geen pretje..Maar het klopt wel dat t wat voller wordt. Hoe je het moet doen weet ik ook niet zeker, wel weet ik dat je losse poeder moet gebruiken. Je doet eerst een lagje mascara daarna breng je met een kwastje het poeder aan op je wimpers (alsof je mascara aanbrengt) en daarna doe je er weer mascara overheen..Zo doe ik het tenminste:D Succes!En ik hoor wel als t anders hoort :rolleyes:
toffe_chick
15-10-2005, 22:01
maar wat voor poeder dan?:confused:
je moet een beetje poeder op je wimpers aanbrengen VOORDAT
je mascara opdoet.
daarna kun je je mascara aanbrengen, en het geeft echt een vollere look!
ik doe dat altijd :goedzo:
maar wat voor poeder dan?:confused:
gewoon poeder wat je normaal op je gezicht aanbrengt....
dat moet jij als toffe_chick toch wel weten :hihi:
je moet een beetje poeder op je wimpers aanbrengen VOORDAT
je mascara opdoet.
daarna kun je je mascara aanbrengen, en het geeft echt een vollere look!
ik doe dat altijd :goedzo:
Ik snap et dus nog steeds niet he :nerd:
Hoe breng je die poeder dan aan :confused:
:stoned:
Het wordt Gekker :hihi:
fatosaaa
16-10-2005, 00:47
ja ik heb ook zoiets gezien dat zijn vezels of zo.. zit in een klein potje en kost tegen de 20 euro of zoiets..
ja ik heb ook zoiets gezien dat zijn vezels of zo.. zit in een klein potje en kost tegen de 20 euro of zoiets..
nee dit schijnt gewoon poeder te zijn :o
Maar ik denk dat als ikd it zou proberen,alles in mijn oog zou krijgen:hihi: :nerd:
fatosaaa
16-10-2005, 01:15
nee dit schijnt gewoon poeder te zijn :o
Maar ik denk dat als ikd it zou proberen,alles in mijn oog zou krijgen:hihi: :nerd:
Ze maken je wimpers wel langer En Voller...een klasgenoot van me gebruikt het..
En Als Dat Jouw Ogen Zijn In Je Ondertekening Zijn Ze Ook Mooi Hoor..:D
Ze maken je wimpers wel langer En Voller...een klasgenoot van me gebruikt het..
En Als Dat Jouw Ogen Zijn In Je Ondertekening Zijn Ze Ook Mooi Hoor..:D
zijn mijn ogen,ja thx :o
maar hoe doet ze dat dan precies,kwil echt weten :hihi:
Felicity_NL
16-10-2005, 03:22
Ik snap et dus nog steeds niet he :nerd:
Hoe breng je die poeder dan aan :confused:
je weet tog poeder wat je soms op je gezicht zet als camouflage?
je zet een laagje mascara op je wimpers dan doe je een beetje poeder en dan weer mascara..trouwens dames dits wel allemaal heeeel ingewikkeld
koop witte mascara bij de Hema ofzo..
en daarover doe je zwarte/bruine mascara
klaaaar geen gerotzooi met poeder hahaha
MrTariQII
16-10-2005, 09:20
Je moet gewoon accepteren dat je geen volle wimpers hebt misschien :o :D.
Chouaffa...
16-10-2005, 11:01
je weet tog poeder wat je soms op je gezicht zet als camouflage?
je zet een laagje mascara op je wimpers dan doe je een beetje poeder en dan weer mascara..trouwens dames dits wel allemaal heeeel ingewikkeld
koop witte mascara bij de Hema ofzo..
en daarover doe je zwarte/bruine mascara
klaaaar geen gerotzooi met poeder hahaha
Hoezo witte mascara geeft dat hetzelfde effect als met poeder dan want dan ga k die van loreal halen is ook met wit
ice-Queen
16-10-2005, 12:11
nee nee neeee dames
ik had het hier gezet een keer kijk als je dikkere wimpes wil dan doe je dit zo maskara bij de hand houen en gewone poeder die je dus ook op je gezichtdoet dan doe je eerst een laagje maskara op dan doe je gewoon met het kwastje waar je de poeder ook op je gezicht mee aan brengt een beetje poeder op je bovenste oog lig en een beetje langs je wimpers hou je ogen natuurlijk gesloten zo komt er dus niks in je oog en je moet zeker niet overdrijven met de poeder want daarna moet je nog een laagje maskara op doen en als je te veel poeder gebruikt dan gaat het klonteren en dat is juist wat je niet wil
ik hoop dat het zo wel duidelijk is groetjes xxx Queen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.