Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wajaawwwwwwwww!!!!!

Pagina's : [1] 2

ilhame
10-04-2003, 00:10

hahahahaha....dit wilde ik eigenlijk al gister met jullie delen maar ben er toen niet aan toegekomen....dus daarom doe ik t maar vandaag....jullie raden namelijk nooit wat er gisteren was gebeurd.....ik was naar de bioscoop geweest met nog 7 andere mensen waarvan 2 daarvan ook leden van dit forum zijn....namelijk rachidas en neo.......zij hadden de film al uitgekozen waar we heen zouden gaan....namelijk boat trip....dat is die comedy over gays voor degenen die dat ff wilden weten....ik wist zelf ook niet waar die film over ging....ik volgde de rest gewoon....toen de film begon te draaien (hij was net begonnen al toen we de zaal binnenliepen maar goed) vroeg ik aan rachidas waar die film over ging en zei gaf me simpelweg t antwoord: GAYS!!!.....oke allemaal leuk en aardig....we lagen allemaal dubbel van t lachen om die film....maar voor mij en rachidas zaten 2 marokkaanse jongens.....we kenden ze niet(gelukkig).....we dachten eerst gewoon 2 goede vrienden van elkaar die ff zin hadden in een avondje lachen....dus tijdens 1 van die scenes waar wij helemaal van in een deuk lagen zag ik dat 1 van die jongens zn hoofd neerlegde op de schouder van zn vriend....ik tikte rachidas aan....maar begon te lachen.....ik dacht dat het gewoon als grap van ze bedoeld was....dus we keken met plezier verder naar de film....maar een kwartier daarna kon ik mn ogen echt niet geloven.....die jongens begonnen met elkaar te zoenen....echt tongzoenen gewoon....ieggggg echt ik heb er gewoon een trauma aan overgehouden....dus ik tikte weer rachida aan en die zat ook meteen met haar mond open en die tikte op haar beurt weer neo aan en die weer dat meisje naast haar en zo ging t verder t rijtje af....dus we stonden echt met zn 8en op om te kijken of t geen grap was en t beter te zien....wajaaw.....jullie hadden ons moeten zien....dat was al een grap op zich....maar echt we kwamen niet meer bij van t lachen....en die zoenpartij was niet de enige waar we van mochten genieten gisteravond....er volgden nog veel meer......gewoon 2 marokkaanse gays die naar een film over gays kwamen kijken....maar wel slim...op een disndagavond komt er bijna niemand film kijken....alleen vreemde mensen zoals ons....maar goed dit wilde ik dus ff met jullie delen....want ik heb er be3dek echt een trauma aan overgehouden....

MocroPrinsesje
10-04-2003, 00:12
:hihi: HiHiHiHiHi

abdel_nador
10-04-2003, 00:13
vreemd en jullie gaan ook maar lekker gewoon een gay film kijken is normaal of niet . :eek:

SweetRose
10-04-2003, 00:14
hahahahhah.....:p ik zou ter plekke :maf2: worden...:D:D alles goed nog ilhame? :engel:

ilhame
10-04-2003, 00:18

abdel nador....is zeker wel normaal....ik zag de humor er wel van in.....hahahaha.....maar die actie dat we t in t echt ook zouden bezichtigen dat zag ik niet echt aankomen hey zin 'n midar....met mij gaat ie altijd goed....alleen nog ff van de schrik van gister aan t bekomen....en hoe is ie met jou lieverd? :D

Chatefemqemamu
10-04-2003, 00:29
jaaaaahorrr bichies nodigen mij niet eens uit http://www.smilies.nl/person/fro.gif

ilhame
10-04-2003, 00:34
kiwiiiiii ja k ben ook maar zelf uitgenodigd :D ....next time oke?.....maar dan nix meer wat met gays te maken heeft alsjeblieft..... maarruh strak je avatar man...hij doet zwaarrrrrr!!! :)

SweetRose
10-04-2003, 00:36
Origineel gepost door ilhame hey zin 'n midar....met mij gaat ie altijd goed....alleen nog ff van de schrik van gister aan t bekomen....en hoe is ie met jou lieverd? :D Het gaat me goed dank U wel...:engel: maar het komt wel in orde..anders neem je de volgende keer gewoon een riem mee..en als er nog es een marokkaans homokoppel da doet..slaag je er op los :zweep: en zet je het op lopen...:melig:

Chatefemqemamu
10-04-2003, 00:46
Origineel gepost door ilhame kiwiiiiii ja k ben ook maar zelf uitgenodigd :D ....next time oke?.....maar dan nix meer wat met gays te maken heeft alsjeblieft..... maarruh strak je avatar man...hij doet zwaarrrrrr!!! :) hahah thnx sweetyy :D sgooeed next time!!!!! dan gaan we wel lekkere kills tsjekken in plaats van boelers enzo aaight http://www.smilies.nl/person/fro.gif

AdamX
10-04-2003, 00:54
ik zou gewoon mee doen :P

ilhame
10-04-2003, 00:54
hahahaha zin 'n midar....wallahiela je hebt gelijk....ik zal er aan denken next time..... ennuh kiwi deal....maar in welke bioscoop komen er in godsnaam lekkertjes?..... :D ....maar als ze er zijn dan standaard hozzelacties hahahaha :D

ilhame
10-04-2003, 00:56
Origineel gepost door AdamX ik zou gewoon mee doen :P :lol: hahahaha saffie rachid ik ken jou niet meer..... :D maar je snapt toch wel dat ik als chick moeilijk mee kon gaan doen :D

AdamX
10-04-2003, 00:58
Origineel gepost door ilhame :lol: hahahaha saffie rachid ik ken jou niet meer..... :D maar je snapt toch wel dat ik als chick moeilijk mee kon gaan doen :D wel als ze BI zijn :D maar dan nog verdienen ze jou niet ;)

ilhame
10-04-2003, 01:07
Origineel gepost door AdamX wel als ze BI zijn :D maar dan nog verdienen ze jou niet ;) ahhhh how sweet :Iluvu: :blauwkus:

ilhame
10-04-2003, 13:08

welke mensen hebben deze film nog meer gezien en wat was jullie mening hierover? :D

Pagina's : [1] 2