Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leve de coalitie

Grietje
10-04-2003, 02:20

17:00 zie ik arabieren dol van vreugde door de straten van bagdad rennen, met in hun hand een vlag van de amerikaanse bevrijders. ja, bevrijders noem ik ze, want ze bevrijden het irakeese volk van een smerige despoot die je doet schamen dat je mens bent. wie een irakees kent en wie weet hoe saddam zijn volk heeft vernederd kan alleen maar blij zijn dat dit arme volk waarschijnlijk een toekomst tegemoet mag zien die rooskleuriger is dan het was onder het bewind van saddam. maar wat mij nog het meest plezier deed was het vooruitzicht van de vertrokken blikken die na dit moois zou verschijnen op de smoelen van mijn marokkaanse broeders die ons hebben willen doen geloven dat er een oorlog tegen de islam gaande is, en dat het iraakse volk beter af is met saddam. tegen al die smerige hypocrieten zou ik willen zeggen; haal die koran voor je snufferd weg en kijk naar de t.v. en zie hoe jullie moslimbroeders de verderfelijke amerikanen om de hals slaan. je zou bijna hopen dat jullie allemaal eens mee zouden mogen meemaken wat het is om onder een dictatuur te leven. eens kijken of je dan nog wat aan je holle jihadretoriek had. leve bush. leve blair. leve de democratie. leve de verlichting.

Zelfkritiek
10-04-2003, 08:26
Origineel gepost door Defender Inderdaad :D Die man is voor mij de personificatie geworden van de betrouwbare bronnen van veel anti-westerse en anti-joodse figuren hier. INDERDAAD!!! WHOEHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! :zwaai:

sahab
10-04-2003, 11:50
INDERDAAD!!! WHOEHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

grendel
10-04-2003, 14:18
Origineel gepost door Grietje 17:00 zie ik arabieren dol van vreugde door de straten van bagdad rennen, met in hun hand een vlag van de amerikaanse bevrijders. ja, bevrijders noem ik ze, want ze bevrijden het irakeese volk van een smerige despoot die je doet schamen dat je mens bent. wie een irakees kent en wie weet hoe saddam zijn volk heeft vernederd kan alleen maar blij zijn dat dit arme volk waarschijnlijk een toekomst tegemoet mag zien die rooskleuriger is dan het was onder het bewind van saddam. maar wat mij nog het meest plezier deed was het vooruitzicht van de vertrokken blikken die na dit moois zou verschijnen op de smoelen van mijn marokkaanse broeders die ons hebben willen doen geloven dat er een oorlog tegen de islam gaande is, en dat het iraakse volk beter af is met saddam. tegen al die smerige hypocrieten zou ik willen zeggen; haal die koran voor je snufferd weg en kijk naar de t.v. en zie hoe jullie moslimbroeders de verderfelijke amerikanen om de hals slaan. je zou bijna hopen dat jullie allemaal eens mee zouden mogen meemaken wat het is om onder een dictatuur te leven. eens kijken of je dan nog wat aan je holle jihadretoriek had. leve bush. leve blair. leve de democratie. leve de verlichting. Leve de democratie :D Echter, zullen we die eerst even afwachten. Voordat men te vroeg gaat juichen. Voor de Iraakse bevolking is er namelijk nog helemaal niets zeker. Behalve dat Saddam en Co onschadelijk zijn gemaakt (of niet ?) Het blijkt dat sommige politici Bush zitten te pushen om de lijn door te trekken naar andere "Arabische dictaturen". En ga dan maar uitleggen dat het geen oorlog is tegen de Arabieren of de Islam. De 4e wereldoorlog zogezegd. Nou, dat klinkt mij niet zo erg hoopvol in de oren. :zwaai:

Grietje
10-04-2003, 18:32

Ik ken een paar iraniers en weet wel zo het een ander over iraniers in ballingschap, en geloof me, zij zien hun regering heeeeeeeeel graag vallen. of zoals een iranese vriend het zei: bij de revolutie stierven al duizenden mensen en vond men het waard. waarom nu niet?